lianora13
יש פה נושאים מעורבבים אבל יצא אחלה

הכל יהיה בסדר

lianora13 05/11/2014 726 צפיות 5 תגובות
יש פה נושאים מעורבבים אבל יצא אחלה

הכל יהיה בסדר כל אחד אומר
להגיד שידאגו לזה לא נאמר
והמצפון כבר מעורר
והנמאמר כבר נאמר

אז הכל יהיה באמת בסדר??
זה הרי לא בר שליטה
כל מה ש"יהיה בסדר"
נגמר ההפך וההפך מזה

לפתח תקווה כל יום בשביל מה?
שעוד יום יבוא וישברו אותו
שישכחו אותה, וחוסר האמונה נעלמה
והאכזבה הפך לשאלה

שוב היא תחייך תסמיק אולי גם תשקר
הרי היא לא תגיד שהלב שלה פוחד להישבר
הלב שנתנתה חזר יותר מכתיחה
ובקרוב הלב לא ישבר כי כבר לא יהיה
מה לשבור.


תגובות (5)

הרעיון יפה, חלק מהמשפטים היו טובים חלק לא, נראה כאילו לא הושקע בזה המון זמן. בכל אופן אם זו השאלה אז האמונה של האדם משפיעה לפעמים על ההווה כמו נבואה שמגשימה על עצמה. מחשבות זה כלי בעל כוח גדול לעתים מכריע אף בענייני כוח! אם מישהו מאמין למשל שהוא אדם בעל חשיבות ומשמעות, רוב הסיכויים שאחרים יקלטו את זה וזה יהיה הרושם הראשוני שלו והתייחסו אליו ככה. כנל על כבוד, כנל על הרבה דבים אחרים בגלל זה זה כלי כל כך חשוב. בן אדם שמאמין שלא יהיה בסדר יכול ללכת ולהשתגע. בן אדם שמאמין שלא משנה מה יקרה לו הוא יהיה בסדר ויתעלה ויגדל מעל יהיה בעל חוזק גדול יותר בחיים. זו חולשה רק בתנאי שאתה נהיה פסיבי ואומר 'יהיה בסדר יהיה בסדר'. תקווה זה מה שהחזיק המון אנשים בחיים.

05/11/2014 23:29

בכלל, כשחושבים את זה כמעט כל דבר אמור להיות בסדר. לומר שמשהו לא בסדר זה בעצם לפחד. יש אנשים שיגידו שזה בסדר להם להיות בדיכאון (אני מכירה עד כמה שזה מוזר) יש אנשים שיגידו שזה בסדר לרצוח, יש כל מיני הגדרות לבסדר. ולפחד אין ממש טעם אלה אם כן יש באמת איום שצריך לפעול לגביו- ואז הפחד מתריע לנו לפעול. אבל אחרי ההתראה אין הרבה טעם בלהמשיך לחוש את הפחד הזה ולהיות משותקים, צריך לפעול זה הכול.

05/11/2014 23:32

תקווה תמיד מחזיקה אנשים גם אני אםמ לא היה לי תקווה עכשיו אז ממזמן הייתי מוותרת על מה שאני רוצה ולא וויתרתי אני מנסה להפוך את הלא לכן אבל תודה על התגובה

05/11/2014 23:33

(: <3

05/11/2014 23:42

בס"ד
מדהים ומרגש!! אבל נראה לי שאני אמשיך לקוות בכל זאת…
שיר מאד יפה ומושקע! כל הכבוד!

06/11/2014 04:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך