אותו מקום , 15 שנים אחרי
כשהיא הייתה קטנה היא לא הייתה הטיפוס של "אני צריך מתנדב מהקהל" , אני חושבת שתמיד כשהמנדב היה עובר לידה היא אפילו לא הייתה מיישרת את מבטה לעיניו , בטח זורקת מבט חטוף לרגלי הכיסאות שמולה .ונאלצת להתמודד עם המבט הגאה של אימה שניסה לעודד אותה לא להתבייש , אימה כבר עברה את כל מה שהיא עברה כפול 20. אז היא סמכה עליה והתנדבה . בפעם הראשונה בחייה היא אזרה אומץ,עלתה לבמה , וכל פעם שהיא הייתה צריכה חיזוק להתמודדות, הייתה מתמקדת באימה שלא הפסיקה לחייך ולהתגאות. היא ירדה מהבמה וקיבלה חיבוק גדול.
עברו 15 שנים..
מאז היא גדלה וניסתה ומנסה להבין קצת יותר ממה שקורה סביבה היא בכלל לא חשבה שהיא צריכה חיזוקים. והנה הגיע הרגע והיא המתנדב הזה מהקהל, היא לא צפתה את זה. היא נלחצה קצת , התרגשה קצת . מהבמה היה ניתן לראות עיניים של הרבה משתהים , מחבקים בחיוך לכיוון אחר , לא מסתכלים לה בעיניים. היא הבינה שהיא צריכה את אמא שתסתכל לה בעיניים. היא ירדה מהבמה בלי שאף אחד שם לב.
אני רוצה הביתה.
תגובות (4)
אני לא יודע מה קרה לך בכיתה ב', אבל זה נראה כאילו דילגת על השלב הזה של סימני פיסוק. את צריכה לחזור על העיניין הזה בדחיפות, אני רק אומרת.
בכל אופן, הכתיבה שלך די סבירה… ושלא תביני אותי לא נכון, אני חושבת שהרעיון של הקטע הזה הוא ממש נחמד, אבל רעיון נחמד זה לא מספיק, צריך גם לדעת איך להעביר אותו.
יודעת* עניין*
אדמונית היקרה, למרות שלפי כתיבתך הייתי מגדיר אותך כבלונדינית.
ניסוחים לא טובים, סימני פיסוק במקומות לא נכונים, כתיבה לא נכונה של סימני פיסוק, חזרה על המילה, עיוות מילים ועוד…
להלן דוגמאות:
* "מיישרת מבט"? את מתכוונת מישירה מבט? – דוגמה לעיוות מילה.
* "אימה כבר עברה את כל מה שהיא עברה כפול 20" – דוגמה לניסוח לא טוב.
* "ונאלצת להתמודד עם המבט הגאה של אימה שניסה לעודד אותה לא להתבייש, אימה עברה את כל מה שהיא עברה כפול 20" – דוגמה לחזרה על המילה אימה.
* "… כפול 20. אז היא סמכה עליה והתנדבה" – שימוש לא נכון בסימן הפיסוק נקודה.
* "עלתה לבמה ," – כתיבה לא נכונה של סימני פיסוק – יש להקפיד להצמיד את סימן הפיסוק לאות שלפניו ולעשות רווח לפני האות שאחריו.
וכמובן שיש עוד אך מקווה שהבנת את כוונתי.
יש לך עוד דרך ארוכה בתחום
זה יפה. רק אין הרבה נקודות והסוף הרגיש מעט דל.