Nataliyad
טוב הבטחתי , קיימתי ,למרות שנישארתי בעבודה עוד 10 דקות יותר , במקום לרוץ הביתה וללמוד למבחן שיש לי ביום רביעי .( שדרך אגב זה חומר שקשה לזכור , 'מדעי הרפואה' זה נוראה אבל מעניין בטרוף ) לילה טוב אנשים xoxo.

חלום שהוביל למציאות פרק 47 .

Nataliyad 10/08/2015 864 צפיות 2 תגובות
טוב הבטחתי , קיימתי ,למרות שנישארתי בעבודה עוד 10 דקות יותר , במקום לרוץ הביתה וללמוד למבחן שיש לי ביום רביעי .( שדרך אגב זה חומר שקשה לזכור , 'מדעי הרפואה' זה נוראה אבל מעניין בטרוף ) לילה טוב אנשים xoxo.

כשהתעוררתי יישי שכב מולי וליטף את הלחי שלי בעזרת האגודל שלו ." התעוררת ?" שאל בקול שקט ועמוק .
" כן רוצה שאני אחזור לישון ?" שאלתי גם אני בקול שקט .
" כן , זה היה כיף לראות אותך ישנה " , עצמתי עיניים בחזרה ויכולתי לראות את בדמיוני את החיוך מתפשט לו על הפרצוף , החיוך הזה שכול הזמן יש לו כשהוא מאושר , זה ממש מגניב כמה החיוכים שלו ושל אחותו כול כך דומים .
" היי יישי איפה אחותך ?" שאלתי מופתעת שלא הבחנתי בזה שהיא לא פה .
" רק עכשיו את שמה לב לזה שהיא לא פה?!" הוא שאל מופתע " חשבתי ששאלת את אמא שלך בבוקר" .
" לא , שאלתי אותה איפה היא ?"
" בן דוד שלי רצה שהיא תהיה איתם אז הוא לקח אותה אתמול בלילה אחרי שנרדמת " הוא הסביר, " אהה" פלטתי וחזרתי לעצום עיניים ." אריאל , אני לא שמח להגיד את זה אבל את צריכה לקום אוכלים עכשיו סעודה שלישית " הוא התלוצץ .
" אז אל תגיד לי את זה " אמרתי והסתובבתי לצד השני כדי להראות לו שאני לא מתכוונת לקום בזמן הקרוב .הוא נאנח קם מהמיטה , הייתי מופתעת שהוא ויתר מהר כול כך , אבל מהר מאוד הבנתי שהוא לא ויתר לי , הוא הרים אותי וצעד למקלחת סם אותי בתוך האמבטיה והשפריץ עלי מים " יישי " צעקתי עליו , הוא צחק והמשיך להשפריץ עלי , לא הייתי מוכנה להניח לו תפסתי אותו בשערות ודחפתי אותו אלי הוא נאלץ להיכנס לאמבטיה אבל זה דרש ממנו רגע של חולשה אז חטפתי לו את הדוש והשפרצתי עליו גם .
" מה קורא פה ?" אמא נכנסה פתאום שנינו נעצרנו מביטים בה יישי יצא מההלם ראשון הוא לבש את החיוך הממזרי שלו והשפריץ עליה גם , היא ברחה דוך הדלת בצרחה קטנה , שמעתי אותה צוחקת ומסבירה לאבא מה אנחנו עושים .
" אתם תהיו חולים בסוף " אבא צעק מעבר לדלת מפחד להיכנס , הוא לא רצה שנשפריץ עליו גם .
יישי לא התייחס אליו בדיוק כמוני והמשיך בשלו , הוא הצליח לחטוף ממני את הדוש והשפריץ עלי שוב , הייתי כבר ספוגה במים הבגדים נצמדו לי לגוף רוח קרה נכנסה מהחריץ הקטן שהיה בחלון , והקור חדר לעצמותי .
" יישי קפוא לי " התלוננתי וחבקתי את עצמי , הוא הפסיק כשהרוח הגיע אליו הוריד את החולצה והמכנס סחט אותם הוציא לו מהארון מגבת והתעטף , בואו נגיד שכבר לא היה לי כול כך קר, חום התפשט לי בכול הגוף ובעיקר בפנים , למזלי אני כהה אז הוא לא ראה את זה .
"כחי אני אביא לך משהוא אחר ללבוש" הוא הושיט לי מגבת גדולה ויצא , הורדתי מהר את הבגדים וזרקתי אותם לתוך האמבטיה סיימתי להתעטף בדיוק כשאישי נכנס, " וכרגיל לא דופק " זרקתי לחלל האוויר מקווה שיום יבואו הוא ישנה את ההרגל המגונה הזה.
" מצטער להודיע אבל נאלצתי כבר לראות אותך בלי בגדים " הוא התלוצץ על דבר שכול כך לא הגיוני שיתלוצץ , שלבתי ידים והסתכלתי עליו בארשת פנים חמורה , והבין את הרמז , " אני מצטער אבל זה נכון" , שכחו מה שאמרתי הוא לא הבין כלום , נאנחתי ודחפתי אותו מחוץ לדלת ונעלתי אותו בחוץ . " היי" הוא מחה אבל הקור הכניע אותו והוא הלך ללבוש בגדים , התלבשתי מהר בסוודר הגדול של יישי , מה שהוא הרטיב לי היה הסוודר היחיד שעלה עלי אז הוא הביא לי אחד משלו ומכנס ויצאתי יישי כבר ישב בשולחן אוכל , איך הוא סיים כול כך מהר להתלבש אני לא מבינה. התיישבתי בכיסה הפנוי לידו והוא קם למזוג לי אוכל , " ממש ג'נטלמן " פלטתי כשהוא הגיש לי את הצלחת , כולם פלטו גיחוכים קטנים , ואני מרוצה התחלתי לאכול , יישי סובב את פלג גופו העליון ולקח נשימה כדי להגיד משהוא אבל הוציא את האוויר בויש הסתובב בחזרה ושתק מובס.
עכשיו כולם כבר התפוצצו מצחוק .

כשיצאה שבת אמא זירזה את כולנו כדי שנתארגן " יאללה אנחנו צריכים לצאת כבר , צריך גם לקנות בגדים לאשרת וגם לבחור לה רהיטים לחדר , וגם אריאל צריך להתחיל למצוא לול ושידה לילד שלך " היא הסתובבה אלי ונזפה בי האני עוד יושבת , יישי שלא רגיל לראות את אמא שלי בלחץ ועצבנית נלחץ הוא מיהר לעזור לי לקום דחק בי להיכנס לחדר וסגר אחרינו את הדלת .
" תירגע היא לא תאכל אותך " הרגעתי אותו , " אני יודע אבל אותך לעומתי .. "הוא רמז והוציא לו בגדים מהארון , הוזזתי אותו מהארון ובחרתי את הסמלה היחידה שלא היתה צמודה עלי ולבשתי אותה " מי הפסיקה להיות חסודה כול כך פתאום " יישי התגרה , נפנפתי את התגובה שלו בהניד יד כדי לעצבן אותו אבל זה רק שעשע אותו , הוא התלבש מהר ויצאנו לסלון כולם כבר היו לבושים מחכים שאנחנו נסיים להתארגן " אל תתנו לי לעכב אתכם .." אמרתי ויצאתי לכיוון הרכבים , אני יישי רועי ואשרת נסענו ברכב של יישי .

הסתובבנו בחנות לקחתי כמה בגדים למדוד אשרת כבר הייתה בתא ההלבשה ורועי שמר שלא יכנסו לה , יישי עקב אחרי כמו מטרידן מעצבן וכול בגד שני שהוא ראה הוא אמר לי למדוד " דיי יישי אני לא אוהבת את הבגדים האלה וחוץ מזה זה לא יראה יפה עם הבטן " התלוננתי הוא בלע את לשון ונשאר רק מטרידן .
גם לאמא לא היה חסר היא כול שנייה יצאה מתא ההלבשה והראתה לי עוד משהוא שהיא רוצה ללבוש אבא הסתכל עליה מסובב עיניים בהגזמה מנשא להציק לה אבל רואים שהוא נהנה מזה .
נכנסתי לתא ההלבשה ומדדתי את הבגדים שלקחתי מידי פעם יצאתי החוצה כדי להראות ליישי וכשהוא אישר נכנסתי ושמתי את זה בערמה של מה שאני קונה .
"רועי תקנה לך משהוא גם אתה " שמעתי את אמא אומרת לו , " נו אל תתבייש אתה חלק מהמשפחה גם " היא שכנעה אותו , יצאתי וראיתי את אשרת קופצת לו על הגב ומצביע לו על מה שהיא רוצה שהוא ימדוד .
אחרי כמה חצי שעה מייגעת יצאנו מהחנות עם מלא שקיות בידיים סמנו את כולם ברכבים ונסענו לחנות רהיטים .
אמא לקחה את אשרת ורועי כדי לבחור לה חדר שינה . אני ויישי הלכנו להסתכל על חדרי ילדים איך שראיתי את החדר הקטן שמסודר בצבעים של חום ושחור , השילוב שלהם היה כול כך עדיו , הלול היה מעץ, הצבע החום והשחור היו שזורים זה בזה כמו העצים , וסדינים היו לבנים היה שטיח ושידה גם היא מאותו עץ של הלול המלבני היו כמה בובות פרווה יפות הסתכלתי על יישי בעיניים מנצנצות " זה , נכון זה יפה ?" הצבעתי על החדר , הוא רק הנהן והלכנו לחפש מיד את אמא .
"אמא מצאתי את החדר הכי יפה , את חייבת לבוא לראות " אמרתי לה מושכת אותה איתי , העמדתי אותה מול החדר היא התפעלה ממנו בדיוק כמוני ומיד נגשה לקבלה וטיפלה בכול הסידורים שצריך לעשות , גם אשרת בחרה את החדר שלה אז מיד אחרי זה חזרנו הביתה .
" החדר שלך יגיעה מחרתיים , למזלנו בחרת משהוא שיש להם המחסן " אמא אמרה לאשרת והביא לכול אחד את השקית שלו, לקחתי את השקית שלי ופרשתי לחדר הנחתי אותם בפינה " רוצה לישון אצלי ?" יישי הופיע פתאום בפתח החדר הסתובבתי אליו מחייכת , התגעגעתי אל המיטה הרכה שלו ," כן " הנהנתי " אספתי כמה מהדברים שהייתי צריכה למחר אמרתי לאשרת שתישן במיטה שלי היא החליפה לעצמה מצעים והלכנו לבית של יישי קפצתי על המיטה שלו והתכרבלתי בין הסדינים יישי נשכב לידי גם הוא התגעגע למיטה שלו והוא עשה הצגה שלמה לזה ,הוא חיבק את הסמיכה שלו ואת הקרית וחייך חיוך מטומטם , צחקתי עליו וגנבתי לו את הסמיכה מהידיים קברתי את ראשי בחזה שלו והוא חיבק אותי .
בין ידיו , עם הריח שלו וחמימות גופו נרגמתי מאושרת מהרגע ומהיום הנפלא שהיה לי .


תגובות (2)

חחח חיימשלי תודה על הפרק ויאללה תלמדי כמה שאת צריכה אני אוהבת אותך בטרוף והפרק נדיר
את חייבת להמשיך(אבל קודם תלמדי!!) חחח

10/08/2015 20:20

חחח אאני לומדת עכשיו ואין לי מוסג איך אני הולכת לזכור את הכול ..א

10/08/2015 20:51
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך