puma161
אני באמת מקווה שתרשמו! זו פעם ראשונה -בערך- שאני עושה הרשמה לאחד הסיפורים שלי... תודה רבה לכולכם ^^ סליחה אם יש שגיאות מקלדת או משהו כזה, זה פשוט שאני מהפלאפון...

מגרש השדים

puma161 06/09/2015 872 צפיות 14 תגובות
אני באמת מקווה שתרשמו! זו פעם ראשונה -בערך- שאני עושה הרשמה לאחד הסיפורים שלי... תודה רבה לכולכם ^^ סליחה אם יש שגיאות מקלדת או משהו כזה, זה פשוט שאני מהפלאפון...

זה קיים, אנשים לא מרבים להגיע אליו אבל זה בעל זאת קיים.
זה בסך הכל מגרש משחקים, אך בכל אמצע חודש, הופך הוא למגרש שורץ שדים, מכל הסוגים, רק האמיצים והטובים ביותר יעזו להגיע אליו.
כרגע נכנסו שלושה בלבד, ובבוקר היום למחרת גופותיהם נמצאו בפתח השער, ריקות מדם וחסרות כל רוח חיים.
זה קרה לפני שנתיים, ומאז לא היה אדם שהעז להתקרב למקום.
עד היום, קבוצות נערים בכל רחבי בארץ מחליטות לאחד כוחות ולהיכנס למקום ממנו איש לא יצא בחיים, ולראות מה מסתתר בו והאם ניתן לנצח במגרש המוות האכזרי.

הרשמה: אני לא מבטיחה להכניס את כל הדמויות ואולי גם אשה אותן קצת אבל בבקשה תירשמו :)

אני צריכה שישה נערים בנים ורק בנים!
שם:
גיל: 13-17
מראה;
אופי:
מניע: למה בעצם הוא רוצה להגיע לשם.
פחד:
משהו להוסיף:


תגובות (14)

תשמרי לי דמות בבקשה

06/09/2015 15:25

שם: אייטו אייס גדרון
גיל: 14
מראה: שיער שחור פרוע, עינייים כחולות, גוף שזוף, גוף רזה, לא חטוב.
אופי: עקשן, חם מזג, נחמד, נוטר טינה, מעצבן, ציני, אמיץ, שלילי (מאוד שלילי) אבל בעל תקווה, ציני, בעל חוש הומור, פזיז, ומעדיף חרבות כאשר מדובר בחיסול שדים.
מניע: אחותו הקטנה, ליסה, מתה בתאונת דרכים, הוא חושד ששד עשה זאת ולכן יוצא במסע נקמה: או להחזיר את ליסה מהמתים, או לנקום בשד. הוא לא מגלה את המניע שלו לאיש, הסיפור שהוא לרוב מספר הוא ״אני חושב שמישהו מחכה לי במגרש השדים…״
פחד: מכוניות, הוא מעדיף ללכת קילומטרים ברגל מאשר להסתכן בלאבד מישהו חשוב.
משהו להוסיף: הוא לא יחוס על אף שד, איש לא יעמוד בדרכו.

06/09/2015 15:32

    יש לי קצת בעיה עם המניע שלו…
    השדים נמצאים רק בגבולות המגרש, הם לא יוצאים ממנו. אז… אם תוכלי לשנות את זה אני מאוד אודה לך. אם את ממש רוצה שזה יישאר ככה, אני כבר אמצא מה לעשות :)
    בכל מקרה, הוא עצמו נכנס ^^

    06/09/2015 16:43

קודם כל, ואולי זה רק אני, אבל אני חייב להגיד שאני חושב שאת עושה טעות שאת עושה סיפור עם בנים בלבד(יכול להיות שאת הבנות את כותבת בעצמך, אני לא יודע) אבל בכל מקרה זה די מבאס. סיפור עם מין אחד בלבד הוא קצת פחות טוב לפי דעתי.(ובנות יכולות להילחם.)
אני אירשם מאוחר יותר, תחשבי על מה שאמרתי כי הרעיון באמת יפה אבל ללכת על סיפור חד-מיני(ככה קוראים לזה?) זה קצת פוגע בסיפור.(זאת דעתי, בכל אופן).

06/09/2015 15:34

אני כותבת את הבנות בעצמי, יש להן תפקיד מיוחד בסיפור שלי :) אבל אתה צודק שכתבת את זה, הייתי צריכה לציין את זה כבר שם…

06/09/2015 16:08

תשמרי לי!

06/09/2015 16:13

אהה… עכשיו הכל ברור!
אני אכתוב עוד מעט…

06/09/2015 16:20
uta uta

כמובן שאני ארשם אלא מה?

שם: ג'ון (ג'ונתן) וון
גיל: 17
מראה: שיער בלונדיני מתולתל, מזכיר צבע זהוב כמו רעמת אריה. עיניים בגוון ירקרק ושיניים צחורות, הוא שרירי ובדרך כלל לובש גופיות שחורות כהות, הוא נושא יחד איתו גם פגיון קטן בנעלו למקרי חירום. הוא לובש גם ג'ינסים ארוכים, לא משנה כמה מעלות יהיו בחוץ. (ברוב הזמן קר לו.)
אופי: הוא דיי ציני, עובד לפי החוקים שלו ולא מעניין אותו מה ההשלכות לכך, הוא לא טיפוס רגשן, מעדיף לחנוק את עצמו לפני שהוא יודה שהוא עצוב. הוא דיי קר וכמנסים להתקרב אליו מתחילים להבין את אופיו האמיתי, חמים ואוהב. דאגן ואכפתי. מה שהוא לא לגמרי משדר מהיכרות ראשונית.
מניע: טוב, הוא טיפוס שאוהב להסתכן, מאוד. הוא תמיד רצה להגיע אל החצר הזו ולצאת ממנה גם בסופו של דבר כך שכולם יזכרו אותו. אין לו מניע אמיתי למה הוא רוצה להיכנס לשם. הוא גם אוהב לנצח וכשכתבת לנצח במגרש ישר ידעתי מה לעשות ;)
פחד: הוא לא משדר את זה לגמרי אבל הוא מפחד שיגלו את הסיבה של למה הוא כל כך קר וסגור.. (משאיר לך את הרעיון מה הסיבה המקורית :) )
משהו להוסיף: מקווה שתקבלי אותו ומצפה להתחלה :))

06/09/2015 17:23

    אוי, לא טוב להשאיר לי רעיונות…
    בכל מקרה, אהבתי מאוד :)

    06/09/2015 17:32

שם: דניאל ווד
גיל: הגיל הממוצע של הדמויות. 16?
מראה: הוא נער דיי גבוה והוא לא הנער הכי שרירי שקיים (למרות שהוא כן חזק ושרירי, פשוט לא הכי) ובעל שיער חום פרוע (את מבינה על מה אני מדברת (?) ) ועיניים כחולות – אפרפרות. יש לו אף ישר ולא גדול במיוחד, שפתיים דקות וזיק שעשוע כמעט תמידי בעיניים.
אופי: דניאל הוא הבחור שתמיד ינסה לעודד את כולם בצחוקים, כי הוא לא מכיר אף דרך אחרת לעשות את זה. הוא בחור מצחיק, ציני שלעיתים רחוקות קשה לו לראות את הגבול בין מציק למצחיק. הוא בחור מאוד חכם, שטוב במיוחד בגיאוגרפיה ובכימיה, אבל בכל מקום תמיד "שיחק אותה אידיוט" וקיבל 100. דניאל הוא ילד לא מאוד מקובל, שרוב הדיבורים אתו מתרכזים בצחוקים עליו \ אתו.
הדבר שהכי חשוב לדניאל בחיים זה להרים את מי שמסביבו. לא ממש אכפת לו מעצמו, העיקר שכולם בסדר.
לדניאל קשה מאוד (ועד בלתי אפשרי) להביע את הרגשות שלו, את הרצונות שלו ואת הפחדים שלו, והוא כמעט מתחבא מאחוריי חיוך שרמנטי ומטופש. הוא רוצה שאנשים שהוא אוהב יסמכו עליו ושפעם ראשונה הוא יוכל לדבר עם מישהו ברצינות, לדבר על מה שכואב, ויגלה את הדבר לעודד בלי צחוק.
מניע: דניאל רצה להיכנס למגרש מלכתחילה כי תמיד המקום מאוד סקרן אותו, גם אחרי שנודע שאנשים נהרגו שם. הוא החליט לקחת את האומץ ולהגשים את החלום, אין לו כל כך הרבה להפסיד.
פחד: לדניאל אין חברים אמיתיים. הדרך היחידה שקירב אליו אנשים היו בעזרת הצחוקים שלו, ובסופו של דבר זה נמאס על הסובבים אותו והם ניתקו אתו קשר – הוא יתום שחי עם דודה שלו ששונאת אותו ומתעלמת ממנו לגמרי. הוא פוחד שהוא בסך הכל עוד בדיחה מהלכת והוא רוצה להיות חשוב למישהו ולהרגיש שהוא עזר למישהו ברגעים קשים. הוא פוחד שכשימות לאף אחד לא יהיה אכפת והוא פוחד מחיים בודדים עם חיוך מזוייף.

06/09/2015 18:12

שם: מארק ג'ונסון
גיל: 17
מראה:שרירי, מבנה גוף מוצק, גבוה. שיער בצבע חום כהה(לא שחור), עיניים ירוקות בהירות.
אופי: קר, הססן, חשדן, שקרן טוב, לא נקשר בקלות, לא חברותי, אדיש, די חכם, לא אכפת לו מאחרים, הוא ביישן אבל מבחוץ הביישנות נראית כאדישות. יש לו חוש הומור טוב אבל לא כל כך יוצא לו להשתמש בו.
מניע: שעמום. משעמם לו, והוא מרגיש שהוא לא ממצה את החיים, אז הוא מתחיל להתנהג בסגנון (YOLO (You Only Live Once. הוא בטוח ביכולות שלו, והוא רוצה להרגיש שהוא עושה משהו בחיים שלו(גם אם זה מטורף לחלוטין).
פחד: בנות. זה לא בדיוק פחד אלא כשהוא בסביבת בנות יפות הוא מתחיל לגמגם, להילחץ ומפחד לדבר איתן. יש לו גם פחד ממחנק. הוא פוחד שייגמר לו האוויר והוא ייחנק.
משהו להוסיף:תתחילי!

06/09/2015 18:37

מניע חדש: אחותו הגדולה יצאה למגרש השדים, ולא חזרה.
כעט הוא מרגיש צורך להשלים את המשימה.
אחותו תמיד חלמה להביס את השדים שבמגרש, ואולי למצוא תשובה לכל השאלות שלה.

06/09/2015 19:48

בדיוק הבנתי כמה קשה זה לעבוד עם דמויות שלא אתה בנית… אבל כרגע כולם נכנסו :) אני מקווה שלא אשנה אותם יותר מדי… Falling- המניע החדש מצוין ;)

06/09/2015 21:48

זה מנוע עם שלושים כוח סוס

11/09/2015 16:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך