משחק האי: פרק 4

DStory 19/09/2015 510 צפיות אין תגובות

משחק האי: פרק 4
ביום הרביעי על האי, כולם קיבלו החלטה ללכת אחרי דניס אל לב היער שנמצא במרכז האי המסתורי אליו הם הגיעו. בייל השאיר את גופו של אחיו על החוף, עטוף בענפים. הוא הבטיח לגופו שברגע שהוא ימצא אנשים הוא יחזור לקחת אותו איתו, ועדיין בתוך ליבו קיווה שהוא נמצא בסיוט שהוא לא מצליח להתעורר ממנו.
אחרי דניס היו אלו אביב ומייקי מאחורי, באמצע היו קייט וקימברלי שהחזיקו ידיים. נראה כי קייט הצליחה כבר להתאושש מהצלקת הנפשית שנשארה אצלה. מאחוריהם רם הלך לבדו, החבורה הרגישה צורך להתרחק ממנו בעקבות היחס הלא חברי שהוא הפגין מאז התפוצצות הספינה המשפחתית שלו, הדאגה אל הרכוש הפרטי מאשר לחבריו הייתה הרגשה לא הכי נעימה שהרגישו כולם.
מאחורי רם היה בייל, שקוע במחשבות שלו. במחשבות על אחיו התאום המנוח, במחשבות על היחסים שהיו בין גייל לקייט בלי שהוא ידע. הוא היה בטוח שהם שלישייה, ששום דבר לא ישבור את זה. שלא יהיו דברים מאחורי הגב, אבל הוא הבין שכנראה היה שם דברים מעבר. דברים שהוא לא יודע.
—————————————-
השמש הייתה לוהטת והחבורה נעצרה ליד נחל להתרענן. דניס החליט להיפרד מהחולצה שלו מהחום והוריד אותה, בדומה אליו החליט אביב לעשות. מייקי הרגיש פחות בנוח להסתובב ללא ביגוד מול קייט וקימברלי, במיוחד כשאביב ודניס לעומתו מתאמנים ומפתחים את גופם.
קייט קפצה על העובדה שאביב ודניס הורידו חולצה והחליטה גם להוריד את הגופייה שלה ולהישאר בחזייה. מבטו של אביב שקע עמוקות בקייט שהייתה חשופה.
"תראי אותו, הוא עוד שנייה מזיל עלי ריר" לחשה קייט לקימברלי והביטה לכיוון אביב, "הוא עד היום פשוט רוצה אותי, מאז שהייתי איתו כל כך ממזמן. אני פשוט גורמת לגברים להתחרפן".
"אתמול הגבר ששכבת איתו מת, את היית בהיסטריה וצרחת כמו מטורפת ועכשיו את מדברת בסגנון זול על המבטים הסוטים של אביב כלפיך, מה יש לך?" התעצבנה עליה קימברלי, "את בסדר?"
קייט הביטה במבט המום לעבר קימברלי, היא לא הבינה את הגישה שלה.
"מותר לי להתנחם בכך שאני נחשקת אחרי מה שעברתי" היא אמרה לי בטון תוקפני, "מותר לי להרגיש קצת אישה חיה, מאשר להרגיש אישה מתה. ומאיפה את בכלל מסיקה ששכבתי איתו? הלכנו רק לסיבוב עם הזריחה"
"רם ראה אתכם נעלמים באמצע הלילה, ואני לא רוצה להרוס לך את ההשליה אבל כל הבנים יודעים בדיוק מה את עושה את התאומים, בייל המסכן מרגיש כל כך נבגד שאת ואחיו מפתחים רומן נוסף בלי להגיד לו"
"אני פשוט בהלם מהמסקנות שאת מסיקה" אמרה קייט בנימה מזלזלת והפנתה את מבטה מעיניה של קימברלי.
"אז את אומרת שאני טועה בחישוב שלי? ותגידי לי את האמת, אני מכירה אותך".
"את לא טועה, אבל שהאגו לא יעלה לך גברתי החסודה" אמרה קייט ואז חזרה להביט בעיניה של קימברלי, "גייל ובייל כל כך דומים, שניהם מצחיקים, שניהם נראים אותו דבר ולא רק במראה החיצוני שניתן לראות בעין" צחקקה קייט כשהיא אמרה את זה, "אבל כשאני תמיד הייתי איתם, ושנגעתי בהם, וכשהרגשתי אותם – אז גייל היה נותן מעצמו, רואה אותי מעבר למה שאני. הוא ידע שטוב לנו אחד עם השני, הוא אהב אותי כמו שאני ולא הביט בי במבט הזול שכולם מסתכלים עלי. לכן אהבתי אותו קצת יותר משאהבתי את בייל, למרות שהבטחנו שהיחסים שלנו הם נטו לסיפוק ולא לרגשות, אבל עם גייל זה היה אחרת"
קימברלי פשוט הביטה בעיניים של קייט כשהיא סיפרה את הסיפור שלה, בתוך עצמה קימברלי הרגישה שקייט חיה בעולם מזויף, בעולם לא אמיתי ושהיא מנסה לגרום לדברים שהיא מוציאה מפיה להיות נכונים, שהיא מנסה לשכנע את עצמה שמה שהיא אומרת זה נכון.
"לפעמים הייתי רוצה רק ליום אחד להיכנס לראש שלך על מנת להבין איך את פועלת" אמרה קימברלי והתקדמה לשבת לצידו של מייקי.
—————————————-
"אני מביט במבט של קייט, וזה נראה שהעברת אותה שיחה קשה" אמר מייקי לקימברלי כשהתיישבה לצידו.
"לא שיחה קלה" אמרה קימברלי, "היא אדם מסובך"
"תספרי לי עליה" אמר מייקי ושלח חצי חיוך נחמה לעבר קימברלי שצחקקה לדבריו.
"אתה באמת אדם מיוחד ושונה, אתה ודניס הם אולי האנשים היחידים שאני מעריכה בחבורה הזאת" היא אמרה, "אני לא חושבת שהחבורה הזאת תישאר להיות אותו דבר כשנצא מהאי הזה, אנחנו כבר מפורקים"
"זה בדיוק מה שאני חושב" אמר מייקי, "החבורה הזאת לא תחזור להיות שוב חבורה. למדתי להכיר את האופי של האנשים שאני באמת רוצה בקרבתם כאן. רם אכזב אותי, קייט מתנהגת באופן כל כך מגעיל שאני לא רוצה להשתמש במילים מוגזמות לידך. וזה ברור לי שעכשיו בייל בלי גייל הוא יהיה אדם אחר לגמרי".
מבטו של מייקי הופנה אל דניס ואביב שהחלו לשתוף יחד את פניהם בנחל, "היחידים שאני מעריך בחבורה הם דניס ואביב, הם באמת החברים האמיתיים היחידים שיש לי. וכמובן את, למרות שאני לא מחבב את החברה שלך"
"אל תגיד את זה לקייט, אבל אני בספק עד כמה החברות שלנו תחזיק מעמד כשנצא מהאי הזה" אמרה קימברלי והשפילה את מבטה, "אני מבינה עכשיו שאולי אני לא בנויה להיות כמותה, שאני עשויה מגנים אחרים. אולי עדיף לי באמת להיות לבד בלי חברות מאשר להיות עם חברה כזאת"
"זה משמח לשמוע את זה, למרות שאני חושב שאת טועה. את יכולה להשיג חברות בקלות קימברלי, את אישה נהדרת. קייט היא זאת שמרחיקה אותך מכול הבנות השפויות. את יודעת ללכת ולשכב עם גברים בשביל החשקים שלהם, אני לא מעריך את מה שאתן עושות".
"עושות?" אמרה קימברלי בנימה תוקפנית, "מה אתה חושב שאני?"
"כלומר אני בטוח שאת לא כמו קייט, שיש לך גבולות. אז אני יודע שבטח קייט דאגה לך לכמה גברים שהיא חושבת שמתאימים לך, לא ככה?"
"אתה טועה ובגדול" אמרה קימברלי כשהיא מסובבת את הראש שלה, "אני לא מתגאה בזה.. אבל…" היא החלה ללחוש באוזנו, "אני בתולה, וכן שזה יפתיע אותך. חברה הכי טובה של קייט בתולה, ותהיה בטוח שאני צריכה לחיות כל יום עם ההטפות מוסר שלה כמה שזה רע להיות בת 17 ללא ניסיון מיני".
חיוך ענק ומלא סיפוק עלה למייקי.
"מה כל כך משמח בזה?"
"שאני סוף סוף מבין שאת שווה יותר ממה שחשבתי. ותהי בטוחה שחשבתי שאת שווה הון עוד לפני המידע הזה. את אישה אמיתית, קימי".
—————————————-
הם המשיכו להתהלך ביער של האי, לרגע אחד הם הרגישו שהם הולכים במעגלים והשמש החלה להחשיך. רם הציע במהירות ובפחדנות את העובדה שהם צריכים לחזור לחוף, למקום שמרגיש להם הכי בטוח. אבל ההצעה שלו נשללה במהירות על ידי כולם.
"חייבים למצוא מכאן יציאה" אמרה דניס, "צריכה להיות כאן יציאה, לא ייתכן שהמקום הזה לא מיושב, במיוחד אחרי מה שקרה…" ואז דניס קטע את דבריו על מנת לא להזכיר את העובדה שגייל נרצח על ידי אדם מסתורי. הוא לא רצה להזכיר את שמו מול בייל שעדיין הנושא הזה טרי.
ואז צעקתה של קייט נשמעה שוב, אבל זאת הייתה צעקה שונה מהצעקה של אתמול, זאת הייתה צעקת התלהבות. היא קפצה והצביעה לעבר בקתה מרוחקת שהיא ראתה.
"אני חושבת שמצאתי את מקום המילוט שלנו" אמרה קייט ורצה לעבר לכיוון הבקתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך