story ghost
אני כל כך מצטערת שהחלטתי שאני אוהבת אותו שהחלטתי שאני רוצה שהוא יהיה החבר האמיתי היחידי שיש לי. הוא ממשיך עם החיים.

אני מצטערת

story ghost 01/07/2016 726 צפיות 3 תגובות
אני כל כך מצטערת שהחלטתי שאני אוהבת אותו שהחלטתי שאני רוצה שהוא יהיה החבר האמיתי היחידי שיש לי. הוא ממשיך עם החיים.

עומר,
עומר אני מצטערת, אני מצטערת שאני לא הילדה שלמדת להכיר. אני לא ילדה חיכנית, אני לא אופטימית, אני לא חושבת שהכול יהיה טוב בסוף, אני לא הילדה שלמדת להכיר. אני שונה, אני אחרת, אני לא יכולה להיות אני כי אף אחד לא ירצה להיות לידיי. אם תכיר אותי אתה תרצה ללכת, אתה תרצה לברוח, אתה תשרוט את עצמך, אתה תרביץ לעצמך והכול כדי שתוכל להתעורר ולחשוב שהכול היה חלום רע. אני יודעת שרצית להכיר אותי ולא את מי שאני מנסה להיות. אני יודעת שיש לך כוונות טובות, אבל אף אחד לא רוצה לראות מפלצת ואני מפלצת. עומר אני מצטערת, אני מצטערת ששיקרתי אני מצטערת שאולי פגעתי, עומר אני אוהבת אותך אתה החבר הכי טוב שהיה לי אי פעם. אבל אתה עוזב אותי, אתה ממשיך האלה ואני יודעת שאתה גם תשכח אותי, כי בסך הכול ילדה. הכרת ילדה, ילדה רגילה, ילדה טיפשה, ילדה מכוערת, ילדה לא באמת חשובה. ילדה שאני החלטתי להכיר לך. אז עומר, עומר חבר מדהים שלי, הבן אדם הכי מופלא שהכרתי, אני מודה לך שסבלת אותי, אני מודה לך שרצית להכיר אותי. אני מצטערת שלא יכולתי לתת לך להכיר את האמת שבי, אבל עומר אני רוצה שתדע שאתה הכרת את האמת שבי הכי הרבה מכולם, כי אתה שונה אתה מיוחד, אתה חשוב, אני מתגעגעת אליך כל כך ואוהבת אותך בצורה שבכלל לא תבין.
אני תמיד פה בשבילך, אל תשכח אותי עומר או לפחות לא מהר. אני אוהבת אותך אני מצטערת כל כך שדווקא אני אוהבת אותך.


תגובות (3)

הייתי רוצה להגיד שאני מכיר את ההרגשה, אבל אני לא… אבל אני כן מכיר יותר מדי אנשים שחושבים שהם מכוערים, מטומטמים, והכי גרוע – נוראים. אני מכיר אנשים שחושבים שהם כל הזמן פוגעים באחרים, שאף אחד לא ירצה להכיר אותם באמת… הם כולם טועים. הם כל כך, כל כך טועים. ואני בטוח, אני יודע, שגם את. אם את צריכה מישהו אקראי שכנראה לעולם לא תפגשי פנים אל פנים לדבר איתו, את יכולה ליצור קשר דרך האתר.
אה, וחוץ מזה – את כותבת ממש יפה!
אה, ואם פירשתי את הקטע לא נכון וסתם יצאתי מוזר, אז אופסי.

01/07/2016 23:52

תודה רבה! הממ וכן הבנת ולא הבנת. וממש תודה :)

02/07/2016 09:58

אני מבין מה שאת אומרת ואני מתחבר לזה כל כך אני חושב שכל האנשיך סביבי כל כך שונאים אותי שאני לא עוזר להם אני מבין אותך במאה אחוז וואו ממש הוצאת לי את המילים מהפה!

12/09/2016 22:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך