בובות – פרק 15

time machine123 24/08/2017 589 צפיות אין תגובות

וכך היה כתוב בהודעה: " שלום , זאת אני אביטל , התקשרתי אלייך איזה חמש פעמים. אני מאוד דואגת לך והייתי רוצה שנחזור. עצוב לי שאנחנו כבר לא מדברים." מיכאל שמע את כל מה שאביטל אמרה , הוא התחרט על שפגע בה עמוקות.
אך הוא לא רצה לסלוח לה. בעיניו , גם לתת נשיקה למישהו אחר הייתה סוג של בגידה. ובעיניו מה שאביטל עשתה לו בלתי נסלח.
הוא מחק את כל ההודעות הקוליות שנשלחו לתא הקולי שלו ובניהן גם של אביטל.
הוא סגר את הפלאפון שלו בטריקה והלך להתארגן לעבודתו כסוכן דוגמניות עצמאי.
אלמוג ודניאל ריכזו את כל הדוגמניות כי רצו להתחיל לצלם אותן לקראת הפרויקט שאותו יזם דניאל. המאפרת תיקנה לאחת מהן את האיפור. כל אחת מהן היו לבושות בשמלות הבלון שעיצב דניאל בעצמו.
דניאל היה נרגש וכמעט שעמד לבכות מרוב התרגשות.
אבל הוא עצר את עצמו ברגע האחרון.
"רצינו לדבר אתכן על פרויקט ראשוני מסוגו שיכתיר את הסוכנות שלנו בראש. אני רוצה להזמין בבקשה את האיש והאומן התלבושות היחיד דניאל גואטה. קבלו אותו בתשואות כבוד!" הכריזה אלמוג בחיוך מנצח.

" תודה לאלמוג הגדולה מהחיים . עכשיו הפרויקט שלנו יוצא לדרך . דוגמניות יקרות , עצבתי את השמלות בשביל האירוע הזוהר הזה ואירגנתי את הפרויקט הזה , בשביל אלמוג הדגל תמיד יהיה מצוינות ולכן זו הסיבה שאני מבקש מכן שלא לגרום לה להתאכזב." קרא דניאל והביט בהן במבט מלא תקווה.
אלמוג הנהנה והאירוע התחיל.
דוגמניות בזו אחר זו החלו לעבור על מסלול הדוגמנות , הן היו לבושות בשלל צבעי הקשת. אלמוג קרנה מאושר.
הטלפון הנייד של גבריאל צלצל והוא ניגש לענות. כבר שבועות שלמים שהוא לבד בדירה שהייתה שלו ושל אחותו אביטל שעדיין לא חזרה מהחופשה מהאי.
זאת הייתה זוהר, שהייתה מועצבנת עוד מהפרידה הבלתי מוסברת.
" זוהר, זאת את?" שאל גבריאל בפליאה. הוא לא הבין למה היא התקשרה אליו.
" כן , זאת אני לא הסברת לי עדיין למה אנחנו נפרדנו ככה. מגיע לי הסבר לפחות . זה לא יפה שככה נטשת אותי ונתת לי לטוס לבד לפריז." קראה זוהר בקול שבור. היא הייתה נחושה וצמאה לנקום את נקמתה.
לנקום בליאל ובגבריאל על שהעדיף את ליאל על פניה. היא נותרה שבורת לב בפריז וחושבת עדיין איך לאסוף את השברים מהרצפה ולהתחיל מאפס שוב.
" אני לא יכול לתת לך הסבר בטלפון , כשתחזרי נבהיר את העניינים כמו שצריך. תביני , הייתי צריך לצאת לחפש אחר ליאל שחטפו אותה ולא בכוונה השארתי אותך לבד.." גבריאל ניסה להמשיך לדבר אבל היא השתיקה אותו באמצע.
" תפסיק , גבריאל. תקשיב לי טוב מאוד. אני רוצה שתדע שזה לא יישאר ככה. אני אדאג שאתה והמלאך שלך תשלמו על זה בקרוב." קראה בהתפרצות זעם וסגרה את השיחה עם גבריאל בעצבים.
היא השמיעה אנחת תסכול ששמעו אותה בכל בית המלון בפריז.
גבריאל נאנח . מה הוא יעשה עם הזוהר הזאת? מתי היא תבין שהוא לא באמת אהב אותה באמת?
במחשבות האלה הוא הלך אל המטבח והכין לעצמו ספל שוקו גדולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך