צבי 4000
למי שהוא הבין ה"עין השחורה" הוא דמות זכר אגב פרק הבא הוא פרק אחרון אבל יש המשך. אחרי שאעלה את הפרק האחרון אני אפתח הרשמה לספר השני

השער 1: פלישה פרק 28: העין השחורה

צבי 4000 21/06/2018 674 צפיות תגובה אחת
למי שהוא הבין ה"עין השחורה" הוא דמות זכר אגב פרק הבא הוא פרק אחרון אבל יש המשך. אחרי שאעלה את הפרק האחרון אני אפתח הרשמה לספר השני

כשאביעד העלה מגן אנרגיה כדי שגל ההדף מהפיצוץ לא יעיף אותו הוא הרגיש בחתימת אנרגיה שמימית נוספת. האבק מהפיצוץ התפזר וחשף דמות חדשה: יצור בגובה 3 מטרים עם שריון שחור על כל גופו ושני עיינים ירוקות בלי אישונים שנעצו בו מבט. הוא שם לב שמעל לשני העיינים שלו יש עוד עין אחת סגורה. הקיסר היה הראשון שזיהה אותו.
"מאסטר!" הוא קרא ומיהר לכרוע ברך לפניו."מה מביא אותך לכוכב הזה?"
היצור רק תפס לו בגרון."אמור לי" קולו היה כאילו המוות עצמו מדבר."למה יש בעל כוח שמימי על הכוכב הזה ולא טיפלת בו עדיין?"
"הוא הפתיע אותי" הקיסר נשמע מבוהל. אביעד לא הבין למה הקיסר מפחד כל כך ממנו. הוא היה הקיסר של הגיהנום. היצור אמור לפחד ממנו אבל במקום זאת הוא מתנהג כאילו הקיסר הוא רק משרת שלו ואז נזכר במה שהקיסר אמר רגע לפני שהתחילו את הקרב האפי שלהם: "אתה יכול לקרוא לי אובורקיוס, הגנרל הראשון, משרתו של "העין השחורה" והקיסר של צבאות הגיהנום".
'הבחור הזה נקרא "העין השחורה"? ' תהה אביעד. הוא ראה את נאבין קם בכבדות ליד המגדל המשולש ורץ אליו."מה קדמון עושה כאן?" נאבין שאל ואביעד נזכר ששמע גם את המושג הזה.
"לא אמרתי את זה כבר?. יש פה מישהו עם כוח שמימי" הוא העיף את הקיסר לתוך המגדל המרובע. הוא הסתובב אליהם."האם אתם יודעים מי אני? הוא שאל אותם.
"הקיסר הזכיר אותך" אמר אביעד."אני בטוח בזה. הוא אוהב להזכיר אותי" חרב בוערת באש שחורה התגשמה מחלל האוויר והיצור תפס בה תפס בה.
"אני הוא העין השחורה, קדמון המוות והכאוס!" הוא קרא."מעניין" הוא אמר ובידו הימנית התחיל לזמן כדור אש "כשאתה אומר כוח שמימי אתה מתכוון לזה?" הוא השליך את כדור האש לעברו. כדור האש גדל עד שהפך לכדור הזעם של זאירוס. העין השחורה לא התרגש יותר מידי. הוא כיוון יד אחת ותפס את כדור האש.
"בדיוק" הוא אמר והשליך את הכדור בלי להסתכל היישר לעבר לין בין.
"מה ל-" הוא לא סיים את המשפט ונבלע בתוך הלהבות של כדור האש. כדור האש זינק לאוויר והתפוצץ בעוצמה שגרמה למפל של זכוכית מהמגדל העגול והמשולש.."זה בטח היה כדור הזעם של זאירוס" הוא אמר."רק מעטים מבעלי הכוח השמימי מסוגלים להשתמש בו".
"ועדיין לא הבנתי על מה אתה מדבר" אביעד אמר."מה זה כוח שמימי?"
העין השחורה נאנח."זה כוח שרק לקדמונים וללוחמים שלהם יש" הוא אמר."הכוח הזה חזק בהרבה מכל כוח אחר שקיים על פני כדור הארץ וביקום כולו".
"במקור היו שניים עשר קדמונים" נאבין הצטרף לשיחה."זאירוס, קדמון הסדר והאור היה המנהיג אבל העין השחורה היה ההפך ממנו: קדמון הכאוס והאפלה". הוא התכוון להמשיך אבל העין השחורה נקש בידו וכדור אור שחור העיף אותו אחורה.
"זה לא משהו שיש לכם זמן אליו" הוא סובב את החרב והסתער."כי אתם הולכים למות!" הוא הניף את החרב אבל אביעד ציפה לזה. הוא זימן זוג חרבות וחסם איתם את המכה.
"לך!" הוא צעק."תנעץ את הלהב ותסיים את זה". נאבין שלף את הלהב "מגעו של הבלתי נמנע" והסתער על זואי, שהייתה מטושטשת ולא שמה לב אליו."לא אתה לא" העין השחורה שלח כדור אש שחורה לעבר נאבין. הוא ראה את הכדור ואז צעק לעברו משהו שלא שמע. ברגע שהכדור פגע בו הוא השליך את הלהב כמו חנית והיא ננעצה בזואי. היא צרחה ושיחררה קרן אור סגולה לשמיים. קרן האור שעלתה מהשער נעלם והשער, שכבר היה פתוח ברובו נסגר. נאבין קרס וכך גם זואי."לא!" העין השחורה תפס באביעד והעיף אותו אל הריסות המגדל העגול."אתה כבר נחשב מת מבחינתי" הוא זימן כדור אש שחורה והשליך עליו. הוא הספיק להתחמק."זועם על זה שהרסתי לך את התוכנית?" הוא שאל.
"אתה הולך לשלם על זה" העין השחורה סינן והסתער כשלפתע הבזק אור אדום פגע בו והצמיד אותו לרצפה.'ההפתעות לא מפסיקות להגיע היום' אביעד חשב לעצמו. הוא לא האמין למראה עינו. הקיסר תקף את המאסטר שלו!."זה הלך רחוק מספיק!" הקיסר תפס בעין השחורה והעיף אותו הצידה."הסכמתי לעבוד איתך אבל לא הסכמתי שתהרוג משרתים שלי מתי שנוח לך!". העין השחורה קם. הוא ירק בבוז וזימן את החרב שלו."מתישהו הברית הזאת צריכה להסתיים וזה קרה עכשיו. אתה כבר השלמת את חלקך ופתחת את השער מספיק זמן כדי שאוכל לבוא לפה".
"עכשיו תורך לקיים את החלק שלך אבל אני מנחש שמעולם לא הייתה לך שום כוונה למלא את חלקך בעסקה בנינו חתיכת קדמון עלוב. לא הייתי צריך לבטוח בך מהתחלה".
"אכן" העין השחורה זימן כדור אש שחורה. הוא השליך את הכדור על הקיסר אבל חרב זהובה בלמה את כדור האש והשליכה אותו בחזרה לעבר העין השחורה. כדור האש פגע בו והוא נעלם בענן של אש שחורה. הקיסר סובב את ראשו וראה את אביעד עומד לידו."אתה עוזר לי?" הוא שאל."אני מעדיף לסגור את הסיפור איתו לפני שאסים איתך" אביעד אמר.
"הקרב בינינו כבר לא משנה" הקיסר אמר."אם לא נעצור את הקדמון הזה כדור הארץ והגיהנום יושמדו שניהם".
"אוקי" אביעד אמר."נסיים איתו ואז אתה עוזב את כדור הארץ ולא פולש אליו יותר לעולם".
"סגרנו" הוא אמר."אבל אני לא מבטיח לך שאם מישהו ייקח את מקומי הוא לא ינסה לפלוש גם"."זה גם לא משנה" העין השחורה אמר ופיזר את האבק שעלה מהפיצוץ
"אני אסיים איתכם כאן ועכשיו ולאחר מכן אשמיד את שני העולמות". הוא בא להסתער אבל לפתע הבזק אור כתום פרץ מבין העננים ופגע בו בעוצמה שגרמה למגדל המשולש לקרוס.
אביעד והקיסר נראו מבולבלים. דמות חדשה הופיעה לידם. הוא לבש שריון כתום שנראה מוכר מאיזהו משחק שאביעד נהג לשחק בו ושני להבים בוערים על גבו. הוא הרגיש באנרגיה שמימית עולה גם ממנו."צריכים עזרה?" הדמות שאלה ואביעד שם לב שהדמות היא בעצם בת."בדיוק בזמן" הוא אמר."נחסל אותו ואז נחליף פרטים" היא אמרה."באמת?" העין השחורה הופיע לפניהם בהילה שחורה."אתם לא תשרדו את זה". הוא שלף זוג חרבות מחלל האוויר ותקף


תגובות (1)

לא רוצה להישמע מתלונן, אבל אני מרגיש שהפרקים האחרונים היו יותר מדיי דרגון-בול-זי כאלה. אין באמת התקדמות. שמתי לב שכדי להעלות את הסיכון (לשים את אביעד ואותנו הקוראים במתח) פשוט הבאת אויב יותר חזק – שזה משהו שנהוג בדרגון בול.
וחבל, אולי זאת הזדמנות לפתח חלק מהדמויות, במיוחד נבלים מסוימים.
מה שכן אהבתי את העובדה שהגנרל ואביעד משתפים פעולה. זה מגניב.

ריג'קטים:
"…ושני עיינים ירוקות בלי איישונים שנעצו בו מבט."
– *שתי *אישונים

"אמור לי" קולו היה כאילו המוות עצמו מדבר.
– אוקי לרוב אני מסתייג מתיאורים אבסטרקטים כאלה, אבל במקרה הזה זה באמת עובד. פלוס שאני חושב שיש לי דמות חדשה לאהוב.

26/06/2018 00:03
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך