אני אהיה העיניים שלך -פרק 80-

bl_bar 20/10/2018 612 צפיות אין תגובות

רטט לא ברור ברגלו של ג'ואי העיר אותו והוא פקח את עיניו באיטיות, משפשף את עיניו לפני שהוא כיווץ את גבותיו בבלבול, מרים מעט את ראשו רק בשביל לראות איך שהוויברטור רועד כנגד רגלו, כנראה שמתוך שינה הוא לחץ על אחד מהכפתורים עם הרגל.

הוא מהר התרומם לישיבה, מכבה את המכשיר ומביט עליו בזעזוע, "תהיה בשקט" הוא אמר והניח אותו מהר על השידה לפני שהוא הסתכל על החולצה המלוכלכת של איאן ואז על רגליו החשופות והוא נאנח לעצמו ופשט את חולצתו של בן זוגו, מחליט ללכת להתקלח ולהתארגן, היום התחיל.
—-

"בוקר טוב" דרייק אמר בחיוך כשג'ואי ירד למטה, לובש חולצה של איאן שהגיעה לו עד מתחת לישבנו ומכנס שלו עצמו, "בוקר טוב" ג'ואי אמר בחיוך והלך להתיישב לצידו של דרייק בסלון, "אתה רעב?" האב שאל וג'ואי הביט עליו בחיוך והנהן, "אני אכין לך אוכל" לבן השיער אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו כתודה.

"ג'ואי?" המבוגר מלמל בשאלה מהמטבח, "מה?" הצעיר שאל, "הייתי רוצה שתעבוד במרכז אחרי שתסיים את ההתחייבות" המבוגר אמר וג'ואי הסתכל עליו ונאנח לעצמו, "אוקיי" הצעיר אמר ודרייק הביט עליו בשמחה, "אין לך בעיה עם זה?" האב שאל וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "אני אוהב את המקום ואני מסתדר עם לורי יותר, וגם כשאיאן יחזור תהיה לי את האפשרות להיות איתו" הצעיר אמר בחיוך ודרייק הנהן בהסכמה, שמח שג'ואי מסתדר.

"איך הולכים לך לימודי הברייל?" דרייק שאל וג'ואי חייך לעצמו, "אני מבין לא מעט, למרות שהזנחתי את הלימודים קצת, אני מניח לעצמי שאחזור לקרוא את הספרים של איאן מעכשיו עד שאדע את השפה בוודאות" ג'ואי אמר, "אתה לא חושב להפסיק ללמוד את השפה? אחרי הכל איאן חזר לראות" האב אמר וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "אני רוצה ללמוד, במיוחד אם אעבוד שם" הצעיר אמר ודרייק צחקק, "לפחות יש משהו שאתה כן רוצה ללמוד" המבוגר אמר בהשתובבות וג'ואי צחקק, "צודק" הוא השיב בשעשוע ודרייק חייך אליו לפני שחזר להכין לו ארוחת בוקר, מאפשר לג'ואי להישען קלות על הסלון ולהירגע.

"למה אתה מצלם אותי?" ג'ואי שאל בחיוך כשאכל ארוחת בוקר ודרייק חייך אליו, מוריד את הטלפון מטה ומחליט שכדאי כבר לספר לג'ואי את הסיבה שכולם התחילו לצלם אותו בפתאומיות, "איאן ביקש מאיתנו לצלם אותך" דרייק אמר, "מאיתנו?" ג'ואי מלמל בחוסר הבנה, "מכולם, אמא שלך, ג'סיקה, כולם" דרייק אמר והצעיר כיווץ את גבותיו בבלבול לפני שהוא פער את עיניו כשנזכר בכל הפעמים שצילמו אותו ברגעים בפתאומיים, "אז כולם צילמתם אותי בשביל לשלוח ללוק שיראה לאיאן?" ג'ואי שאל בצחקוק ודרייק הנהן, "איאן באמת לא יכול בלעדיי" הצעיר אמר בהשתובבות ודרייק הנהן ברצינות, הוא באמת לא יכול בלעדי ג'ואי.

"הדבר הראשון שהוא ראה הייתה תמונה שלך, לוק שם לו את הטלפון שלו מול הפנים שלו כשהוא פקח את העיניים" דרייק אמר וג'ואי גיחך בחוסר אמונה, "באמת? אז אני הייתי הבן אדם הראשון שהוא ראה?" ג'ואי שאל ודרייק הנהן, "ואוו, איאן באמת משהו מיוחד" ג'ואי אמר בציניות ודרייק גיחך, "תצלם אותי" ג'ואי אמר לבסוף ודרייק הנהן וחזר לצלם את ג'ואי, רק שהפעם ג'ואי התחיל לעשות פרצופים והמבוגר צחק לעצמו, ג'ואי חדור המטרה היה די משעשע לצפייה.
—-

איאן צחק בקול כשלוק נתן לו לראות את התמונות של ג'ואי, "הוא גילה לו למה מצלמים אותו" לוק הסביר ואיאן הנהן בהבנה, עיניו זורחות ומביטות באהבה מלאה על הנער המשעשע שלא חשש מלעשות פרצופים מצחיקים ומכוערים יחדיו, "הוא כל כך מיוחד" איאן מלמל, "נכון" לוק אמר, מסתכל על איך שאיאן מלטף את התמונות עם אצבעותיו, "אז בשבילו כדאי שנעשה את הכל מהר, לא ככה?" לוק שאל ואיאן חייך והרים את עיניו אליו, "נכון" איאן השיב והחזיר את עיניו לג'ואי, "בשבילו אני צריך ללמוד הכל כמה שיותר מהר" איאן לחש וצחקק כשהמשיך לדפדף בתמונות, מתאהב עוד ועוד בנער שהוא אוהב כל כך.
—–

*אחרי שלוש שנים*

"איך הייתה העבודה, היום הגיעו אליכם נערים חדשים, נכון?" מנהל הבר שאל וג'ואי חייך והזיז מעט את כוס האלכוהול שלו, מסובב אותה באיטיות, "היה בסדר, יש כמה נערים חוצפנים, אבל אני אתמודד, ג'סיקה, אני ולורי מצליחים להשתלט על כולם בינתיים" ג'ואי אמר ברצינות וג'יין הנהן בחיוך, מלטף את שיערו החום של הצעיר, "מי היה מאמין שהילד הקטין יגדל להיות בן 21 וישתה לי כאן אלכוהול" הבלונדיני אמר וג'ואי גלגל את עיניו, "אתה תמיד אומר את זה" שחור העיניים אמר והבלונדיני צחקק לעצמו, צובט קלות את לחיו של ג'ואי לפני שהוא מזג לו מיץ תפוזים, "על חשבון הבית" המבוגר יותר אמר וג'ואי חייך אליו כתודה, מביט על מיץ התפוזים והוא חייץ לעצמו, נזכר בנשיקה הראשונה שלו עם איאן והוא שתה את המיץ המתקתק לפני שחזר לאלכוהול שלו.

"שלום לך" קול לא מוכר נשמע וג'ואי הביט על הגבר הנאה שהתיישב לצידו, "היי" ג'ואי מלמל לפני שהביט על ג'יין שחייך אליו בערמומיות וג'ואי נאנח, הוא יודע שג'יין אוהב לראות איך שהוא מנפנף את כל מי שבא להתחיל איתו.

"מה אתה עושה כאן?" הגבר הנאה שאל, "שותה" ג'ואי ענה במעט חוצפה והגבר הלא מוכר צחקק, "או, אני אוהב את הגישה שלך" הוא מלמל וג'ואי חייך אליו באילוץ לפני שחזר לשתייה שלו, מקווה שהגבר יבין את הרמז, "אני חדש כאן, אז אולי תראה לי את המקום" הגבר מלמל, "הייתי רוצה לראות גם את השירותים" הגבר אמר וג'ואי הביט עליו עם גבה מורמת, "אתה רוצה להזדיין?" הוא שאל בחוצפה וג'יין התאפק שלא לצחוק, מסתכל על הברמן האסייתי שעמד לצידו וצחק קלות, "או, הייתי שמח" הגבר הזר אמר וג'ואי חייך אליו והשעין את זרועו על כתפו של הגבר, מתקרב אליו קלות, כאילו והוא מתכוון לנשק אותו והגבר חייך בשעשוע, מתקרב גם הוא אל ג'ואי, אבל אז הצעיר צחקק "יש לי חבר" הוא לחש ותרחק ממנו, "אם עדיין לא הבנת את מה שאני מנסה לרמוז לך, אז אני אגיד לך את זה בפשטות, אני לא מעוניין" ג'ואי אמר בחיוך והאחר הביט עליו בזעזוע, לאחר מכן הוא הביט על הברמנים המצחקקים לפני שהוא כחכח בגרונו והזמין לעצמו שתייה, מרגיע את עצמו עם האלכוהול וג'ואי חייך לעצמו ולגם קלות מהאלכוהול שלו.
—-
"איאן לא נטש אותך ליותר מדי זמן?" שון, הברמן האסייתי שאל וג'ואי הביט עליו בחיוך, "קצת" הוא מלמל ובעל הגומות המלוכסן נאנח וליטף את שיערו של הצעיר, "יהיה טוב, הוא בטח יחזור עוד מעט" שון אמר, "הייתי מאמין לזה אם לא היו אומרים לי את זה במשך כל שלוש השנים ושלושה החודשים האלו" שחור העיניים מלמל וג'יין נאנח ונשען על דלפק הבר, "תאמין בו, הוא בטח לומד כמו שצריך בשביל להיות מושלם בשבילך" הבלונדיני אמר, "הוא היה מושלם גם בהתחלה" ג'ואי אמר בחיוך וג'יין בלגן קלות את שיערו, "יהיה בסדר" ג'יין אמר ושון הנהן בהסכמה, "עוד קצת ותקבל את מה שאתה צריך~" ג'יין זימר וקרץ בהשתובבות וג'ואי נאנח בצחקוק, יודע בדיוק למה ג'יין מתכוון, ואת האמת שהוא לא היה מתנגד לשכב עם איאן בזה הרגע, להיות לבד במשך כל השנים האלו לא באמת היה קל לו, אבל הוא הצליח להתמודד, תמונה אחת של איאן וכל עולמו נהיה תמיד רגוע יותר.

"הכניסה לגברים גייז בלבד" ג'יין אמר בחיוך כשראה את בעלת הגומות נכנסת לבר וג'סיקה גלגלה את עיניה, "מה שתגיד בלונדיני אחד" ג'סיקה אמרה ונעמדה לצידו של ג'ואי, נושקת ללחיו לפני שנשקה ללחייהם של ג'יין ושון, מתיישבת לצידו של חברה הטוב, "אני יכולה להיות גבר גיי, אל תדאג לגבי זה" ג'סיקה אמרה בהשתובבות, מחבקת עם הזרוע שלה את זרועו של ג'ואי, "נכון אהובי?" היא שאלה בהשתובבות וג'ואי צחקק, "בטח בובי" הוא מלמל והיא צחקקה והניחה את ראשה על כתפו.

"באתי לקחת אותך הביתה, יורד מלא גשם" ג'סיקה אמרה וג'ואי הנהן וסיים לשתות את השתייה האלכוהולית שלו, "אני אלך" הצעיר אמר ושני הברמנים הנהנו אליו לפני שהוא התרומם, מאפשר לג'סיקה לנופף לשני עובדי הבר לפני שהם הלכו החוצה.

"להתראות פול" ג'ואי אמר בחיוך למאבטח הבר, "להתראות ג'ואי" בעלו של ג'יין אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו לפני שהביט על הגשם שירד והוא חייך לעצמו ברוגע, מביט על ג'סיקה שחייכה גם כן, "שנרוץ?" היא שאלה והוא הנהן, מתחילים לרוץ ביחד אל הרכב שלה.
—-

"גשם מטורף" ג'סיקה אמרה כשהם התיישבו ברכב הסגור, מנערים את עצמם מטיפות המים שעדיין לא נספגו בבגדיהם, "כן" ג'ואי אמר בחיוך, מסרק את שיערו הרטוב מעלה עם אצבעותיו, "לאן לנסוע, אלייך? אליי? אל לורי? אל אחד מהבנים? אל הבית של איאן ודרייק?" ג'סיקה שאלה, מציעה לג'ואי את כל האופציות, והוא חייך, "לא משנה לאן" הוא ענה בכנות, "ללורי" היא אמרה בחיוך והוא הנהן בהבנה לפני שהיא נסעה אל חברתם, עם השנים הם כבר למדו להסתדר.
—–

"מה אתם עושים כאן?" המתולתלת שאלה, "באנו לישון אצלך הלילה" ג'סיקה אמרה בחיוך, מחבקת אותה בחוזקה ולורי צחקקה, "תכנסו" היא אמרה ושני האחרים נכנסו פנימה.

"נו, איך הולך לך עם רוי יפדופילית אחת, הוא מצליח לשרוד את הטמטום שלך?" ג'סיקה שאלה ולורי צחקקה והגישה להם כוסות קפה חם, "הולך מעולה, תודה על הדאגה, ואני לא פדופילית, הוא כבר בן 21 ואני רק בת 24" היא אמרה, "רק.." ג'סיקה מלמלה בהתגרות, "עוד שנתיים ואת גם מגיעה לגיל הזה" ירוקת העיניים עקצה וג'סיקה כחכחה בגרונה, "שלא לדבר על זה שלוק כבר בן 28, אז מי שפדופיל כאן זה הוא" לורי הוסיפה וג'סיקה מלמלה קללות שקטות ונרגזות, וג'ואי צחקק על ריב החתולות המשעשע.

"אני לא מאמין שהחבר הכי טוב שלי יוצא עם האויבת המושבעת שלי לשעבר" ג'ואי מלמל ולורי צחקקה, "אנחנו רק כמה חודשים ביחד, אל תחשוב שלא אחטוף לך את איאן כשהוא יחזור" לורי אמרה בשעשוע וג'ואי גיחך, "את יותר מדי דלוקה על רוי שאני מתקשה להאמין שזה אמיתי" הוא אמר והיא גיחכה, "צודק, איאן זה כבר כל כך פאסה~" היא אמרה בטון סנובי ומתנשא, גורמת לג'סיקה ולג'ואי לצחוק בקול, "נכון, האידיוט הזה כבר לא מעניין" ג'ואי אמר בציניות, "כן בטח, טוב שאתה לא משתמש בכל הצעצועים שקניתי לך וחושב עליו" ג'סיקה אמרה בהשתובבות וג'ואי כחכח בגרונו לפני שלקח את כוס השתייה החמה מהשולחן, מחליט לשתות ממנה מאשר לשקר ולהגיד שזה לא נכון.

"בכל מקרה" לורי אמרה, "קיבלתי תמונה חדשה מלוק" היא אמרה בחיוך וג'ואי הניח מהר את הכוס על השולחן, "תראי לי" הוא אמר במהירות והיא צחקקה ולקחה את הטלפון שלה, נכנסת להודעה של לוק ומראה לג'ואי את התמונה החדשה של איאן.

"אוו~" ג'סיקה אמרה בחיוך כשראתה את התמונה, איאן לבש טרנינג אפור וקרא ספר על המיטה, "הוא כל כך נאה, נכון?" לורי שאלה וג'ואי הנהן בהסכמה, בוהה בבן זוגו לפני ששלח את התמונה אליו לטלפון, ככה שהוא יוכל להמשיך לבהות באיאן לא מעט.

"אתה חושב שהוא יחזור בקרוב?" ג'סיקה שאלה, מסתירה מג'ואי משהו שהיא כבר יודעת, "לא יודע" ג'ואי מלמל, "נקווה שכן" לורי אמרה בחיוך, זורקת מבט משועשע לג'סיקה שהחזירה לה חיוך צדדי ומשתובב, "מעניין איך תגיב כשהוא יחזור" לורי הוסיפה במלמול שקט, "כנראה שארביץ לו" ג'ואי מלמל ואז שתי הבנות פרצו בצחוק מתגלגל והוא הביט עליהן בזעזוע, לא מבין מה מצחיק.

"כן ג'ואי, רק אתה תרביץ לו" ג'סיקה אמרה, "טוב שאתה לא תתעלף" המתולתלת אמרה בזמן שהמשיכה לצחוק וג'ואי צקצק ברוגז, שותה קלות מהקפה, "מה שתגידו" הוא מלמל, "אני בטוחה שאתה תיקח אותו לאיזה פינה ותשכב איתו עד אור הבוקר ללא הפסקה" ג'סיקה אמרה בהתגרות וג'ואי הסמיק וכחכח בגרונו, "אני מתקשה להאמין שאיאן יחזיק את עצמו מלא לגעת בך עוד לפני שתספיק להרביץ לו" לורי אמרה בכנות וג'ואי הסמיק עוד יותר מעצם המחשבה שאיאן ירצה לגעת בו בכל כך הרבה רצון.

"טוב תפסיקו" ג'ואי אמר, "הייתי שמח להשאיר את הדמיונות המיניים שלי לעצמי" הוא אמר בחיוך משתובב והבנות צחקקו והנהנו בהבנה, "טוב יאללה, מה בא לכם לעשות?" לורי שאלה, "לראות סרטים רומנטיים למשך כל הלילה ולזלול חטיפים ושוקולדים" ג'סיקה אמרה בחולמנית וג'ואי הנהן בהסכמה, "מעולה!" לורי אמרה, "אני הולכת להביא שמיכות ודברים טעימים" היא הוסיפה לפני שקמה ועלתה לקומה השנייה, הולכת אל חדרה ומביאה שמיכות לפני שירדה למטה, רואה את ג'סיקה וג'ואי זוללים כבר חטיפים והיא צחקקה כשהבינה שהם כבר הסתדרו בלעדיה.

"מחר הפגישה האחרונה עם הרופא, אני מאמין שהכל יהיה בסדר ושהוא יגיד לך שההחלמה הגיעה לסיומה" לוק מלמל, יושב על כיסא למול המיטה של איאן, ואיאן ניתק את עיניו מהספר, "נכון" חום העיניים אמר בחיוך, מביט על ידידו הטוב.

"אז זהו" השטני אמר, "נגמרה הלמידה שלך, היית תלמיד טוב" הוא הוסיף ואיאן חייך והניח את הספר לצידו על המיטה, "המבחן האמיתי עוד מעט מגיע ואת האמת שאני לחוץ כל כך" השרירי אמר ולוק צחקק, "נקווה שג'ואי יעביר אותך ולא יכשיל אותך" הגדול יותר אמר בהשתובבות ואיאן גיחך, מוצא את הסיסמאות האלו משעשעות.

"הבנתי שהוא אצל לורי עכשיו ביחד עם ג'סיקה" לוק אמר ואיאן הנהן בהבנה, "אני שמח שהוא מסתדר, הוא התחיל אפילו מחזור חדש של נערים, לא ככה?" איאן שאל, מברר שהוא זוכר נכון, ולוק הנהן אליו, "הוא עושה עבודה נפלאה, כולם אוהבים אותו" העוזר הפרטי אמר ואיאן חייך, "איך אפשר שלא?" איאן שאל ולוק חייך אליו, יודע שאיאן שקוע עמוק בתוך האהבה שלו לג'ואי.

"אני אקנה לו משהו?" איאן שאל, יותר את עצמו, "אתה באמת חושב שג'ואי ירצה שתקנה לו משהו?" לוק שאל ואיאן הסתכל עליו לפני שלקח את הדובי האפור וחיבק אותו, "אני מניח לעצמי שלא" העיוור לשעבר אמר, יודע שאת ג'ואי בסופו של דבר לא מעניין מתנות, מעניין אותו שכולם בריאים ושמחים, וזה אחד ממיליוני הדברים שאיאן מוצא בג'ואי כמשהו מושך.

"אני מאמין שהוא יסתפק בזה שתחזור" לוק אמר ברצינות ואיאן הנהן וליטף את הפרווה האפורה של הבובה הדוממת, "אז אני צריך לעשות חזרה מפתיעה" איאן אמר ולוק הרים גבה משתובבת, "אפשר" השטני מלמל ואיאן חייך והביט על הדובי האפור, מרחיק אותו רק בשביל להביט בפניו, "אני עוד מעט בא" הוא לחש לפני שנשק לשפתיו של הדובי באופן ילדותי ולוק חייך לעצמו, גם אם איאן כבר בן 23, הוא עדיין יישאר ילד קטן בכל הנוגע לג'ואי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך