Listen

נועה 16/08/2021 375 צפיות 10 תגובות

I want to say
what's on my heart
would you listen
or would you just hear?
You know it's not the same
you got to be willing to stay
with your body and soul
in the conversation

Listen
Listen to my heart beats
It wants you to be true
not false
It want you to be present
not in between or not at all

Is it too much to ask?
Because if it is
please just let me know
and I'll go look for another real true soul.


תגובות (10)

נועה, הי.

התלבטתי לגבי תגובה. כשאנשים לא מגיבים לתגובות שכותבים להם, אני בדר"כ מרפה. החלטתי לכתוב בכל זאת כי הרגשתי שהנושא נוגע לי. אולי לעורר דיון ואנשים נוספים יחוו את דעתם.

אני לא מזלזל בתחושות שלך, ולא יודע להגיד משהו על המקרה הפרטי שלך, אבל אני יודע שאני הייתי לפעמים בצד השני. זה ששומע ופחות קשוב.
ומסתבר שהיתה שם סיבה, בתת-מודע שלי. אני חושב שזה משהו ששווה לברר עם בן/בת הזוג לפני שמפרקים ועוברים הלאה, כמו שציינת בפסקה האחרונה. יכול להיות שרק אחרי כמה מערכות יחסים תגיעי לתובנה, ותביני שאבדת דווקא מישהו שהיה יכול להיות לכם משהו מיוחד ביחד.

16/08/2021 20:53

    היי גיד, תודה על התגובה!

    האמת כשכתבתי את הטקסט הקצר הזה לא חשבתי על מערכות יחסים במובן הרומנטי אלא יותר על חברות, כי גם שם יש הרבה אי קשב, ובעצם בכל מערכת יחסים. לדעתי לפעמיים יש פשוט אנשים רעילים שעדיף להתרחק מהם, בשביל מה אני צריכה אנשים שלא מקשיבים לי? הרי חוסר הקשבה מעיד על חוסר עניין.. יש הבדל בין בנאדם שעובר עליו משהו ולכן לא קשוב לבין בנאדם שסתם לא ממש מעניין אותו מה עובר עלייך…

    18/08/2021 17:21

אני חושבת שהקטע מאוד כנה עם עצמו ועם הצד השני. בסופו של דבר כולנו רוצים מישהו שיהיה שם ובאמת יקשיב ולא רק ישמע.

יש בזה משהו כואב, כי מצד אחד זה לא כל כך קל לבקש את זה מבנאדם, אבל מצד שני גם לא לפרק את מה שכבר יש ולהתחיל לחפש מישהו אחר…
לפחות ברגע שמדברים אחד עם השניה והכל פתוח אפשר לדעת מה נקודת ההתחלה בשביל כולם, כדי שיהיה פחות כואב אחר כך. לפעמים זה טוב לעמוד על שלך בחיפוש אחר "האחד" כשאת יודעת בדיוק מה את רוצה.

קטע מקסים ויפה. אהבתי מאוד.

17/08/2021 09:54

    היי ספיר. תודה על התגובה.

    כמו שהגבתי כבר לגיד, לא חשבתי על מערכות יחסים במובן הרומנטי כשכתבתי את זה. אבל לגבי התגובה שלך אני לא בדיוק מסכימה, אם מערכת יחסים מסויימת לא עושה לי טוב אז אני לגמרי בעד לפרק אותה, לא משנה כמה שנים או וואטוובר אנחנו מכירים (זה יכול להיות כל מערכת יחסים לא רק רומנטית) נכון שזה כואב אבל כואב יותר להישאר במערכת יחסים חד צדדית.

    18/08/2021 17:25

    היי,
    אני לגמרי מסכימה איתך. ברור שברגע שמערכת יחסים היא לא הדדית (כל סוג, לצורך העניין) אז עדיף לפרק אותה. אין למה להישאר.
    התכוונתי שאם יש איך לגרום לצד השני להבין את הרגשות שלך ואולי להשתנות אז אולי שווה לנסות, אך כמובן שאם המצב אבוד אז אין למה בכלל.

    18/08/2021 18:56

נועה, הי.

קראתי את התשובה שלך. אני מקבל את מה שאת אומרת לגבי אנשים רעילים, וברור שאם אנחנו לא מעניינים מישהו, אז צריך להתקדם. דרך אגב, גם בחברות וגם ביחסים רומנטיים. אני מתכוון שיכולה להיות לפעמים סיבה נוספת. אם מישהו לא קשוב חד-פעמית אז אולי הוא מוטרד, כמו שאמרת. אבל לפעמים יש מצב שאותו מישהו פשוט לא מסכים איתנו בנושא מסוים או אוסף נושאים. יכול להיות שבעבר הוא ניסה להציג דעה שונה וקלט שנעלבנו, ומאותו רגע כשאת מתחילה לשתף, הוא נכנס למצב הגנה. הוא דרוך כדי לא לפלוט משהו פוגע.

אני מניח שזה קורה יותר במערכות יחסים רומנטיות. רק מנסה להציג צד נוסף. כשמדובר במערכת יחסים שהיא בדרך-כלל כן טובה, שווה לברר.

18/08/2021 17:33

    היי גיד. שאלה לא קשורה לתגובה. כשמישהו מגיב לך חזרה אז יש התראה או משהו בסגנון?

    ואני לא מדברת על סוג האנשים שציינת ועל מה שיכול להיות שעובר עליהם אלא על כאלה שפשוט לא שם. כאלה שלא מקשיבים לך, לא מראים רצון בכלל להקשיב למה שיש לך להגיד. כאלה שמדברים רק על עצמם כל היום.. אלו רעילים. כמו שאמרתי, הטקסט הזה היה מכוון יותר לעניין של החברות אבל לגמרי יכול להיות מכוון לשאר מערכות היחסים. מסכימה שצריך לדבר לפני שלוקחים החלטה אבל אם אנחנו מדברים נניח על מערכות יחסים רומנטיות אז יש המון מערכות כאלה שגם לדבר בהן לא בדיוק עוזר. אז כן, לפעמיים פשוט קמים והולכים. מפרקים. כי מה לעשות יש אנשים שפשוט לא יודעים להקשיב.

    18/08/2021 18:01

אני כמעט בטוח שפעם הייתי מקבל למייל תגובות לתגובות שלי, אבל אז זה פתאום הפסיק. השבוע קיבלתי תגובות לתגובות משני אנשים, אבל התגובה עצמה לא הופיעה בסיפור שלהם. אני לא יודע איך הם עשו את זה.

לגבי החלק השני, אני מסכים.

18/08/2021 18:19

עכשיו אני מבין שהן פשוט עשו relpy מהמייל שלהם לתגובה שלי. אז לא. אין אינדיקציה כשעושים הגב.

18/08/2021 18:37

    הבנתי. יכול להיות שהאפליקציה עובדת אחרת, לא ניסיתי אבל יכול להיות

    18/08/2021 18:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך