one.direction
תכתבו תגובות בבקשה!

החיים שלי-פרק 4

one.direction 14/10/2012 780 צפיות 8 תגובות
תכתבו תגובות בבקשה!

התיישבתי על הרצפה ונזכרתי כשהייתי קטנה ושיחקתי עם ילדי השכונה, שיחקנו מחבואים התחבאתי תמיד, כל הזמן, חיכיתי…וחיכיתי לא משנה כמה זמן חיכיתי, אף אחד לא מצא אותי… תמיד חזרתי לבית בוכה.
זה כמו… מקודם.. אף אחד לא ינסה, למצוא את האדם שנאבד, אין אף אחד. אף אחד לא ימצא אותי… אני יודעת את זה! ג'סיקה התחילה לבכות "מישהו..כל אחד בבקשה תמצאו אותי!" אמרה ג'סקה שכל פניה בדמעות.
פתאום הדלת נפתחה וגיא עמד שם. "את בסדר ג'סיקה?" אמר גיא. "גיא.." אמרתי ורצתי לחבק אותו "הדלת..חשבתי שזה לא נפתח.. חשבתי שאף אחד לא יבוא! אתה מצאת אותי..תודה! שכחתי שאני מחבקת את הילד המקובל וישר עזבתי אותו "ססליחה.." אמרתי לו. "אני..תמיד שמרתי אלייך" אמר גיא וחייך. וממש הופתעתי לא הבנתי למה הוא אמר את זה! "אני תמיד הסתכלתי עליך, גסיקה!" אמר גיא.
כל כך בפתאומיות הוא אמר את זה, ברגע הזה העולם שלי התהפך.
הוא התיישב על הרצפה מולי "אני מצטער שזה כל כך בפתאומיות..וזה לא הזמן המתאים לזה, אבל,,אני רציתי שתדעי.. שאני כל הזמן הסתכלתי אליך ואני כל הזמן יסתכל אליך!" אמר גיא ונגב את דמעותיי עם הממחטה שלו.
"כבר ניהיה מאוחר שאני ילבה אותך הביתה?" שאל אותי גיא. "לאא..ביי!" אמרתי לא וישר רצתי לכיוון ביתי. אני כל הזמן הסתכלתי אליך, נזכרתי בזה זה לא אפשרי! חזרתי לביתי וישר הלכתי לישון אחרי כמה שעות..
-בוקר-
התארגנתי, והגעתי לכיתה עמדתי בצד כי ליאל,מאי ושני ישבו במקום שלי "הההא.. שיחקתי משחקים כל הלילה!" אמרה ליאל. "אל תפתחי פה כל כך גדול" אמרה שני. "באלי כבר שהיום יגמר, אני רוצה הביתה!אההה.. את היית פה?! ג'סי!" צעקה מאי. "זה..ג'סיקה!" אמרתי. "אם את פה, אז תגידי!" אמרו הבנות. הלכתי להתיישב במקומי. "היא כל הזמן מופיעה משום מקום!" אמרה שני. "כן,גם אתמול היא פתאום עזבה." אמרה מאי. "אהה.. על אתמול.." ניסיתי להגיד אבל הם לא שמעו. "היה ממש כיף אתמול, בקניון כל הכיתה הייתה שם!" אמרה שני. "כןן היה מאוד כיף, וגם טאו וגיא החתיכים~~" אמרה מאי. "אני הייתי נעולה!" אמרתי אבל הם הלכו ולא הקשיבו לי. "הנה טאו וגיא!" אמרו הבנות. טאו וגיא נכנסו לכיתה, ופתאום גיא הסתכל אליי, ישר הורדתי את הראש שלי.וגיא התקדם לכיווני.. "בוקר טוב!" הוא אמר לי. "גיא! בוא לפה!" אמרו כמה בנות מהכיתה. גיא הלך. אז הוא יודעת שאני פה! פה בכיתה..בבית ספר..באמת יש מישהו שמסתכל אליי! השיעור הסתיים והלכתי הבייתה, הגעתי וישר רצתי למחשב לככתוב בבלוג שלי מה קרה לי כתבתי "טוב, זה מה שקרה לי, אני חושבת שמישהו מסתכל אליי!" אני בטוחה ששניהם יהיו מופתעים. אני ילך לנקות את הממחטה של גיא ואני יחזיר לו אותה נקיה! "ממ. קיבלתי תגובה" "את אומרת שהוא מסתכל אלייך.. זה לא אומר שהוא מחבבב אותך? את איטית ג'סיקה! חח.." כתב מגה8. "יש לי עוד תגובה!" אמרה ג'סיקה. "אם הוא לא מעוניין בך..אז למה שהוא יסתכל אלייך?" כתב הארנב השחור. "זה.. זה לא יכול להיות!" אמרה ג'סיקה.

המשך יבוא….


תגובות (8)

יפה. תמשיכי!

14/10/2012 12:04

תודה

14/10/2012 12:12

את ממשיכה?

14/10/2012 12:13

כן :)

14/10/2012 12:17

תמשיכי!!!

15/10/2012 15:18

תמשיכי מהר! זה יפה!
מתי את תעלי עוד פרק?

16/10/2012 11:55

תמשיכי אני איטית כול כך -___- אזז זה פסדר שאני איטית????
חחח תמשיכי רק… =)

16/10/2012 12:06

אני ימשיך ונראלי אני יעלה מחר :)

16/10/2012 12:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך