פרי
אני מצטערת שזה יצא כ"כ קצר ומצטערת על החלק האחרון שהחברה המדהימה שלי (היא לידי ...:/) הוסיפה , היא לא נתנה לי להוריד אותו .... אבל כל זאת מקווה שזה יצא בסדר ותודה גם על התגובות בפרק הקודם , הם נורא עזרו לי ועודדו אותי להמשיך <3

Do you remember those times…..? פרק שני

פרי 31/10/2012 978 צפיות 10 תגובות
אני מצטערת שזה יצא כ"כ קצר ומצטערת על החלק האחרון שהחברה המדהימה שלי (היא לידי ...:/) הוסיפה , היא לא נתנה לי להוריד אותו .... אבל כל זאת מקווה שזה יצא בסדר ותודה גם על התגובות בפרק הקודם , הם נורא עזרו לי ועודדו אותי להמשיך <3

אולי כדי פשוט להסכים …לעבור את הלילה הזה ואולי אפילו להמשיך עם הסטייל הזה , אולי פשוט כדי להודות בטעות ולעבור את זה ולהמשיך את החיים !!!?!!?.
" אני ..אני ..אני " אמרתי מגמגמת בזמן שהן מביטות בי בצפייה . "את מה ג'ו !? את מה !?" טרו שוב דחפה אותי לתשובה . "אני …..
"אני מסכימה…. " אמרתי בוויתור . "ישששש" טרו אמרה וחיבקה אותי . "תתלבשי ואני את וסופיה נלך לקניון " היא אמרה במהירות . "רגע סופיה !? סופיה !? סופיה !? אני לא הולכת לשום מקום עם סופיה !!" קבעתי עובדה . "סופיה אגבר היא ילדה נחמדה ..מה קרה ?" אמא אומרת . "לא היא לא " אמרתי ויצאתי משם לסלון . "ג'ו…סופיה בסדר גמור , פשוט בואי תשאירי את העבר מאחור ותתחילי איתה מהתחלה . היא הסכימה לזה " טרו אומרת . "אני שונאת אותה והיא אותי ! למה היא רוצה לעזור לי !?" אמרתי ברוגז. "כי היא יודעת שזה כדי להפוך אותך לנורמאלית…" היא אומרת . "אני נורמאלית ! תבינו כבר ! זה שאני לא מתלבשת כמוך לא אומר שאני לא נורמאלית ! בשבילי את נראת לא נורמאלית ! עם כל הוורוד הזה ! " אמרתי קוברת את ראשי בתוך רגלי בזמן שאני יושבת בכורסה שאליה אבא רגיל לשבת בערבים משפחתיים . "בסדר …. אבל את באה ….אני מבטיחה שהיא לא תציק לך ! ועם כן אז……… אני כבר יטפל בה " היא אומרת . "בסדר " נאנחתי . והיא חיבקה אותי . אני יושבת שם והיא מחבקת אותי . זאת הייתה הרגשה מוזרה …אנחנו לא מתחבקות הרבה זאת אומרת פעם אחרונה שזה היה … הייתה …היא הייתה …. אני צריכה לחשוב על זה אוקי !? ."אהה… מה את עושה ?" שאלתי שהיא עדיין מחבקת אותי . "את הורסת את הרגע !!" היא אומרת ואז מתנתקת בזמן שאני מביטה בה כאילו היא פסיכית שברחה מבית משוגעים !. "טוב תני לי להתלבש !" היא אומרת ועולה לחדר שלה .הלכתי לחדר שלי . בגלל שאני לא יוצאת עם הגותים אז אני מתלבשת ואני נראת במצב שסביר
http://www.polyvore.com/hg/set?id=54953611
שמתי את האיפור השחור שאני רגילה לראות עלי ומרגע לרגע נראיתי שחורה יותר ויותר ..עד שלבסוף הדבר היחידי שלא היה שחור היה עורי החיוור וקצוות משערי הבלונדיני שהציצו מכובע הגרב שלי . יצאתי בזמן טרו כבר חיכתה לי . "עוד פעם שחור ! גם היום !?" היא אומרת נאנחת "טרו הסכמתי לערב אחד בלי שחור , לא חיים שלמים …."
הלכנו לקניון . ראיתי כל מיני בנות שרואות שמלה ורודה והם צורחות לאחת הבנות ביניהם 'תקני אותה היא מהממת !!!' .זה נראה פשוט מוזר , שכמה בנות משתגעות בגלל שמלה …..ועוד איזה שמלה?! , אני לא יכולה להיות אחת מהם , אני לא רוצה ואני שונאת את זה !
.המשכנו ללכת לחנויות . מחנות לחנות לקופה לקופה וטרו עדיין לא מצאה שומדבר שאני יוכל ללבוש לערב . "אני רעבה בואו נלך לסטרבאקס ואז נמשיך " טרו אומרת ואני וסופיה נגררות אחריה. אנחנו יושבות בסטארבקס . הרבה אנשים התחילו להיכנס, ואני הרגשתי חנוקה , טוב אולי בגלל שאני קלסטרופובית והסניף הזה פשוט פצפון !. " טרו אני יוצאת תתקשרי עלי כשאתן גומרות " אמרתי . "את לא בורחת !!!!" היא אומרת . "אפילו לא חשבתי על זה …אבל עכשיו כשאת אומרת …" . "תיזהרי ממני "היא קוטעת את חוט המחשבה על הבריחה מהקניון הארור . "טוב יצאתי " אמרתי . אני הולכת בקניון מביטה רק באיפון לכיוון היציאה כדי לשבת קצת על הספסלים . "אני כ"כ מצטער " בחור אחד התנגש בי והפיל אותי. "זה בסדר … " אמרתי . "סליחה … עם יש משהו שאני יכול לעשות .."הוא אומר עוזר לי לקום . "עם יש לך משהו שאני יכולה לנגב בו את הדם " אמרתי מראה לו את הדם שיצא מהשפשוף שקיבלתי ביד . "אהה…רגע " הוא אומר ומוציא מהכיס נייר . "תודה " אמרתי מחייכת ומנגבת את זה ובדרך גם מביטה בו והוא בי. אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שחייכתי אחרי המון זמן ועוד לבחור , ובכלל עמדתי כ"כ קרוב לבחור חוץ מהדפוק שאמור להיות חבר שלי. קיבלתי אסמס מטרו . "אני חייבת ללכת " אמרתי מנתקת את מבטי והוא את שלו . "רגע …אני .." הוא אומר בזמן שאני מתרחקת . "סליחה … ותודה" אמרתי והוא חייך ונופף בידו . חזרתי לטרו וסופיה . "מה לקח לך כ"כ הרבה זמן ?"טרו שאלה . " איזה בחור אחד בטעות נתקל בי ונפלתי " אמרתי משפשפת את הנייר שנתן לי בדם שהספיק להתייבש . "אוו הוא חמוד !?" טרו שאלה . "לא יודעת …" אמרתי מבולבלת . "מה זה … " סופיה שואלת . "הוא הביא לי את זה כדי לנקות את הדם " אמרתי , פתחתי את הנייר היו שם מספרים ומספר תעודת זהות וכנראה שמו של הבחור , זאת קבלה של איזו חנות בגדים ." תראי לי , קוראים לו הארי … די אני מתה על השם הזה , אני מתערבת איתך שהוא רצה להתחיל איתך !" טרו מחייכת וזורקת את אותה קלה לפח . "אפשר לחשוב , מה הוא בכלל אפשר לראות בך , ועוד כשאת נראת ככה ….איכס פשוט מזעזע " סופיה מרימה את ראשה ופונה עלי בקול הכי ארסי והכי מרושע ששמעתי מאודי . אני משפילה את מבטי ומסתובבת . "אני חושבת שאני אלך " אמרתי . "סופיה טוסי מכאן !" טרו אמרה . "אבל …" . "עכשיו !" טרו קטעה אותה והיא הלכה . "תודה " אמרתי בחיוך . "אפחד לא הולך להביך את התאומה שלי " היא אומרת בחיוך וגם אני מחזירה אחד קטן ." ואוו הבחור באמת עשה לך את היום ! את מחייכת" היא אומרת . "בואי נעזוב כבר את הבחור הזה … " אמרתי . "טוב בואי נלך למצוא לך מה ללבוש ."

~את החלק הבא עד סופו של הפרק אחת החברות שלי שכם היא חובבת כתיבה כתבה …..עזבו אני לא יודע מה עובר בראש של הילדה ;)~
אנחנו מתהלכות בחנויות . אני נגררת אחריה שאחרי כל שנייה היא מאלצת אותי למדוד משהו חדש . אחרי שסיימנו עם השמלה הנעלים האיפור והתכשיטים שאני עצמי לא הכי אהבתי ,טרו אילצה אותי ללכת לבחור הלבשה תחתונה . "בשביל מה !?" רטנתי . "כדי שיהיה לך ! וגם לי לא יזיק חדש !" היא אומרת ואני ממשיכה להיגרר אחריה בחנות הענקית , היא באמת ענקית ! למה ?!. אמנדה מדברת עם המוכרת ואני באיפון שלי בצד השני של החנות , יש שם כמו ספה כזאת לקישוט ואני התיישבתי עליה. "הי " הרגשתי נגיעה קטנה בכתף .הסתובבתי . "הי !?" אמרתי למראה הנער שהפיל אותי . כאילו מה הוא עושה בחנות הלבשה תחתונה !? . "ראית את הנייר שהבאתי לך ?" הוא שואל . "אממ..כן " אמרתי בחיוך נבוך . "את רוצה לצאת איתי ?" הוא שואל . "תשמע בנוגע לזה ….יש לי חבר , סורי " אני אומרת מצחקקת וגם הוא איתי . "אני מבין , סליחה . " הוא אומר . "לא זה בסדר גמור ." אני אומרת ומביטה בו והוא בי . "אההה… אפשר לשאול מה אתה עושה פה ?" שאלתי מביטה בכל מה שהולך פה ומה גבר עושה כאן !?!?1. "אחותי …אני עוזר לה " הוא אומר. "הבנתי " אמרתי מצחקקת . מה עובר עלי !? אני אפעם לא צוחקת !. "רק מה שמך ….?" הוא אומר . "ג'ו !!!!!!!!" טרו צעקה. "אני באמת חייבת ללכת , מצטערת " אמרתי בחיוך והלכתי בזמן שהוא מביט בי . "תמדדי את זה !" היא אמרה ודחפה אותי לתא המדידה .
אחרי עוד שעתיים שאנחנו בקניון , אנחנו הולכות לבית של אחי כדי שמנדי החברה שלו תעזור לטרו לארגן אותי ליציאה . אני רוצה למות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
" ג'ו !? זה לא יהיה כ"כ נורא ..אולי תכירי מישהו ותיפרדי מהחבר הזה שלך" מנדי אומרת . "אני לא יודעת " אמרתי מהססת שוב . "אין זמן להיתחרט קדימה כנסי לחדר ותלבשי את מה שקנינו "היא אומרת . כל רגע יצאתי עם משהו אחר והבנות אמרו מה דעתן . 3 , 5 ,8 … כבר 8 החלפות ואפחת לא התאימה . אחת הייתה פשוטה מדי אחת הייתה יותר מדי בשביל הופעה .אחת לא התאימה לי. האחת גדולה האחת קטנה . יצאתי עם התלבושת האחרונה .חולצת שהבליטה את הבטן בצבע בז' עם פרחים בתכלת ושורט ג'ינס עם תחרה לבנה ונעל עקב בצבע סגול כהה שהתאים מאוד . ואחת משרשראות הינשוף היפות שאני דווקא נורא אוהבת , תיק בצבע כחול שגם הוא התאים .
http://www.polyvore.com/fbb/set?id=46188367&lid=1549314
"לא יכולת ללבוש את זה בהתחלה , ולחסוך זמן " טרו נאנחה . "את זה !!!" מנדי צעקה . "טוב …עכשיו מה נעשה עם השיער , לא ניתן לך ללכת עם אחד הכובעים האלו והגולגול הזה שלך" טרו אומרת . "בואי נשאיר אותו ככה , טבעי " מנדי מציאה. הם מאפרות אותי באיפור קל . "מוכנה ?" מנדי שואלת אותי לפני שאני ניגשת למראה לראות את האני החדשה . "כן " אמרתי מהססת . הם סובבו אותי למראה והבטתי בעצמי .


תגובות (10)

תמשיכי ! זה לא נורא בכלל ! בטוכעס שלי . מהמם !!

01/11/2012 10:11

חחחחחחחחחחחחחחחחח יויו !! תודה רבה , אני ימשיך !

01/11/2012 10:17

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ;)))

01/11/2012 10:46

ממש יפה!! וגם חברה שלך מוכשרת!!! תמשיכי!!

01/11/2012 11:02

מושלם!!! תמשיכיי :))

01/11/2012 11:07

חחחח שחף ודנה , קודם אני ימשיך ותודה . ושחף ,חברה שלי עכשיו מאושרת וצועקת לי בחדר "אמרתי לך ואמרתי לך !" אז עשית לה את היום !

01/11/2012 11:09

:) שמחה ששימחתי מישהי!! :)

01/11/2012 11:11

סיפור יפהפה אהבתי מאד ומבקשת כי תמשיכי ממני בקי ♥

01/11/2012 11:12

תמשיכי

01/11/2012 11:42

תודה רבה בקי !! והעלתי כבר את הפרק הבא , רק מחכה שהמערכת תאשר <3

01/11/2012 11:44
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך