אין רק כיוון אחד-פרק3 סיפור על 1D

02/11/2012 1002 צפיות אין תגובות

"בואי כבר" צחקה דנה וטפחה לי על הגב כאילו אני משוגעת למרות שזה נכון… ;-)
נכנסנו כל החבורה אני,דנה,שחף ומיכל אל השדה תעופה של אנגליה לאחר שירדנו מהמטוס.
אספנו את המזוודות מהמתקן וירדנו לקומה התחתית של השדה תעופה כדי לפגוש את סבתא וסבתא .
"אשיייי" צעקה לי סבתא והסתובבתי לחבק אותה ואת סבא שלי .. (מפה השיחות מתחילות במציאות באנגלית אבל אני כותבת בעברית) "היי סביי סבתוש" חיבקתי אותם ומיכל הצטרפה לחיבוק כי הם מכירים אותה . "היי אני שחף וזאת דנה" הציגה אותן שחף כמו בפעם הראשונה כשעלינו על המטוס.
ביקשתי מסבא וסבתא שלי שיפנו להם חדר והם הסכימו ככה שהן יגורו איתנו .
"בנות בואו לפה " אמרה סבתא כשבאנו לבית שלה , "יש לי הפתעה בשבילכן" היא הוסיפה לדבריה
"הנה כרטיסים להופעה של וואן דירקשאן שמענו ממיכל שאתן אוהבות את זה ובגלל שיש עוד 2 כרטיסים נוספים שקניתי לפני שעה והם יבואו עוד שעה אז כל ארבעתכן תלכו ויותר טוב יש גם VIP"סבתא שלי אמרה "אעאעאעאעאעאעאע" צרחה מיכל ודנה הייתה קרובה גם לצרוח וגם שחף נראתה מתלהבת רק אני עמדתי בשקט "בבקשה אשלווש" אמרה מיכל במבט מתחנן "בסדר" הסכמתי אבל לא נראתי מרוצה.
"בואי כבר" צעקו לי מיכל ,שחף ודנה כשאני מהססת עם לצאת מאוטו, כסבתא לא אמרה מתי ההופעה חשבתי עוד חודש לא חשבתי היום ?! בסוף יצאתי וכולנו נראנו מרוצות , חוץ ממני !
התיישבנו על הכיסאות VIP שלנו , הכניסה לראות אותם הייתה רק אחרי ההופעה ואני נשענתי על הכיסא והבטתי על החבורה . מיכל הייתה לבושה בשמלת סטרפלס ורודה מיני ועקבים לבנים גבוהים מאופרת מאוד, שחף הייתה לבושה בשמלה צהובה עם כתפיה אחת מיני ועקבים שחורים בינוניים בגובהם , דנה הייתה לבושה בשמלה תכלת עם שתי שרבוליי גופיה מיני והם נראו מאוד יפה לעומתי! אני לבשתי שורט שחור גבוה וחולצת בטן ורודה נשענת על כתף אחת ונעליי לקה ורודות על עקב לא גובה..
וואן דירקשאן עלו על הבמה ואני ידעתי שזה הזמן לשים אוזניות ולשמוע את המוזיקה שאני אוהבת , לצערי הצרחות של הבנות והשירים במוזיקה החזקה לא עזרו לי לשמוע מוזיקה אז פשוט כיביתי את האייפון שלי והבטתי לעבר הלהקה. "מי זה עם התלתלים?" שאלתי את מיכל "זה הארי שלי ,הארי החיים שלי" היא צרחה ושלחה לו נשיקה מהאוויר . מוזרה חשבתי מי יכולה להתאהב בכוכב שלא ירצה אותך?!
בסוף המופע נכנסנו לVIP התקדמנו לעבר הלהקה ככה שכל אחד מחתים בנפרד , בהתחלה נייל אני חושבת.. חתם לי אחר כך ליאם , זאין ולואי חתמו לי ואז התקדמתי להארי אבל חיכיתי מלא זמן כי מיכל דיברה איתו . "מיכל תקדמי " צעקה לה שחף מאחורה שעמדה ודיברה עם לואי ושמתי לב שהיא הסמיקה (:
גם דנה וזאין דיברו והחליפו מבטים כשהיתקדמו (:
מיכל התקדמה וממה שראיתי , מיכל והארי החליפו מספרים …
"היי איך קוראים לך?" שאל אותי הארי "אשלי" עניתי לו באי התלהבות "אז ממה שהבנתי את לא מעריצה שלנו ואת אנגלייה במקור " הוא אמר בחצי חיוך והוא לא הביט בי בכל השיחה שלנו
"למה את באת להופעה ?" הוא שאל והרים עליי את המבטו כדי להחזיר לי את המחברת ואני רק הצבעתי על מיכל שהסתכלה עלינו הרמתי את מבטי ואיכשהו מבטינו הצטלבו אני לא יודעת איך אבל אני חושבת שהתאהבתי בהארי ?! O:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך