פרי
וואנשוט כושל בשל קוצר זמן .....אבל מי שרוצה וואנשוט שתכתוב כאן על מי ואיך קוראים לה וכל זה <3
מקווה שאהבתם !!!!!!!!!!!!!!!!!1

i would – וואנשוט נייל הורן

פרי 17/11/2012 2229 צפיות 16 תגובות
וואנשוט כושל בשל קוצר זמן .....אבל מי שרוצה וואנשוט שתכתוב כאן על מי ואיך קוראים לה וכל זה <3
מקווה שאהבתם !!!!!!!!!!!!!!!!!1

~יום ראשון~
"ביפ ביפ !!!!!" . "נייל אתה תאחר את ההסעה !!" קודם קולו של הצופר של האוטובוס לבית הספר נשמע ומייד אחר-כך קולה של אימי . "אני אלך ברגל !" צעקתי בחזרה קם מהמיטה מת מעייפות . לבשתי מהר את מכנסי השחורים חולצה ירוקה וג'קט כחול . "בי אמא " נשקתי ללחייה חטפתי את ארוחת הבוקר ויצאתי . "ק' " טרוי צעק מהרחב השחור שלו . קים יצאה מיד בריצה למכונית . הבטתי בה בלי להסיר לרגע את עיניי ממנה , קים המדהימה . שערה החום מתנופף בזמן שהיא רצה לאוטו של טרוי קפטן נבחרת הפוטבול השרירן הסנוב והמקובל של השכבה וגם …..החבר של קים , הבחורה הכי יפה בשכבה ,הכי מקובלת וקפטן נבחרת המעודדות "הי נייל !" היא צעקה ..וגם חברת הילדות שלי ."הי" נופפתי והיא נכנסה במהירות לרכב של טרוי ונישקה אותו בלהט. ואז יש אותי …..נייל , החור הבלונדי החלש וחרשן של השכבה שמישהו מכיר אותו רק בגלל שהוא מכיר את קים , וגם מאוהב קים בסתר . הלוי והייתי במקומו . ת'אמת הוא היה הורג אותי עם הוא ידע איזה מחשבות מתרוצצות אצלי כל יום בראש על החברה שלו. הבטתי מהר בשעון והבנתי שיש לי רק עוד 4 דקות להגיע לבצפר או שזה יהיה האיחור ה4 שלי השבוע . התחלתי לרוץ ועקפתי את הרכב של טרוי בגלל שהשתמשתי בדרך קיצור וכבר אחרי כמה דקות הייתי בשביל שמוביל לבית הספר עד שפתאום הרכב של טרוי עבר והרטיב את כולי מהשלוליות שאותיר הגשם של אתמול בערב . ממש יופי ….!

~בערב ~
אוקי עוד שיר לאוסף …. בואו נראה , או …אמ , אני לא כותב שירים סתם , טוב אולי לפעמים …אבל אני אוהב לכתוב , זה די מוציא רגשות (?) ….אוי עכשיו אני נשמע כמו בחורה ……בקיצור בקשו מאיתנו לכתוב שיר על חיי היום יום שלנו ……אז מה עבר עלי היום ?
Lately I found myself thinking
Been dreaming about you a lot
And up in my head I’m your boyfriend
But that’s one thing you’ve already got

He drives to school every morning
While I walk alone in the rain
He’d kill me without any warning
If he took a look in my brain
כן , זה כושל ….אבל מספיק לעבודה בספרות .

~יום שני ~
לפעמים אני חושב ….הוא אומר לה שהוא אוהב אותה ?! זאת אומרת עם אני הייתי חבר של הבחורה הזאת הייתי אומר לה את זה בלי הפסקה ומנשק אותה בלי הפסקה והיינו הזוג המושלם ……"הי הורן , תתעורר השיעור נגמר !" דילן צעק לערי ויצא מהכיתה כשאני נשאר לבד , וכרגיל המציאות הורסת את החיים שלי . אני יוצא למסדרון ואני רואה שדילן שם . "חלמת על קים ?" הוא צוחק . "לא חלמתי על אפחד !!" אני נאנח וסוגר את הלוקר שלי בחוזקה . "משתגיד , היא אפעם אל תשים לב אלייך" הוא צוחק ובועט בי . "בשביל מה זה היה !?" צעקתי . "אתה ביקשת " הוא הוריד משהו מגבי והדביק לי אותו על המצח . 'תבעטו בי' היה כתוב . קיפלתי מהר את הנייר וזרקתי אותו לפח ………..כן המציאו חייבת להרוס הכל !.
~בערב~
חשבתי על בית שלישי כבר בהפסקה אחרי שכמה בריונים איימו לתלות אותי על הטלפון הציבורי של בצפר , מזל שמר גרון עבר ושמע הכל , ככה לא הייתי צריך לקרא לו . בתיכון עם מישהו קורא למורה אתה נקרא מלשן ופחדן.
Back in my head we were kissing
I thought things were going alright (alright, alright, alright)
with a sign on my back saying ‘kick me’
Reality ruined my life

~יום שלישי~
הבטתי בטרוי ממוסר את כדור הפוטבול לזיק וצ'אד בחצר האחורית של בית הספר בזמן שהוא נמצא במרכז העניינים כל הבחורות מסתכלות עליו ואני יושב עושה את התרגילים בחשבון לדרק שאיים עלי בהפסקה שעם הם לא יהיו מוכנים אני אמצא את עצמי תקוע בארון של המורה . הוא שרירי כולן רוצות אותו הוא הבד בוי של בית הספר הוא עשיר , ויש לו 27 קעקועים ! ….איך אפשר לנצח במשחק הזה ?! ואז קים באה , היא רוצה לחבק אותו ולנשק אותו אבל הוא מזיז אותה ממנו והיא נדחפת על עבר החברות שלה וטרוי הולך משם עם חברים שלו . איך בחור יכול להיות כ"כ מטומטם ולא לראות שעם יש לו את קים יש לו זהב בידיים .

~בערב~
יש לי פזמון לשיר ! טוב זה היה ברור אחרי מה שקרה עם טרוי וקים היום .

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would

אוקי מה נוסיף הפעם ……….
It feels like I’m constantly playing
A game that I’m destined to lose
'Cause I can’t compete with your boyfriend
He’s got 27 tattoos
עכשיו נשאר רק ההוספה לפזמון בבית החמישי …..

~יום רביעי בערב ~
"נייל תזרוק את הזבל !" אמא צעקה בזמן שאני חושב איך לסיים את שיר הדבילי. "בא!!" צעקתי וקמתי מהכיסא .
יצאתי והכול היה חשוך , נו מה אני מתפלא 9 בערב . משכתי בכתפי והתקדמתי לעבר פח הזבל . פתחתי בזהירות את המכסה ושלם זרקתי את שתי השקיות הכבדות והמסריחות .הסתובבתי והתכוננתי ללכת הביתה עד ששמעתי קול בכי .ואז שמתי לב לקים שיושבת על מדרגות ביתה ובוכה . עברתי את הגדר הנמוכה והגעתי עליה . "הי קים , הכל בסדר ?" שאלתי לא מתקרב יותר מידי . " נייל , הי ….כן זה לא משהו רציני " היא משכה באפה וניגבה את עיניה בחתיכת הנייר שהייתה בידה . "את בטוחה , רוצה לדבר על זה " חייכתי והתיישבתי לידה , בואו לא נשכח שאני חבר ילדות שלה . "נפרדתי עם טרוי " ….איפשהו בלב הייתי מאושר שהיא נפרדה איתו , אבל …..זה גורם לה לבכות ….אני מעדיף שתהיה איתו מאשר תבכה. "אבל ראיתי אתכם בבוקר , הכל היה בסדר " אמרתי . "כן אבל , הוא בסדר רק כשאנחנו לבד ….וכרגיל …בציבור …הוא דוחה אותי מול כולם כאילו אני איזה זבל " היא אמרה מזילה עוד דמעה . "אז עם הוא מתנהג ככה , למה את בוכה את אמורה לשמוח " חייכתי , אני לא מאמין שאמרתי את זה אני נשמע כזה מטומטם . "ככה אנחנו הבנות טיפשות ובוכות על כל דבר " היא צחקה וגם אני הרשת לעצמי לחייך מעט . "אתה יודע הוא אפעם לא שימח אותי …הוא כמעת ופעם לא מחבק אותי הוא לא מתייחס עלי הוא לא היה מחבק אותי ….יש לי הרגשה שהוא לא היה צריך אותי בכלל , ש…שהוא לא אהב אותי בכלל " היא הביטה בי, עיניה בצבע דבש טרי חדרו לעיני הכחלות ….ואז הבנתי , זה המשך לשיר ! ."קים הביתה !" אמא שלה קים צעקה מביתה . "הוא לא ידע מה הוא הפסיד , ועכשיו הוא בטח מצטער על זה " אני מחייך בזמן שהיא קמה וגם אני . גם היא חייכה . היא מתקרבת , היא פותחת את זרועותיה , זה אומר שגם אני צריך לפתוח את שלי נכון, פתחתי את שלי ובלי היסוס היא נכנסה לתוכם והניחה את ראשה בעדינות על כתפי ימין שלי בזמן ששערה החום גולש במורדו גם הוא . "תודה " היא אומרת .

נכנסתי לחדרי עם חיוך מרוח על פני . היא חיבקה אותי ! ההרגשה שהציפה אותי באותו הרגע הייתה מדהימה. ומה שהיא אמרה ….אני צריך לכתוב את זה .

Would he please you?
Would he kiss you?
Would he treat you like I would (I would)?
Would he touch you?
Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would
זהו סיימתי

~יום חמישי~
ושוב איחרתי את ההסעה ! ..כשיצאתי המחזה שאני רגיל לראות בבוקר לא התקיים ,הרכב השחור של טרוי לא היה כאן , ולי זה חסך 5 דקות שלמות וכנראה גם חולצה שלא תתרטב כמו אתמול .
נכנסתי למסדרון בית הספר כמו רוח רפאים , אפחד לא שם לב ….לא כמו טרוי שנכנס מיד אחרי וכולם התאספו לידו וכל הבנות מיד ניסו לקבל את צומת ליבו כשעכשיו הוא פנוי , כנאה שהשמועה שקפטן נבחרת הפוטבול וקפטן נבחרת המעודדות נפרדו כבר בשיאה וכולם כבר יודעים ממנה ….איזו יופי דרמה חדשה בבית הספר התיכון האזורי במולינגר .
"הי נייל !" קולה של קים הצטלצל באוזניי .היא נופפה לי בין כמה מעודדות ו3 בחורים …חייכתי וסימנתי שאני צריך ללכת לכיתה . היא חייכה ונופפה , הפעם לשלום .
"נייל !" יצאתי מבית הספר בזמן שדילן רודף אחרי ולבסוף מסיג אותי . "אתה הולך לנשף!?" הוא שואל . "עם בדיוק…?" נאנחתי משחק את עצמי אדיש . תמיד רציתי ללכת לנשף אבל אפעם לא היה לי עם מי ללכת , אפחת מהבנות לא הייתה מספיק נואשת כדי ללכת עם נייל הורן . " עם קים …" הוא צוחק ואני נאנח וחושב 'הלוי' . "ניילר …" אני רואה את קים מהרכב של אבא שלה . אני מנופף . "צריך טרמפ ?" היא שואלת . "לך אידיוט …."דילן צוחק והולך . אני מתקדם לעבר הרכב של אביה של קים ונכנס .
"תודה על הטרמפ ….זה באמת חסך כאב רגלים " אני צוחק והיא אחרי בזמן שאנחנו עומדים בכניסה לשכונה ."תמיד …" היא צוחקת . "טוב נתראה …" אני מחייך , אני מחייך המון כשאני נמצא איתה . "רגע נייל , חשבתי אולי אתה יכול לעזור לי קצת בחומר באלגברה , אני די בפיגור …" היא צוחקת . "ברור, את יכולה לבוא מתי שאת רוצה " אני מחייך את החיוך הכי טוב שלי . " קי …תודה….בי " הי מסתובבת והולכת . "היא צחקה , בגללי , היא רוצה להתקרב עלי …על נייל הורן ….אפחת לא מספיק טיפשה כדי להתקרב לנייל הורן ! .

~בערב ~
העתקתי את השיר לוורד במחשב עשיתי תיקונים אחרונים והדפסתי אותו כשבדיוק היה צלצול בדלת , השארתי את הגיטרה תלויה על צווארי וירדתי למטה לפתוח מאחר שלא היה אפחד בבית . הבחורה היפה בעולם השתקפה למול עיני כמו שהיא משתקפת כל יום בבית הספר או במקום אחר . "הי ..אני מפריעה " היא שואלת . "לא …ממש לא …את באת ….לגבי האלגברה , בואי תיכנסי זה ממש לא בעי- " . "באתי כדי לומר לך משהו " היא תקעה את דברי והשפילה את מבטה . "משהו קרה ?" שאלתי . "לא , פשוט ….רציתי לומר תודה ….על שדיברת איתי אתמול זה נורא עזר ….ו…שאתה …כ"כ נחמד עלי …להתחשב בעודה שאני תמיד הייתי כ"כ מגעילה ולא שמתי ל אלייך בכלל " היא מרימה את מבטה. "אל תחמירי עם עצמך ק' …זה בסדר ….אפעם אל ממש חשבתי על זה " אני מחייך וגם היא . "ו…רציתי לשאול …עם אתה הולך לנשף ?" ..הא באמת מעוניינת ללכת איתי לנשף ?! …לא , לא יכול להיות …אינמצב …היא כנראה רוצה לחבר לי אחת החרשניות …."לא , לא ממש ….אפחת לא ממש רוצה ללכת איתי " אני נשאר אדיש . "אני חושבת שכל אחת מהן טיפשה " היא צוחקת . "אני חושב שכל אחת מהן נוהגת בהגיון , עם מישהי באמת תלך איתי כולם יצחקו עליה " אני נאנח . "אני לא חושבת שיצחקו עלי וגם לא אכפת לי …..אתה רוצה ללכת איתי , לנשף ?" היא מחייכת . היא ,היא …..היא לא רצינית ….!!!!!!!
"ק' ….אני לא רוצה שכל המוניטין שלך בבית הספר ירד ל0 כמו שלי ." . "נייל זה לא אכפת לי , אני …רוצה ללכת איתך , אני יבין עם אתה לא רוצה ללכת איתי " היא משפילה את מבטה . "לא , אני אשמח ללכת איתך " אני מרגיש שליבי עומד לצאת מהחזה וכל גופי מתפוצץ מהתרגשות . "אתה מנגן ?" היא הצביעה על הגיטרה . "למעשה ….." גלגלים בראשי התחילו לפעול …..באמת כדי לי לעשות את זה …!? . "אני רוצה להראות לך משהו!" אני מושך בידה לעבר הפארק שנמצא מאחורי השכונה שלנו .
קים יושבת על אחת הנדנדות ואני על החול . "מה קרה ?" היא שואלת . "בואי " אני מסמן לה לידיי . היא מתיישבת לידי על החול אני שם את הגיטרה על ברכי ומתחיל לפרוט עליה בזמן שהחיוך המדהים של קים פרוש על פניה .

Lately I found myself thinking
Been dreaming about you a lot
And up in my head I’m your boyfriend
But that’s one thing you’ve already got

He drives to school every morning
While I walk alone in the rain
He’d kill me without any warning
If he took a look in my brain
היא צחקה , היא כבר ידעה שאני מדבר עליה ועל מ שקרה לפני 5 ימים בארך .

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would (I would)
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would (I would)
would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would (I would)
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would
היא חייכה ולא אמרה מילה .

Back in my head we were kissing
I thought things were going alright (alright, alright, alright)
With a sign on my back saying ‘kick me’
Reality ruined my life

It feels like I’m constantly playing
A game that I’m destined to lose
'Cause I can’t compete with your boyfriend
He’s got 27 tattoos

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would (I would)
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would (I would)
would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would (I would)
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would (I would, I would)
היא כבר יכלה להבין שכל השיר מדובר עליה .

Would he please you?
Would he kiss you?
Would he treat you like I would (I would)?
Would he touch you?
Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would

would he please you? Would he please you?
Would he kiss you? Would he kiss you?
Would he treat you like I would? (Like I would)
Would he touch you? Would he touch you?
Would he need you? Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well if it was me then I would (I would)
would he hold you when you’re feeling low?
Baby you should know that I would, I would, yeah, I would, yeah.
היא נישקה אותי . סיימתי את השיר , סיימתי לשיר לה את השיר שכתבתי עליה והיא נישקה אותי , על השפתיים. רגשות צפים ועוברים הציפו את כל גופי . זרמי צמרמורת החליקו במורד ידיי ורגלי ומערבולת תקפה את בטני ……הרגשה מדהימה . "אני אוהבת אותך נייל , אני אהבתי מאז שהיתי קטנה יותר " אנחנו מתנתקים בזמן ששנינו מתנשפים . "אני אוהב אותך גם , יותר מידי זמן !" אני מצמיד את שפתינו בחזרה . "הוא בהחלט לא נישק אותי כמו שאתה מנשק " היא לחשה מצטטת שורה מהשיר .


תגובות (16)

אני רוצה וואן שוט!!!
על זאין!!!!
קוראים לי ליאור, שיער חום עיינים חומות….
עוד משהו?

18/11/2012 02:42

וואי איזה מושלם! את מוכשרת רצח!!!

18/11/2012 04:37

אוווו שחף תודהתודהתודהתודהתודה את לא מבינה עד כמה כיף לשמוע <3<3 <3
וליאור , מעלה אותו עכשיו :) XXX

18/11/2012 05:09

תודה רבה רבה רבה ענבר

18/11/2012 05:37

יואווווווווווו איזההה יפהה תעשיי לי גםםם על לואיייייי
הודיה עיניים חומות שיער גלי חום

18/11/2012 06:44

הודיה שמחה שאהבת , אני אשמח לכתוב לך אני יעלה בהקדם <3

18/11/2012 07:02

וואו !! זה האוואן שוט הכי מדהים ויפה שקראתי !!! פשוטטט מושלם !! <3

18/11/2012 11:20

אעעאעאעאעעא שיר תודהתודה תודה תודה תודה 1!!

18/11/2012 11:22

אמא! יש לך כישרון את בטוחה שאת לא סופרת שמתחזה לילדה בשם פרי?
אני לא יתפלא אם כן ויש לי עוד ארבע ימים יומלדת ממחר ארבע ימים ביום שישי אז אני ישמח למתנת וואן שוט קטנה חח על הארי אסתי רזה גבוהה שעיר שחו עם גוונים חומים ועיינים חומות

18/11/2012 11:42

ליאן תודה תודה תודה איזה כיף לשמוע דברים כאלה , מבטיחה לך שאני ישקיע בוונשוט שלך ואני יעלה אותו יום רביעי (יום רביעי יש לך יומולדת נכון?) תודהתודה תודה

18/11/2012 13:02

יום שישי אז יש לך עוד קצת זמן חח ובאמת יש לך כישרון כל הזמן אני נתקלת ביצירות שלך וחושבת לי עוד יצירה ארוכה בלי משמעות? ואז ניסיתי ליקרוא והבנתי שטעיתי והיצטערתי אל זה ששפטתי את הסיפורים שלך קודם אז מחכה ♥ נ.ב נולדתי ביום נישאוין של ההורים והיום עיקמתי תרגל ומחר יש לי חתונה!! לבן דודה ובחתונה של אחותו מילפני שנתיים שברתי תיד אז אני נאחסית בחתונות!!

18/11/2012 13:10

חחחח נאחסית בחתונות XXX שמחה שנתת לכתיבה שלי עוד הזדמנות :) ואני לא יודעת למה יוצא לי ארוך ….זה פשוט יוצא ככה ….תאמיני לי אני עוד מקצרת את זה :D …..יום שישי אני אנסה להעלות את זה אני לא מבטיחה בגלל שאני שומרת שבת אז לא בטוח שאני יספיק אבל עם כבר אני יעלה ביום חמישי או במוצ"ש ….תודה רבה <3

18/11/2012 13:34

:) OK אני לא שומרת אבל אני מדליקה נרות וקידוש וזה חח!
וגם אני שמחה שנתתי לכתיבה שלך היזדמנות ואני ממש ממש ממש סובלת פה כתבת וואן שוט עוד אחד בנוסף לזה שכבר קיים וכתבתי עוד משהו אני מחכה שיעלה זה לא פרק או סיפור פשוט… חכו ותבינו

18/11/2012 14:02

חחחח מצפה כבר לקרא את זה :)

18/11/2012 14:13

אוף כתבתי משהו מממממש עצוב ואני מכחה שיעלה כי דחוף תשיקראו אותו זה לא סיפור פשוט שכל הסיפורים יעלו היום חפשו לי בפרופיל

19/11/2012 01:53

את הבטחת שתכתבי לי [;
חחח מתי שיהיה לך זמן תכתבי לי (;

25/11/2012 09:12
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך