אלה 3 פרקים ביחד אז....בונוס! D:

Dark Fire – פרק 7

05/12/2012 536 צפיות 2 תגובות
אלה 3 פרקים ביחד אז....בונוס! D:

הוא השתתק. "בתנאי שמה!?" אמרתי. "בתנאי שכשכול זה יסתיים את בחיים לא תעזבי אותי!"
אמר. "אני מבטיחה." אמרתי. "טוב היום בחצות אני אעשה את השינוי…" אמר ג'ייק.
"למה?" שאלתי אותו מבולבלת. "צריך ירח מלא והוא חייב להיות באמצע השמיים.." הוא אמר ואז הוסיף, "אני אעשה את זה מבטיח אין לך מה לדאוג". "אני בוטחת בך ג'ייק" אמרתי ונתתי לו נשיקה על הלחי.

עם סטיוארט והחבורה שלו:
"אני חייב למצוא את הילדה הזאת!" צרח סטיוארט. "למה?" שאלה אפריל. "את לא מבינה את זה? נו ברור את בחיים לא תביני! אני אוהב אותה! אני רוצה אותה! ואני הכי רוצה את הדם שלה!" ענה לה סטיוארט בעצבים והעיניים שלו הבריקו. "זה אהבה?!" שאל זאק. "כן…"ענה לו סטיוארט ולקח תצלום שלו ושל איימי, "אתה רואה כמה היינו מאושרים ביחד? עם לא הדם של האידיוט שעמד לידי ודימם לא הייתי משתגע ומאבד שליטה! הייתי איתה לנצח!" אמר סטיוארט ודמעות עלו בעיניו "אני רוצה אותה!" צרח.
"כמה שאנחנו רגישים!" צחקה יולי. "תרדי לו מהגב!" צעקה אמבר. אמבר מאוהבת בסטיוארט כבר הרבה מאוד זמן והיא נורא חושקת להרוג את איימי.
"אוו אני מתה מפחד!" יולי גלגלה עיניים והלכה לדלת, "כשתחליטו מה לעשות תודיעו לי, אהה דרך אגב סטיוארט? אתה לא הולך לקבל את איימי! היא שונאת אותך!" צחקה יולי והלכה. הדלת נתרקה.
"כמה דרמה היא עושה!" אמרה סאלי. "כמו תמיד" אמרה אפריל. "אני כל כך רוצה אותה…" אמר סטיוארט, "העיינים הסגולות, השיער האדום, החיוך הממיס…הלבביות שלה…הדאגה שלה"נאנח סטיוארט ונתן לדמעות שלו לזרום. "אחי…אתה הולך להרוג אותה!"אמר זאק. "לא אני רוצה להפוך אותה לערפדה כמוני, היא תהיה כמוני היופי שלה יונצח והיא תהיה שלי לעולמים!" אמר סטיוארט ותפס את זאק "היא שלי!". "אתה הולך לפגוע בה בכול מקרה! אתה הולך להשמיד אותה כשתהרוג את ג'ייק…"אמרה סאלי. "איך את יודעת?!" שאלה שלי. "אל תשכחי מי שולט ורואה רגשות…"אמרה סאלי. "אני לא יכול לתת לה להיות עם ג'ייק!" צרח סטיוארט ונתן אגרוף לקיר.
הקיר התפורר. "כל הכבוד אחי…שברת את הקיר, טוב לך?" שאל זאק. "יותר טוב…אבל אם אני אשבור לה את הלב בכך שאני אהרוג את ג'ייק…מה היא תעשה?" שאל סטיוארט את סאלי.
"טוב…היא תהרוג את עצמה…"אמרה סאלי ואז הוסיפה "אתה לא יכול לעשות את זה…"
"את צודקת אני לא יכול..אבל אתם כן!" אמר סטיוארט. "מה!?" אמרו סאלי וזאק ביחד.
"כן זה יופי של רעיון!" צחקה אמבר ומחאה כפיים. "אני לא הולכת לעשות את זה!" אמרה סאלי.
"גם אני לא..היה לי חזיון אנחנו נפסיד ואיימי תהיה האויבת הראשית שלנו…"אמר זאק והסתכל על סאלי. "אז זה קרה בסוף?" שאלה סאלי. "עדיין לא..היום בחצות…"אמר זאק. "על מה אתם מדברים!?" שאל סטיוארט ועניו רשפו ברקים. "כלום…"ענה זאק ובעצבנות הפנה את מבטו הצידה.
"יש לכם סוד אני יודעת!!! " צעקה אמבר. "סתמי! את תסכימי להרוג את עצמך למען סטיוארט! " אמרה סאלי בעצבנות. "מה?" אמר סטיוארט והסתכל על אמבר. "אני…"אמרה אמבר והפנתה את מבטה. היא לא יכלה להסתכל לו בעיניים.

עם הלהקה:
"פאק! איבדנו אותם!" אמרה קייטי. "תעשי לי טובה…"אמר מקס. "לא, היא צודקת אני לא יכול להריח אותם או לקרוא את המחשבות של ג'ייק.." אמר ג'סטין. "גם אני לא.."אמר דרייק.
"חייבת להיות דרך למצוא אותם!" אמרה וונסה. "נכון, סטיוארט עדיין חופשי…אנחנו לא יודעים מה יהיה הצעד הבא שלו…" אמר טיי והסתכל קדימה. "אני עדיין לא מאמין שערפדים עוזרים לנו!" אמר אלכס והסתכל על טיי ודרייק. "מה כל כך מפתיע אותך? שאנחנו ערפדים טובים? שאנחנו לא טורפים בני אדם? תראה אתכם גם אתם לא טורפים או צדים בני אדם.." אמרה מנדי.
"לא עכשיו! " אמר ג'סטין ושינה צורה לזאב. "מה השתינת לנו עכשיו!?" אמר טיי. "ירח מלא.."נהם ג'סטין.
קלואי השתנתה לזאבה לבנה מדהימה עם עיניים ירוקות בוהקות.
בלה השתנתה לזאבה שחורה ועוצמתית, עם עיניים אפורות אפלות.
ג'סטין השתנה לזאב אפור ענקי עם עיניים צהובות.
מקס השתנה לזאב נמוך יחסית, שחור בוהק ואפל ביותר.
אלכס השתנה לזהב חום אדמדם העיניים שלו הבזיקו והיו בצבע חום דבש.
וונסה השתנתה לזאבה לבנה כחלחלה עם עיניים כחולות כמו הים.
קייטי השתנתה לזאבה אפורה שחורה עוצמתית וענקית היו לה עיניים כמו השמיים לפני סערה.
"וואו! אתם זאבים יפיפים! הלוואי ואני הייתי זאב" אמר דרייק. מנדי גיחכה. "מה את מצחקקת שם? אני הייתי מת להיות זאב עוצמתי וקטלני כמוהם.." אמר דרייק.
"עזוב אותה" צחק טיי, "גם אני הייתי מת להיות זאב אבל הגורל שלי להיות ערפד"
"טוב, עכשיו אנחנו נתפצל!" נהם ג'סטין. "כן נחפש את ג'ייק ואיימי" אמר טיי. "אני אלך עם קלואי משהו צריך לרסן את הזאבה הלבקנית הזאת" אמרה בלה. "כן רעיון נהדר" אמר מקס, "אני אלך עם קייטי." "דרייק אתה בא איתי" נהם ג'סטין. "סבבה"אמר דרייק. "אני אלך עם אלכס" אמרה מנדי. "אז אני אלך איתך וונסה" אמר טיי. "אין לי בעיה עם זה, כדי שנתחיל לחפש כבר כמעט חצות" אמרה וונסה.

עם איימי וג'ייק:
ג'ייק הפך לזאב חום זהוב עם עיניים כתומות אדומות טובות לב.
"הגיע הזמן" נהם ג'ייק. "זה יכאב??" שאלתי אותו בדאגה שאולי יכאב לי.
"לא, אני בחיים לא אכאיב לך זה לא יקרה במידית, אבל ממחר כבר תוכלי לשנות צורה..אני אצטרך לאמן אותך הרבה.."אמר. "אז למה אתה לא שולט בצורה עכשיו?" שאלתי.
"מול ירח מלא אני לא שולט בשינוי צורה זהו טיבם של זאבים." הוא אמר, "את מוכנה?"
"כן…" אמרתי והפשלתי את השרוול שלי.


תגובות (2)

ברצינות נסטיה?
ברצינות?
3 פרקים? בטוחה?
לא הגזמת?
אבל אוקיי,…
עוד משו- את כותבת עם יותר מדי נקודות.
קשה לקרוא את זה, תעשי משפטים יותר ארוכים ותוסיפי פסיקים.
OK?
אבל ככה,
תמשיכי ;)

06/12/2012 06:17

אני לא רוצה להמשיך לפרסם פה.
אני אפילו לא רוצה להמשיך לכתוב!

06/12/2012 16:43
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך