הפרק התחלתי להשתמש בפוליבור,תגידו אם אתן רוצות שאמשיך או לא..
שלא תחשבו לא נכון,אני בעד היילור !! (הארי וטיילור)

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 16-טיילור??

19/12/2012 1042 צפיות 5 תגובות
הפרק התחלתי להשתמש בפוליבור,תגידו אם אתן רוצות שאמשיך או לא..
שלא תחשבו לא נכון,אני בעד היילור !! (הארי וטיילור)

"קדימה בייבי צריך להתכונן להופעה" צעק הארי בעוד לו מסדרת את שערו "אני מתלבשת" השבתי ולבשץי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66260579 , והלכנו להופעה,אני וכל המשפחות והחברים ישבנו ביציע מיוחד,ההופעה הייתה מושלמת!
בסוף ההופעה הלכנו לאפטר פארטי,הארי שתה,יותר מדי.. הוא נעלם מעיניי,לא יחסתי לזה משמעות רבה פשוט המשכתי לרקוד.
~אחרי שעה~
"תעזוב אותי!" צעקתי ורצתי,שוב ג'ולייט המטומטמת נפלה בפח,שוב בגדו בי. הארי התנשק איתה מול עיניי עם טיילור,קראתי בשמו מספר פעמים,רק בפעם החמישית הוא הסתובב אליי,אך טיילור סובבה אותו אליה בחזרה,רצתי,אין לי מושג לאן,הארי רדף אחריי. היה לי קשה,רצתי עם עקבים, הקור המקפיא של ניו יורק הקפיא את עצמותיי.אך רצתי,לאן שרגליי הובילו אותי ולבסוף נעצרתי,תקתקתי בדלת.
"ג'ולייט??" שאל ג'סטין בפליאה,"ג'סטין,אני מצטערת,אני לא באתי להחזיר אותך אליי,אבל הארי הוא..הוא התנשק עם טיילור מול עיניי ו.." התחלתי לגמגם "תיכנסי" הוא אמר ומשך אותי פנימה "את בטח קופאת!" הוא אמר והביא לי את הקפוצון שלו "זה בסדר.." אמרתי "עכשיו,את רוצה לספר לי מה קרה.." ג'סטין אמר כאילו היה אבי "הארי,הוא נישק את טיילור,ו.. ו.. אני פשוט איבדתי עשתונות,התחלתי לרוץ שעתיים שרצתי,הוא רדף אחריי בחצי הדרך ואז הפסיק,אני חושבת שהוא הקיא,מגיע לו הוא שתה המון אלכוהול.." אמרתי ובכיתי "שש.." אמר ג'סטין וחיבק אותי "הוא פשוט היה שיכור,אני לא מכיר גבר נורמלי שיוותר על אחת כמוך!" הוא אמר וניסה לעודד אותי "אבל ג'סטין זו כבר הפעם השניה שאני נפרדת ממישהו בגלל זה" הסברתי "אל תתיחסי,הארי באמת אוהב אותך,הוא היה שיכור וטיילור,היא מנסה לגרום לאקס לקנאות" הוא אמר בקול חם "עכשיו בואי נחזיר אותך להארי" הוא אמר בביטחון,מיד אחר כך קיבלתי SMS מהארי,זה היה קובץ מוזיקה,השיר "still the one" (הייתי כל כך טיפש שנתתי לך ללכת,אבל את עדיין האחת..) שמעתי אותו והעלתי חיוך על פניי, "בואי" צעק ג'סטין והתקדם לעבר האוטו,הלכתי גם אני,נסענו חזרה מלון,ראיתי את הארי יושב שם עצוב,בוכה ניגשתי אליו "האז" לחשתי "ג'ולי" הוא אמר ופניו הוארו "סליחה,אני מצטער,אני אוהב אותך!" הוא אמר "זה בסדר" אמרתי והוא נישק אותי "אהובתי" הוא אמר "אהובי" אמרתי לו בחזרה "אני מצטער,זה לא יקרה יותר בחיים !!" הוא אמר כמעט בצעקה "ששש…" השתקתי אותו,הלכנו לחדר ועלינו לישון .
קמתי בבוקר,צחצחתי את שיניי והתלבשתי http://www.polyvore.com/new_york/set?id=66253811 , הלכתי להארי ו..


תגובות (5)

המשךךךך!!!

19/12/2012 10:37

תמשיכי

19/12/2012 13:38

פרק חמווווד!! ממש אהבתי! ג'סטין כזה מאמי!! ^-^
תמשיכיייייייייי

נ"ב-אני אפילו לא כזה אוהבת את ג'סטין ביבר במציאות אז זאת מחמאה אדירה… D;

19/12/2012 14:27

את כותבת מאד מאד יפה אהבתי את הסיפור ומקווה שתחליטי להמשיך ממני בקי ♥

19/12/2012 14:33

תודה רבה (:

20/12/2012 08:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך