פו הדב
http://www.youtube.com/watch?v=I4kDxe85U5c

מלאך-פרק 6 "השיר "

פו הדב 12/03/2013 718 צפיות 2 תגובות
http://www.youtube.com/watch?v=I4kDxe85U5c

בחלק של רציתי להוסיף הכנסתי קישור לשיר . ממליצה לקרוא תוך כדי :)
אתה משתגע מאט !' אמרתי לעצמי בראש. הלכתי לקנות מילקשייק לסטפני כשהשיר בקניון לפתע התחלף, המילים כאילו חדרו לתוכי המשמעות, התוכן של השיר… הרגשתי שהוא מופנה אליי ,מוגדש רק לי! נערה בלונדינית מתולתלת עמדה עם הגב אליי בתור לדוכן המילקשייק , וכשנגעתי בכתפה היא כאילו לא היתה. 'אני מדמיין !' לחשתי לעצמי . למזלי אף אחד לא שמע אותי בכל המהומה.מה הנערה הזאת עושה לי ?! אני אפילו לא מכיר אותה. הסימן שעל ידי התחיל לזהור , הכאב היה בילתי ניסבל. ואז אז ראיתי אותה… ראיתי אותה?
~
"תסתכל לאן אתה הולך יא אבו ארבע!" צעקתי על מישהו שלצערו ניקלע בדרכי בזמן שהיתי עם מרי החברה הכי טובה שלי בקניון.זה היה טיול שנתי מאוד משעמם בקנדה והחלטו, כלומר החלטתי להבריז-והיא פשוט ניגררת. "אני מצטער!" הוא מיד אמר במבט מפוחד. לקחתי ממנו את המיץ שהיה בידו ושפכתי על ראשו. מרי צחקה על המעשה הזה ואני המשכתי ללכת בראש מורם גאה במעשה הניבזי שעשיתי. לרגע לא חשבתי כמה זה פוגע, משפיל ומכעיס. לרגע לא עלה בדעתי שזה היה מעשה רע ! עבורי? זאת היתה עוד סיבה לחייך. "כאן זה לא כותלי בית הספר שלך שאת יכולה לעשות מה שאת רוצה למי שאת רוצה גברת צעירה " השומרת התקדמה לעברי במבט מאיים. כאן כל אחד היה מפחד ומיד בורח, או מבקש סליחה. אבל מאז שחזרתי לחיים, מאז שהופיע הקסם הזה לא ביקשתי סליחה מאף אחד, לא ברחתי מאף אחד, לא הזלתי דימעה על כלום, לא היו בי עוד רגשות אשמה, וקולו של המצפון שיש לכל אדם רגיל כבר לא נישמע בתוכי. היא נעמדה מולי עם שקית הסופגניות שלה בידה. "אני לא צריכה את בית הספר כדי להתנהג בטיבעיות שלי" אמרתי בחיוך. "אני מבקשת ממך לצאת מהקניון מיד!" ציוותה עלי. "או שמה? תיזרקי עליו סופגניות? תפעילי כוח? זאת זכותי המלאה להיות פה ." אמרתי ושיחקתי בציפורניים.היא לקחה את מכשיר הקשר שלה ליד אך כאן מגיעה הקסם. פה מגיעה הבילתיי יאומן, העל טיבעי. מבט אחד חודר אל תוך עניה והיא עוזבת אותי לנפשי.
"אני לא מבינה איך את עושה את זה !"מרי אמרה בזמן שהיא מודדת עוד חולצה. "זה כושר השיכנוע שלי " אמרתי ובחנתי את השמלות בחנות. פיתאום הבחנתי בסטפני, כן החברה של מאט. סימן חצי הלב על ידי החל לבעור בצורה בילתי ניסבלת. היבטתי מסביבי, ואז ראיתי אותו. הוא עזר לילד ששפכתי עליו את המיץ מקודם להיתנקות ונתן לו את המילקשייק שלו במקום המיץ.כל כך טוב לב , מתחש,בדיוק ההפך ממני.הוא בא לכיוון החנות ידעתי שאני צריכה לפעול במהירות. אמרתי למרי שאני הולכת לשרותים ומיד יצאתי מהחנות משפילה את מבטי. "היי ילדה חכי רגע !" שמעתי קול.


תגובות (2)

תמשיכי

12/03/2013 23:22

תמשיכייייי;;;)

13/03/2013 00:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך