הוא , האהבה הראשונה שלי. פרק א.

22/04/2013 551 צפיות 3 תגובות

"מיקה!" זאת הייתה הצרחה שפילחה את אותו הלילה.
אני וג'סיקה היינו חברות טובות מאז היסודי בזמן שהיא הייתה הבחורה הבלונדינית עם השיער הקצר והגלי שלה שהגיע לה עד הכתפיים ועינייה התכולות שתמיד נצנצו בשובבות היא הייתה המשוחררת המאושרת והזורמת אני הייתי הבחורה עם השיער השחור והארוך עיניי היו בצבע ירוק צהבהב והבחורה הביישנית השקטה שתמיד נגררה אחריה ואחרי הרצון שלה מידי פעם לשחק משחקים. כמה ימים לפני הלילה הגורלי ג'ס באה אליי לבית בהפתעה והציעה לי לצאת לטיול מחנאות להשתחרר מהכול וליהנות אני שמעולם לא יכולתי להגיד לא לג'ס ולרצון שלה להשתובב הסכמתי מיד. אחרי הכול סיימנו את התיכון לא מזמן ומאחר והיא התקבלה לאוניברסיטת החלומות שלה ואני החלטתי לקחת לי שנה חופש ידענו שהזמן שלנו יחד מוגבל והפעמיים היחידות שנתראה זה כשהיא תבוא לבקר בחגים ובחופשים.
"אז מה אנחנו עושות כאן?" שאלתי את ג'ס בחוסר רצון התחלתי להצטער שיצאתי איתה להרפתקה הקטנה שלה "נו דיי כבר מיקה כמה כבר את יוצאת מהבית וזוכה לבלות יומיים שלמים בטבע?" ג'ס הסתובבה אליי ומבט משועשע על פניה "מאז שהכרתי אותך אני רק מוצאת את עצמי מחוץ לבית." לחשתי לה בשקט "בואי נעצור הלילה כאן , עוד מעט יחשיך וסתם נסתובב לנו ביער בלי מטרה" היא אמרה בזמן שסובבה אליי את הגב והרימה את ראשה לשמיים . אותו הלילה היה ירח מלא ולמרות שהייתה לנו מדורה שהאירה לנו את המחנה עדיין יכולתי לראות מצויין בגלל אור הירח.
כשכבר הרגשתי את הפיהוק מאיים לצאת אמרתי לה בקול שקט ועייף " ג'ס אני הולכת לישון" היא לא ענתה לי רק הביטה על הירח וחיוך התפשט לה על הפנים. אני זחלתי בעייפות לאוהל שלנו כששמעתי רעש בא מכיוון השיחים מאחורינו. יצאתי במהירות מהאוהל שעוד לא הספקתי להיכנס אליו וראיתי את המבט המבוהל והמסוקרן של ג'ס הבטתי לכיוון שהיא הביטה בו וראיתי אותו עומד הוא היה גבוה 1.85 אולי כמה סנטימטרים יותר ,ולמרות האור היחיד שהיה מהמדורה יכולתי לראות את עיניו הן היו כחולות ולמרות החושך מסביבו הן זהרו שיערו היה בלונדיני והגיע לו עד העורף וכשהוא חייך חיוך שובב יכולתי לראות הניבים שלו הן היו ארוכות מהרגיל.


תגובות (3)

פשוט מהמם!!!
מחכה להמשך:P

22/04/2013 07:03

אהבתי.
וגם אני מחכה להמשך

22/04/2013 07:13

תמשיכיי ^^

22/04/2013 08:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך