המשכתייי ! הפרק קצת משעמם אבל הכל הולך להתבאלגןןן כבר חשבתי על משהו :)
בננות אני צריכה עוד בנותתתתתת ומהר כי עוד מעט מתחיל השלב של הרושם הראשוני ^-^ אוהבת מלא 3> שבת שלום בנות שמקסיות שקוראאות את הסיפור D:

'הרווק'-הארי סטיילס פרק 2… ❤

14/06/2013 1840 צפיות 21 תגובות
המשכתייי ! הפרק קצת משעמם אבל הכל הולך להתבאלגןןן כבר חשבתי על משהו :)
בננות אני צריכה עוד בנותתתתתת ומהר כי עוד מעט מתחיל השלב של הרושם הראשוני ^-^ אוהבת מלא 3> שבת שלום בנות שמקסיות שקוראאות את הסיפור D:

ועוד אחת יצאה מהלימוזינה המפוארת הלבנה והחלקה, היא יצאה באיטיות מרימה את שמלתה הלבנה כמו נסיכת דיסני מהסרטים, היא יצאה מהלימוזינה והניפה את שיערה הבלונדיני החלק והארוך,היא צעדה במדרגות האדומות כאשר עדיין מחזיקה בשמלה כדי שלא תגרר ברצפה..היא הגיעה אליי ונעמדה מולי עם חיוך רחב על פנייה וחיוך רחב על שלי "מלאני" קראה והושיטה יד "הארי" אמרתי ונישקתי את יידה "אני מכירה,אחותי מעריצה שרופה!" אמרה וחייכה חיוך רחב "או..אני שמח" אמרתי בקול פלרטטני והיא ציחקקה, היא פשוט נסיכה.. "נתראה בהמשך!" קראתי והיא עלתה לעבר הוילה הגדולה, דקה חלפה במהירות והלימוזינה הבאה הגיעה וחשבתי לעצמי, איפה האחת שתעשה לי פרפרים , חייבת להיות אחת כזאת לא? הלימוזינה נעצרה והדלת נפתחה, נשמתי נעצרה לרגע כשראיתי את הבחורה עם השמלה בצבע אפרסק והשיער השחור פחם שהיה אסוף לגולגול יפה ומתוח האיילנר שעל עפעפיה הבליטו את עינייה החומות ועגילי הזהב אשר נתלו באוזנייה זזו "אני אביה" אמרה וחייכה חיוך רחב , הבושם שלה שיגע את אפי הוא לא היה מתוק ולא מוגזם.. "אני הארי דארלינג" אמרתי בפלרטטניות "אני יודעת, מעריצה גדולה" חייכה וצחקה, הצחוק שלה גרם לי לצחוק "אני שמח שיש לנו מעריצות כאלה" אמרתי בקול העמוק והחודר שלי "אויש ..די.." אמרה בציניות וצחקקה היא חשפה שיניים לבנות וישרות "אז נתראה אחר כך!" קראתי ונשקתי ללחייה, בהחלט היא גרמה לי לפרפרים.."אביה..אני ייזכור אותה" מילמלתי לעצמי מיד אחרייה, יצאה מהלימוזינה אישה עם שיער חום חלק שמלה שחורה צמודה וחלקה, עם עיטורי זהב ועקבים שחורים ומבריקים,את הציפורניים המנומרות יכולתי לראות ממקומי שהיא עוד עמדה קרוב ללימוזינה "אוי ואבוי.." מילמלתי כאשר היא התקרבה עליי עוד יותר "שלום!! אני ורוניקה בטח אתה מה זה מתרגש לראות אותי!" קראה וחיבקה אותי, המבט שלי על הפרצוף היה בשוק.."הארי" קראתי בנחמדות "יאלה! עכשיו חתונה!" קראה וצחקה צחקתי אחרייה, כדי לא להביך אותה מול המצלמה, ניראה שהיא עשתה את זה די טוב.. "נתראה" אמרתי בחיוך והיא הלכה, רועשת מידי! מיד אחריה יצאה מהלימוזינה, כלה, פשוט כלה.. שיערה היה מפוזר וקצוותיה היו צבועות בכל מיני צבעים, זה היה מדהים! הבחנתי שיש לה יותר משתי עגילים באוזנייה, והיה לה פוני לצד, כל צעד שהיא עשתה הוא זז לכיוון אחר והיא סידרה אותו מחדש, יכולתי להבחין שהיא החזיקה משהו בידה , משהו פרוותי לבן קטן כזה, כאשר היא התקרבה יותר ראיתי שהדבר הזה בעצם כלב! היא התקרבה וצחקקה כי היא ראתה שהסתכלתי על הכלב "וואו" פלטתי "תודה" היא ציחקקה וסידרה את הפוני שוב "אז איך קוראים לך?" דאלתי בקול העמוק והשרמנטי שלי "אמבר" ציחקקה שוב "וזה?" שאלתי והצבעתי עליו הכלב בחיוך "הכלבה שלי, פרינסס" חייכה וליטפה אותה "היה נעים להכיר אותכם" חייכתי וטפחתי על זרועה "גם אותך" ציחקקה והתקדמה לעבר הוילה "וואו.." מילמלתי שוב .. היא מדהימה!! עוד כמה בנות נשאר?? אני מקווה שעוד קצת.. כי כולם פה מדהימות .. הבחירה קשה..


תגובות (21)

אעאעאעאעאעאע תבחר באמברררר תבחר באמברררר ותמשיכי דחופפפ

14/06/2013 07:27

חוחו אני שמעקסית S:

14/06/2013 07:27

חחחחחח השמעקסית הראשית מגיעהההההה חחחחחחח יואו אני כלכך מפגרת-_-
חחח אממ רצית דמות ? אני יתן לך דמות חחח
שם: אור
תיאור : שיער חום גלי ועיניים צהובות עם קצת ירוק בתוכן , חיוך מדהים כזה , גבוהה רזה חברותית ואוהבת ילדים , (אוהבת בנים עם שיער מתולתל ועיניים ירוקות כחולות חחחח אהההמ אהההמ הארי אהההמ אההההמ) חחחחחחחחח צחקנית ומצחיקה , נהנית מכל רגע ובעצם חיה את הרגע (:
מתלבשת איך שהיא רוצה ומיחידה אין חוקים בנוגע ללבוש . אבל במקרים כאלה של תחרות היא תלבש שמלה יפה ותעשה תסרוקת או משהו … אבל ברגיל היא אוהבת קצת זרוק ולא כמו מלכות יופי כאלה , היא יחודית ורגישה , ומתמידה תמיד .
אוהבתתתת(: מקווה שהדמות טובה (:
לאב יווו ואני מתה חח כלב ? לרווק ? חחחחחחחחחחחח יואו אמנדה זה את אמרת נכון? חחחחחח יואו ימפגרותתת חחחחח
וכן אני שמעעעעקסייייייתתתתתתת והוווווו
מי איתיייי ????;)

14/06/2013 07:34

אני רוצה בבקשהההההה!!
שם: נוי
תיאור: עיניים ירוקות ושיער שטני גולש
אופי: חמודה יודעת לפרגן לא נעלבת בקלות שומרת את הכעס בלב ולא ניפתחת ניפתחת רק לאנשים שהיא באמת סומכת עליהם
מקווה שתוסיפי אותי אוהבת :)

14/06/2013 07:38

אאה יש לי עוד מאופי חח
אופי: יש לה צחוק מיתגלגל תמיד תיתלבש יפה מיוחדת אחת ויחידה חחח מתה על כלבים!!
חח אוהבת)

14/06/2013 07:40

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי
ואני רוצה
בתגובה השנייה
אני אהיה מאווווווווודד מפורטת

14/06/2013 07:48

אור אני מוסיפה אותך שמקסית שלי
נוי אם אפשרר קצת הרבה יותר אופי ותיאור
גאיהה את יכולה לכתוב בובה :))

14/06/2013 07:52

חחחחחחחח אהבתי!! יואו איך שקראתי "יצאה עם כלב" ישר ידעתי שזו הדמות של אמנדה חחחחח :D
ואהבתי עלק "לא רציתי להביך אותה מול המצלמות היא עשתה את זה בעצמה" חחחחחחחחחחחח
תמשיייכי :)

14/06/2013 08:12

חחחחח ממש חמוד הארי השמעקסייייי ~,~
מתה עליו חיימשלי את חייבת להמשיך את זה!
היומניסטית :-)

14/06/2013 08:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמי אני אוהבת אותךךךךךך!!!
ממשיכה בקרוב אחרי התיאור של גאיה ונוי D:

14/06/2013 08:15

אוקי מתחילים
שם: אבריל מאקליין
גיל: חצי שנה פחות מהגיל של הארי בסיפור הזה
תיאור חיצוני: שיער חום עד הכתפיים, פוני צרפתי (פוני צד) וקצוות סגולים. נמשים, עור בהיר, עגיל חישוק באף, עגיל בכל צד ובצד ימין שניים. רזה 1.70, ציפורניים מטופחות – בימים רגילים זה כל יום דוגמה שונה ובאירועים זה כל אירוע צבע שונה – (כולל ברגליים)
ישלה משקפיים אבל היא שמה עדשות. אהה כן עיניים תכלת. ואף סולד קטן חמוד
אממ, לתאר את איך שהיא נראת שם? אני לא יודעת אז בכל מקרה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=85599419 ושיער כמו שתיארתי פזור^^

טוב אז אופי: חמודה, מצחיקה, רגישה לסביבה, לא קשור לאופי אבל קול צרוד חמוד כזה, קשוחה כשבא לה, אוהבת שופינג ולרקוד, מפגרת, מכורה לפלאפון, אוהבת חיות ובעיקר ארנבות, משוגעת על יום האהבה וכריסמס, אין יום שעובר בלי שהיא שומעת מוזיקה, אוהבת את השירים של וואנדי אבל לא דיירקשנית, מכורה לריאלטי, חולמת להשתתף במירוץ למיליון, אממ, נראלי חפרנו מספיק
צריך עוד משו?

14/06/2013 08:16

יואו חפרתי!
חוחים כמו תמיד^^

14/06/2013 08:17

חחחחח גאיה זה שאת חופרת זה לא חדש לאף אחד את יודעת…
חחחחח תתחברי לצ'ט אני צריכה אותך שם עכשיו במיידי!

14/06/2013 09:07

אהבתי תמשיכי

14/06/2013 12:03

מושלםםםםםםםםםם חיייים שליייי זה מדהייייים את חייייבת להמשייייך !!!
דייי עשיתייייי להארי פרפרים בבטן , חייים שלייי הוא !!!
תמשיכייי זה מדהיייים התאהבתי הסיפור הזהההה !!❤❤❤❤❤❤

14/06/2013 14:14

יאאאאאאא סיפור מושלםםםםםם אהבתי את הרעיון תמשיכיייייייייייי !!!!!!!! ❤

15/06/2013 03:29

אהמ..פרק..אהמ.. (תדמייני אותי משתעלת…)
אופיר, הגיע הזמן להעלות פרק. (אופיר נכון?! אני לא טועה!? חחחח)

15/06/2013 03:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את לא טועה, אני אכתוב היום בצהריים פשוט אני עכשיו מתרגשת מידי כי היה 5 שירים של וואן דיירקשן ברצף וריאיון וקפצתי בחדר כמו משוגעת, אז לא עכשיו כי הפרק לא יהיה מרגש כמו שהוא אמור להיות! אוהבת אוותכם!!333>

15/06/2013 05:33

אוקיי אז:
תיאור: גבוהה עיניים ירוקות וגדולות ריסים ארוכות שיער שטני גולש טיפה גלי ארוך לחיים אדומות ושפתיים משורטטות.
אופי: אוהבת כלבים, לא ניפגעת בקלות, ניפתחת רק לאנשים שהיא סומכת עליהם, צחוק מיתגלגל, בושם מתוק תמיד, תמיד מיתלבשת יפה, מיוחדת, לא חשה, שונאת פרחות, אומרת את האמת בפנים, אוהבת את הים, לא אוהבת להיות לבד, תמיד תימצא מישהי להיתחבר אלייה, בלי ביטחון עצמי, אוהבת שמחמיאים לה ואוהבת להחמיא בחזרה.
מקווה שזה יספיק אם לא תגידי לי!!

15/06/2013 12:54

עברו צהריים מזמן
רק אומרת>

15/06/2013 13:02

חחחחחחחחחחחח אני יודעת אני פשוט אוף מבולגנת ושטויות , מחר אם אני לא ממשיכה תרביצו לי D:
סתם אולי אני יימשיך בערב כאילו יותר מאוחר … אוהבת אותכם 3>

15/06/2013 13:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך