אהבה ללא מילים

RebeccaAk 25/06/2011 777 צפיות 4 תגובות

זהו סיפור האישי שלי , בו אני רוצה לשתף אתכם בתקופה אותה עברתי , בתקופה בה היבנתי את הערך של האהבה . תמיד שאלתי את עצמי – מהי אהבה ? ולא ידעתי לענות , רק יכולתי לנחש מהו הרגש הזה . אולי לכבד , להבין , להקשיב ? עד שבא בן אדם אחד ואמר לי : " אהבה אינה רגש אלא ערך שכל אחד מקבל בצורה שונה ! " ווואלה הוא צדק , זהו ערך שכל אחד לוקח לכיוונו האישי . כל אחד מבין את הערך בצורה מיוחדת שלו , בדברים אותם הוא חווה ועובר במהלך של חייו . וגם אני חוויתי ועברתי תקופה בה נתתי לאהבה את ההגדרה המיוחדת שלי .
אנחנו הכרנו דרך חברים המשותפים שלנו ביום רגיל בו יצאנו כולנו לשבת קצת ולהעביר את הערב בכיף . הוא הופיע פתאום באמצע החיים די לא קשור . קצת מצחיק , קצת מוזר . אני בתור בחורה שתופסת הרבה צחוקים על אחרים ישר קפצתי אליו עם עקיצות , אך הופתעתי לגלות שהוא לא מהאלה ששותקים ודווקא להפך ידע לענות לי היטב . זה עיצבן אותי כי לא אהבתי להרגיש אף פעם פחות טובה מאחרים . תמיד שאפתי להכי גבוה והייתי בדרגה יותר גבוה מכולם . ועכשיו הוא מנסה להיתחרות איתי ? לא הולך !
עבר זמן ואיתו היחסים שלנו הלכו והיתחזקו . אתם לא תאמינו אבל הוא נהיה הבן אדם הכי קרוב אליי , אחד הקרובים . זה היה אח הגדול שלי בו חילקתי את כל מה שעבר אליי . משפחה , חברים וחבר . והוא הקשיב לי תמיד בשקט וניסה לעזור בכל כוחו בדיוק כמו שאני ניסיתי לעזור לו ברגעים הקשים שלו .
באותה תקופה יצאתי עם מישהו , וכשהיו לי בעיות תמיד ידעתי למי לפנות , אבל עם הזמן התחלתי לשים לב שמשהו לא בסדר . הוא אהב להיות בקירבתי , אך אם התחלתי לדבר על בחורים המבט שלו ישר היה משתנה ופה הבנתי , הוא מעוניין . אני לא חשבתי על זה באותם רגעים , זה היה נראה לי הזוי , הוא הרי החבר הכי טוב שלי , אח שלי !! לא , לא , לא ..
עבר הזמן , הוא נהיה יותר אדיש , פחות אכפתי , התחיל להיתרחק . חשבתי זה בטח בגלל שהוא רק עכשיו התגייס לצבא , בכל זאת נכנס לתקופה חדשה של חייו , לא ננתי לזה יותר מדי משמעות וגם בעצמי הייתי די עסוקה כדי להיתקע בנושא הזה .
והנה הגיע לו היום הולדת של חברה משותפת שלנו , זה היה יום בלתי נשכח . לא שקרה משהו מיוחד אבל אופן בו התנהגנו באותו יום היה נראה כאילו אנחנו נשואים כבר מאה שנה . רבנו , צחקנו , רקדנו , כעסנו ומה לא ? מהיום הזה והלאה היחסים שלנו התחילו להידרדר לאט לאט ופה התחלתי לפחד .
היום אני יכולה להגיד בפה מלא שאני אוהבת את הבן אדם הזה . אם תשאלו מה איתו ? אני לא יודעת כל כך . הוא נעלם לי מהרקע לפני שבוע בערך . כן , לפני שבוע דיברנו ובשיחה הבנתי , אני הפסקתי לתפוס מקום בחיים שלו . כי הוא נמצא בדף חדש , התחיל קריאה של ספר אחר בו אני לא משחקת שום דמות .
אז אם תשאלו מה אומר הערך של אהבה בשבילי ? לאהוב בשבילי זה לקבל את רצונות האדם העומד מולך , ולא פחות חשוב לדעת לשחרר ברגע הנכון . כי ככה טוב לו ! ואם אתה אוהב , זה אומר הכל (:


תגובות (4)

שלום לרבקה!
אז קודם כל: מאוד נחמד שבחרת לחלוק את הסיפור המדהים שלך איתנו!
אבל יש לי מספר הערות שיכולות מאוד לעזור לך בהמשך דרכך. אני רואה שאחת הבעיות העיקריות שלך היא סימני פיסוק. את מוסיפה רווח לפני ואחרי כ-ל סימן פיסוק, אני לא יודעת כמה ספרים קראת אבל לעולם לא תראי טקסטים כתובים כך: רווח יבוא רק ל-א-ח-ר הסימן ולא בשום פנים ואופן לא לפניו!

חוץ מזה – אחלה סיפור!

25/06/2011 21:21

תודה על ההערה, אקח לתשומת ליבי (:

26/06/2011 21:29

וואו, אז קודם כל, אני מאוד שמחה שפתחת את הלב שלך וככה שיתפת את כולנו בחייך האישיים והמאוד מעניינים.
מסכימה עם Venoturus ומקווה שתיישמי את ההערות הללו.

אוהבת הכי בעולם אחות נדירה שלי!
ותמשיכי לכתוב יש לך עוד הרבה לעדכן..

20/02/2012 00:20

היי יעלי המתוקה
קראתי את הסיפור המדהים שלך יותר מפעם אחת ורוצה לומר לך שאת נערה אמיצה ומאד מאד נבונה, פתחת את סגור לבך בפנינו שזה אומר כי חשובה לך התגובה שלנו כפי שאני אמרתי שאתם כמו המשפחה שלי כך חשה אני כלפי כל המחברות והמחברים הצעירים והמתוקים ודבר שני האצילות שלך כי את מוותרת עליו לטובת זו שאהבה נפשו ואחרון אחרון חביב רוצה שוב לומר לך שאת כותבת נפלא, את פשוט נערה ברוכת כישרונות ומאחלת לך המון בהצלחה ♥♥♥ ממני בקי בברכת בקר נפלא ♥♥

20/02/2012 01:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך