הייי מקווה שאהבתם (:
שבת שלום !!3>
אני צריכה עזרה בבחירת השם לסיפור הזה למי שיש רעיון לשם של הסיפור יעזור לי מאוד (:

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה חייל ) פרק 6

26/07/2013 2127 צפיות 8 תגובות
הייי מקווה שאהבתם (:
שבת שלום !!3>
אני צריכה עזרה בבחירת השם לסיפור הזה למי שיש רעיון לשם של הסיפור יעזור לי מאוד (:

פרק 6 –

"יש לכם חצי דקה להתייצב לחדר אוכל !! " צרחתי לעבר חיילי , "כן המפקד! " החזירו צעקה , וחלו לרוץ לעבר החדר אוכל ובנתיים אני וחבריי המפקדים התחלנו ללכת לכיוון החדר אוכל , שמתי לב שאני וג'ן החלנו להתחבר בשבוע האחרון … אנחנו מדברים יחסית המון לצבא . "אחי , ממה אתה מאושר כל כך ? " שאל גיא בזמן שאני מחייך לעבר המסך באייפון כאשר קבלתי הודעה מג'ן . "כלום אחי .. " החזרתי באדישות רבה בשביל שלא יוכלו להבחין , גיא בא והתיישב לידי והסתכל באייפון . "פחח . אחי הסתבכת! " אמר בקול לועג . "חברים יקרים ! דניאל החתיך של הפלוגה מאוהב ! " צעק גיא בחדר אוכל מזל שחיילי כבר המשיכו באימון ומי שהיה נמצא בחדר היו רק החברים המפקדים "אוווו דניאל מאוהב ! סוף סוף ! " החלו לצעוק לי , " לא אני לא אתם רציניים היא קטינה ! " ונסתי לצאת ממבוכתי .
*****
מה יש ג'ן ? ממה את מחייכת כל כך ? " שאלה עדן ,בזמן שאנחנו יושבים בספא "לא לא לא זה לא אמיתיי ! את אוהבת את דניאל (?) "צעקה מל וקפצה בהתרגשות ממקומה , "לא מה פתאום ! אנחנו כולה מדברים " החזרתי לעדן ומל ובנתיים הם מחייכות ויודעות טוב מאוד את האמת .. "שקר ! לכי תעבדי על מישהו אחר , אנינ יודעת טוב מאוד מזה להיות מאוהבת .. " החזירה לי מל וכולם יודעים שמל מאוהבת בגיא חבר של דניאל .. "דיי , נו טוב .. יש משהו , זהוו שמחתם ? " והתחלתי להסמיק . "חחחח ג'ן גם ככה עוד שבוע וחצי הוא חוזר , תעשי משהו .. " "טוב די , הלכתי לעמית .. " .
****
ישבנו בזולות והתחלנו לעשות שם צחוקים .. "אז תגיד דניאל , מה עם ג'ן ? " אמר נאור בחיוך תחמני "מה אמור להיות איתה ? " שאלתי מנסה לשחק אותה ראש קטן "אז .. אתה רוצה לאומר לי שעם אני יציע לה לצאת איתי אתה לא תתעצבן ? " "סתום ! אתה לא מציע לה , גם אל תחשוב עלזה ! " החזרתי במהירות "אבל אמרת שאין לך כלום איתה " אמר בקול תחמני .. ופה לא היה לי כבר מה להגיד "נו דניאל מה יש להגיד ? " "טוב טוב מודה " וכל החבריים האחרים התחילו למחוא כפיים ולצעוק והלכתי לכיוון הספסלים של החיילים שלי .. וראיתי את דין יושב שם את ראש בין הידיים , "אחי מה קרה ? " שאלתי בדאגה "כלום כלום .. הגעגועים לחברה שלי רוצחים אותי .. אני לא מאמין שאני אומר אתזה אפילו יותר מאשר למשפחה שלי .. " אמר דין בבאסה ובקול לחש וצרוד "אין לי מה להגיד לך אחי … אבל תאמין לי שיותר קשה להיות מאוהב במישהי שלא מהצבא שאפילו עדיין לא סיימה בגרות , "כע … גם מיתר חברה שלי רק כיתה י' .. " "יאלה אחי תתאפס על עצמך .. ולך תדבר איתה ומחר תתעורר לבוקר חדש וטוב ,ואם שואלים מי נתן לך את הרשות לצאת בלילה ולדבר תאמר לרס"ר שזה אני … " ובינתיים שהוא הולך אני מתיישב על הספסל ומתחיל לחשוב על הגעגועים .. על כל מה שדין אמר , אבל למה ? למה דווקא בה התאהבתי ? ולא יכולתי להתאהב במישהי מהמפקדות … כולם רוצות אותי שם .. ונפלתי למלכודת האהבה של ג'ן .. ידעתי עוד מהרגע הראשון .. שהיא הייתה מול הלוח המודעות ידעתי שיקרה לי משהו איתה .. שהיא באה עם הבגדים המלוכלכים ..אפילו בהם היא הייתה יפה! ועכשיו שהיא מטופחת עם בגדים חדשים היא עוד יותר יפה .. אבל אני התאהבתי בה בגלל האופי …


תגובות (8)

המשך!!

26/07/2013 03:07

מה הבעיה בשם הזה?
חחח אני דורשת המשך עוד היום!

26/07/2013 03:20

השם של הסיפור מושלם .. תמשיכי מהר :)

26/07/2013 03:26

תמשיכי דחופפ!!!

26/07/2013 03:42
LOL LOL

מושלםםםםםםםםםםםם, תמשיכיייי

26/07/2013 03:50

מהמממממממם תמשיכי!!!!!!

26/07/2013 04:49

מושלם אבררר

26/07/2013 06:03

תמשייכייי

26/07/2013 06:44
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך