מקווה שתהנו

זה לא יכול להיות פרק 1

09/08/2013 672 צפיות 2 תגובות
מקווה שתהנו

״ביי אמא יצאתי לריצה״
״ביי מותק תהני״
טוב אז קוראים לי אמנדה ואני בכיתה י׳א יש לי שער גלי ארוך עד התחת בצבע בלונדיני ובקצוות ורוד אני אוהבת לרוץ ולהתאמן אני מעודדת ראשית וגם אני לומדת התעמלות אומנותית מגיל קטן.
לאמא שלי קוראים איזבלה ולאבא שלי קוראים רוני. אבא שלי הוא יהודי ואמא שלי לא היא נולדה בקנדה, הם הכירו כשאבא שלי היה בשליחות לקנדה ומאז הוא נשאר שם וחיי איתה. לפעמים אני טסה לבקר את המשפחה בישראל. אבא שלי לא נמצא הרבה בבית כי הוא זה שמפרנס את הבית הוא בעלים של רשת חנויות גדולה אז יוצה שאני הרבה אם אמא שלי. עכשיו אני בחופש של כמה שבועות ליפני שמתחילים את הלימודים אז אני מנצלת את זה ורצה כמעט כול יום כי בזמן הלימודים מופעל עלי כול כך הרבה לחץ ואין לי זמן לרוץ.
טוב אז רצתי עם אוזנייות באוזניים התחלתי בהתחלה עם ריצה קלה ולאט לאט הגברתי את הריצה עד שמישהו נתקל בי ונפלתי ״סליחה לא יתכוונתי״ הוא אמר, הוא היה נראה בלחץ נירא כיאילו מישהוא רודף אחריו ״זה בסדר״ הוא הושיט לי את ידו כדי שאני יעמוד ואז שמעתי מלא צעקות של בנות ולא הבנתי מה הולך כאן ״שיט״ הנא אמר והתחיל לרוץ הוא לא שם לב שהוא עדיין החזיק לי את היד, לא הצלחתי להשתחרר אז פשוט נגררתי אחריו.
פיתאום היכנסנו לבית ענקי יותר משלי ושלי הוא גדול אבל זה היה נראה כמו ארמון לך הבנתי מה אני עושה כאן בכלל התחלתי להילחץ טיפה ולא ידעתי מה אני אמורה לעשות


תגובות (2)

נשמע טוב, מתי תמשיכי?

09/08/2013 12:35

זה מהמממממממממם!
תמשיכי דחוף זה ממש יפה<3
xx

09/08/2013 15:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך