המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 12

פרק 12
החלטנו לשאול במערכת הכריזה ואז שהתקרבנו ראינו אדם יושב על ספסל הוא היה נראה כמו בתיאור. " זאיין ,אולי זה הוא ? " אמרתי. "בואי" הוא אמר וניגשנו אל האיש.
"סליחה , יש לך כרטיסים להביא לנו ? " זאיין שאל.
"לא " ענה האיש. "מה נעשה ? " שאלתי מאוכזבת. "בואי נמשיך " הוא אמר וחייך אליי.
המשכנו לחפש ואז אחרי מלא זמן של חיפושים זאיין צעק : "קימי בואי " . רצתי אליו . "נו ? " אמרתי . הוא הוציא מאחורי גבו מעטפה , הייתי הכי מאושרת בעולם ! .
"איפה מצאת אותו ? " שאלתי. "אני אספר לך עוד מעט ייאאלה בואי יש לנו 10 דק' עד שהמטוס ממריא. " הוא אמר.
"10 דק ? " שאלתי. "סתם לא , יש לנו עוד שעתיים " . הוא אמר. "מה נעשה בשעתיים ? " שאלתי. "בואי נלך לקפיטריה ונשב " הוא אמר. "מעולה " שמחתי. בדרך ראינו את לואי ומישל ואמרנו להם איפה מצאנו את האיש , טוב זאיין מצא. אמרנו לו שיגיד להארי אם הוא רואה אותו. הגענו לקפיטריה וישבנו באיזה שולחן. "מה את רוצה לאכול או לשתות ? " זאיין שאל. " שוקו חם " אמרתי. "טוב , חכי פה " הוא אמר והלך להזמין לנו. ישבתי וחיכיתי לזאיין. אחרי כמה דק' הרגשתי נגיעה בכתף , זה היה דין ליידון. "מצאתם את המעטפה ? " הוא שאל. "אממ… אממ… " לא ידעתי מה לענות , מצד אחד אני רוצה להשאיר עליו רושם טוב , אני לא אוהבת אותו אבל אני אשמח אם נהיה ידידים , אבל מצד שני זה מירוץ , הוא היה מגלה לי ?! .
"מצאתם ? " הוא שאל הפעם בטון קצת יותר גבוה. "אממ.." מלמלתי. "לא , לא מצאנו ! " שמעתי את הקול של זאיין. "יש לכם זמן לשבת לשתות שוקו ? " דין המשיך. "כן , זה לא עניינך " זאיין המשיך. "טוב דיי להתווכח " אמרתי. דין הסתובב והלך. "את לא חייבת לומר את האמת כל הזמן. " זאיין אמר לי. "בסדר , אתה לא חושב שזה ישפיע על המעריצים שלך ? " שאלתי. "מה זאת אומרת ישפיע על המעריצים ? " הוא המשיך והביא לי את השוקו. "תודה , אתה חושב שהם יהיו שמחים לגלות ששיקרת ? " המשכתי. "הצלמים לא פה , הם לא ידעו " זאיין המשיך. "ואם ליידון יספר ? " המשכתי.
"אני לא רוצה שהמעריצים שלי יחשבו שזה בסדר לשקר , אבל הייתי חייב " הוא המשיך. "חחח " אמרתי וחשבתי על זה שהוא הציל אותי , "הציל " חחח.
הוא לקח את המחשב ונכנס לטוויטר , זה רק מה שראיתי , המשכתי לשתות את השוקו הטעים והחם שלי ואז הוא סובב את המחשב אליי וראיתי שהוא רשם : " שיקרתי , מעשה שגוי בהחלט ! אל תעשו את זה ". "גאה בך ! " אמרתי מתלהבת ונתתי לו מכה קטנה בכתף.
המשכנו לדבר ולצחוק ואז עלינו לטיסה.

נקודת מבט של זאיין.

החלטנו לשאול במערכת הכריזה ואז שהתקרבנו ראינו אדם יושב על ספסל הוא היה נראה כמו בתיאור. " זאיין ,אולי זה הוא ? " קים אמרה. "בואי" אמרתי וניגשנו אליו.
"סליחה , יש לך כרטיסים להביא לנו ? " שאלתי.
"לא " ענה האיש. "מה נעשה ? " קים שאלה וראיתי שהיא כבר מאוכזבת. "בואי נמשיך " אמרתי וחייכתי מנסה לעודד אותה.
המשכנו לחפש ואז אחרי מלא זמן של חיפושים , מצאתי את האיש , הייתי הכי מאושר ואז נזכרתי בקים והתחלתי לצחוק , הייתי בטוח שהיא בכלל תהיה מאושרת פי מאה!. "קימי בואי " צעקתי . היא רצה אליי. "נו ? " היא שאלה. הוצאתי את המעטפה וראיתי את החיוך הגדול על פנייה.
"איפה מצאת אותו ? " היא שאלה. "אני אספר לך עוד מעט ייאאלה בואי יש לנו 10 דק' עד שהמטוס ממריא. " אמרתי מנסה להלחיץ אותה , אני אוהב שהיא לחוצה היא חמודה .
"10 דק ? " היא שאלה. "סתם לא , יש לנו עוד שעתיים " . אמרתי. "מה נעשה בשעתיים ? " היא שאלה. "בואי נלך לקפיטריה ונשב " אמרתי. "מעולה " היא שמחה. בדרך ראינו את לואי ומישל ואמרנו להם איפה מצאתי את האיש אמרנו לו שיגיד להארי אם הוא רואה אותו. הגענו לקפיטריה וישבנו באיזה שולחן. "מה את רוצה לאכול או לשתות ? " שאלתי אותה. " שוקו חם " היא אמרה. "טוב , חכי פה " אמרתי והלכתי להזמין. שההזמנה הגיעה איך שהסתובבתי ראיתי את דין ליידון מלחיץ את קים ושואל אותה אם מצאנו את המעטפה , בלי להסס אמרתי: "לא , לא מצאנו ! " . "יש לכם זמן לשבת לשתות שוקו ? " דין המשיך. "כן , זה לא עניינך " המשכתי מעוצבן עליו , אני לא יודע מה קורה לי במירוץ הזה , אני תמיד עצבני ומתוח. "טוב דיי להתווכח " קים אמרה. דין הסתובב והלך. "את לא חייבת לומר את האמת כל הזמן. " אמרתי לה. "בסדר , אתה לא חושב שזה ישפיע על המעריצים שלך ? " היא שאלה , לא הבנתי למה היא מתכוונת. "מה זאת אומרת ישפיע על המעריצים ? " המשתי והבאתי לה את השוקו. "תודה , אתה חושב שהם יהיו שמחים לגלות ששיקרת ? " היא המשיכה. "הצלמים לא פה , הם לא ידעו " אמרתי. "ואם ליידון יספר ? " היא המשיכה ולאט לאט התחלתי להנבין שהיא צודקת , אני דוגמה רעה למעריצים שלי.
"אני לא רוצה שהמעריצים שלי יחשבו שזה בסדר לשקר , אבל הייתי חייב " המשכתי. היא צחקקת.
לקחתי את המחשב ונכנסתי לטוויטר , המחשבה על שאני דוגמה רעה למעריצים שלי , אכזבה אותי. נכנסתי לטוויטר ורשמתי: " שיקרתי , מעשה שגוי בהחלט ! אל תעשו את זה ". סובבתי את המחשב לקים והראיתי לה. "גאה בך ! " היא אמרה ונתנה לי מכה קטנה בכתף.
המשכנו לדבר ולצחוק ואז עלינו לטיסה.


תגובות (2)

תמשיכי מהר!!!!!

04/09/2013 01:23

תמשיכי!!!

04/09/2013 01:25
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך