mari6700
אני יודעת שזה פרק משעמם ואבל בהמשך הכל עומד להשתנות :)

תגיבו בבקשה :) אני השמח לדעת מה האבתם ומה לא ואים יש משהוא לשפר :) כל תגובה טובה או פחות תתקבל :)

משדרים אהבה 3 פרק ג'

mari6700 19/07/2011 986 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שזה פרק משעמם ואבל בהמשך הכל עומד להשתנות :)

תגיבו בבקשה :) אני השמח לדעת מה האבתם ומה לא ואים יש משהוא לשפר :) כל תגובה טובה או פחות תתקבל :)

תזכורת מהפרק הקודם :שקייטי אריק ומר עזרא הגיעו לחדר של תחנת הרדיו הם לא האמינו למ השהם ראו …
____________________________________________________________________

פרק ג' : חלק מנבחרת הפוטבול יושבים על הריצפה ומיסביב חלק מהארגזים שהם פתחו ושלפו מיתוכם רמקולים שאיתם שחקו מסירות מאחד לשני .
קייטיי המזועזעת פנתה לאריק "תגיד להם להפסיק !" יללה ."הם משחקים בציוד רגיש ויקר ".
"היי חברה מספיק " אמר אריק המלובה בשתי פרצופים כועסים של מר עזרא וקייטי הביאו להפסקת המשחק .לאחר מכן לקח מר עזרע את הפיקוד ואמר לבנים איפה לסים מה. כשהם הוציאו את המגברים ושאר המכשירים מהקופסאות קייטי ניסתה גם היא לעזור אך כל פעם שבאה להוציא משהוא מהקופסא הקדים אותה בחור שרירי ומגודל . היא הרגישה כאילו משהוא פותח לה את המתנות ביום ההולדת , לאחר כמה ניונות כושלים קייטי אחליטה לוותר ולסדר את הדברים שהיו מחוץ להרגזים .
"יפה אפשר להגיד שסיימנו ואפשר ללכת " אחר מר עזרא "ואני מבקש שכל אחד לפני שהוא יוצא יקח איתו כמה ארגזים ויזרוק אותם בפח הגדול ". הבנים העמיסו עצמם ארגזים ועד שקייטי הגיע לדלת לא נישאר אפילו ארגז אחד " הם לא יכלו להשאיר לי ארגז אחד" מלמלה קייטי תוך כדי שמר עזרא התחיל לחבר את כל המחשירים . "עד מחר הכל יעבוד " אמר מר עזרא לקייטי בחיוך , " את רוצה מחר לבוא מוקדם כדי לבדוק הכל ?" שאל מר עזרא " בטח !!" אמרה קייטי בחיוך מאושר .
בשעה שקייטי יצא לכיוון החנייה ראתה קייטי אריק ועוד חבר שלו זורקים את הארגזים ,אריק הבחין בקייטי והתקדם לכיוונה ואמר לה לה "אז ניתראה מחר " אמר לה בחיוך. קייטי חשבה חשבה שאריק מחייך עליה משחצנות ופתעום כל הכעס חזר עליה . היא התרגזה מפני שאריק בחור זר שהשתלת עם החברים שלו על מבצע ההקמה של תוכנית הרדיו מתחילתו ועד סופו ולא נותן לה לעשות דבר . קייטי הניפה את רואשה לאחור ואמרה " אולי כן ואולי לא "והסתובבה לכיוון מכוניתה . מיכל כבר חיקתה לקייטי ליד מכוניתה וקייטי פתחה את מוכוניתה וניכנסה לתוכה ותרקה את הדלת .
קייטי התניעה את מכוניתה והרדיו התחיל לפעול :"כן עכשיו ישר מהתנור הלהיטים הכי גדולים של הקיץ. אתם מאזינים לרדיו פינקס , כאן זף המכשף מבקש ממכם …" קייטי חיבתה את הרדיו בזעם .מכאל הביטה בקייטי ושאלה " למה כיבית את הרדיו באמצע מישפט ? חשבתי שאת שזה היום הכי מאושר בחיים שלך ", " נכון זה באמת היה אמור להיות ככה אבל זה ממש לא ככה " אמרה קייטי בזמן שהיא השתלבה בכביש ." זה היה היום הכי נורא בניגוד לכל מה שציפתי חשבתי שאני יוכל להסתכל על הציוד או אפילו לעזור למר עזרא להתקין אותו אבל אפילו לא יכולתי להתקרב אליו והכל בזכות אריק אולסון והחברים שלו שהשתלתו על הציוד " , " אני חושבת שזה היה מאוד נחמד מיצדים לבוא ולעזור לנו " אמרה מיכל " הם גם ממש חתיכים אם במקרה שלא סמת לב " הוסיפה מיכל בחולמניות .קייטי נעצה בה מבט עוין "נחמד?ממש הם באו לעזור כי אריק הכריח אותם ,כי הוא רוצה בסך הכל רצה להתחנף למר עזרא שהבטיח לא תוכנית ספורט ", " לדעתי את סתם מתעצבנת אין לך שום סיבה להתעצבן ,תתחילו לשדר הרדיו יפעל במשך שעות הלימודים וכך היה מספיק שעות לכולם ,אז מה אכפת לך שתהיה תוכנית ספורט שולית ? הרי בכל מקרה רוב הזמן ישמיעו מוזיקה כמו שתיכננת" מכל הושיתה אטת ידה לכפתור הרדיו וקולו של השדרן זף המכשף בקע מהרמקולים :"עכשיו מרתון קצר של החיפושיות ". קייטי נירגע טיפה ואמרה יום אחד אהיה-"
"בדיוק כמהוא" השךלימה את מיכל את דבריה "אני יודעת עכשיו מה דעתך לפנות ימינה לפני שדאת מפספסת את הפנייה לרחוב שלי ?"

-למחרת בבוקר-
קיטי הגיע לבית הספר בשעה שבע וחצי . קייטי הציצה לחדר של תחנת הרדיו שהיה נעול . הכל היה כלכך קרוב אבל גם כולכך רחוק ! היא רצתה לגעת ולהסתכל בציוד בלי כל שחקני הפוטבול.היא הסתכלה על השעון והיתישבה על הספסל הקרוב לאולם ההיתעמלות והוציא מהתיק שלה את הפנקס הקטן שלה שבוא היו רשומים ביטוים שוניעם ומישפטים שבהם השתמש השדרן האהוב שלה זף המכשף והחלה לקרוא את שורות המכשף האהובות עליה .

ההמשך יבוא :)


תגובות (6)

תמשייכיי :)
אהבתתי מאוד XD

19/07/2011 19:05

תודה לך הדר :)

19/07/2011 20:24

ממש יפה !! תמשיכי !! :)

19/07/2011 21:41

היי מירי

את יודעת כמה נהניתי ממש ממש נהניתי איזה יופי את כותבת תמשיכי בבקשה כי זה מהמם אעקוב אחרי הסיפורים שלך וכמובן אביע את תגובתי כי מגיע לך !!!!!
תודה רבה מירי על הכל ולהתראות ולהשתמע " בין השורות"

בקי

20/07/2011 18:51

היי,סיפור ממש יפה,ובכלל לא משעצם התחתי לקרוא אותו רק עכשיו אבל ממש אהבתי תמשיכי D:

21/07/2011 18:58

ערב טוב מירי החביבה

כתבתי לך מלים ספורות ב"צור קשר" ואשמח אם תקראי ותקבלי הכל ברוח טובה כי אני רוצה רק את טובתך ושוב תודה רבה על התגובות שלך לגבי הסיפורים שלי.
בקי

24/07/2011 21:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך