הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

החיים של גל:)- פרק 4:)

15/09/2013 689 צפיות תגובה אחת
הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

רצנו אליו בעיקר משה וראיתי עוד מלא אנשים באים ועוזרים לנו.
כל האנשים ואנחנו הקפנו אותו כדי שלא יוכל לברוח, התחילו להגיע מלא ניידות משטרה, ממש פחדתי!! החזקתי ליסמין ומיכל את היד והן הרגיעו אותי, כל כך שמחתי שהן עוזרות לי!!. הגנב זרק את האייפון שלי על הרצפה וניסה לברוח, משה תפס אותו ושם לו אזיקים כל השוטרים באו והכניסו אותו לניידת. הרמתי את האייפון מהרצפה ובדקתי אם הוא בסדר, "אל תדאגו בנות עכשיו הכל בסדר" חייך, חיבקתי את משה ממש חזק וגם את מיכל ויסמין והודתי להם מאוד!. "שנחזור הביתה עכשיו?" כן אני גמורה מעייפות ענתה יסמין עלינו על האוטו של משה.
"סוף סוף נגמר הסיפור אם האייפון שלי ואם הגנב הדפוק הזה" צחקתי צודקת צחקו. ירדתי בבית, "היי אמוש, היי אבוש" אמרתי, "מה קורה יפה שלנו מצאת את האייפון?" שאלו, כן והכל בזכות משה יסמין ומיכל!.
עליתי לחדר ונשכבתי על המיטה פתאום קיבלתי SMS זה היה מאריאל:"אל תשכחי מחר סרט וסמיילי מנשק" חייכתי לעצמי ושלחתי לו "♥" . נשכבתי לישון ונרדמתי מהר, הייתי ממש עייפה!.
-יום חדש-
התעוררתי, שטפתי פנים, התקלחתי ולבשתי שמלה לבנה ולמטה היא מנוקדת שחורה ונעלי עקב לבנות. ירדתי למטה להכין לי ארוחת בוקר, "בוקר טוב אמוש בוקר טוב אבוש" אמרתי, "בוקר טוב מתוקה תקראי גם לרון וקים שיבואו גם לאכול" אמרו.
"אוקיי" אמרתי "רון קים בואו לאכול!" אמרתי, הכנתי לנו חביתה וסלט והתיישבנו לאכול. סיימתי לאכול ויצאתי לבית ספר. כשהעתי ראיתי את מיכל ויסמין, "חברות שלי!!" צעקתי "גלושש" אמרו.
"מה קורה אהובות שלי?" שאלתי "מושלםם" ענו, " אתן באות היום לסרט נכון?" שאלתי, " ברורר" אמרו, יופי אמרו.
היה צלצול ונכנסנו לכיתה, כמובן שרותם נסתה לדחוף אותי והיא לא הצליחה. התישבתי במקומי לייד אריאל, "איזה יפה את!" אמר "תודה" הסמקתי, "את באה לסרט היום כן?" שאל "בטח גם מיכל ויסמין יבואו" עניתי. היום הסתיים לו דיי מהר.
"מיכל יסמין אני רוצה לחפש עבודה יש רעיון?" שאלתי, "כן יש פה "ארומה" מחוץ לבית ספר בואו נבדוק שם" אמרה יסמין, "אוקיי" ענינו.
יצאנו ל"ארומה" וראינו שלט:"דרושות מלצריות", "איזה מזל יש לנו" צחקנו, נכנסנו לבפנים.
"אנחנו בקשר למודעה" אמרה מיכל לאחת המלצריות, "אוקיי" אמרה והלכה לקרוא למנהל. המנהל הגיע, קוראים לו קובי, דיברנו איתו קצת והרשמנו אותו.
"אוקיי תתחילו בתקופת ניסיון" אמר "ישששש" צעקנו והתחלנו לעבוד.
היה ממש נחמד, השעה הייתה כבר שבע בערב והיינו חייבות כבר להתארגן לסרט היום בערב. סיימנו לעבוד. "אנחנו חייבות להתארגן לסרט" אמרה מיכל, "כן יאללה בואו נצא" "ביי" אמרנו לקובי הבוס שלנו, "ביי בנות ניפגש מחר" ענה. "ביוש ניפגש בערב" אמרתי למיכל ויסמין "ביי מאמי" ענו. הגעתי הביתה, "היי אמוש היי קימושש איפה רון ואבא?" שאלתי, "רון בעבודה ואבא גם" ענתה אמא "אה אוקיי איפה רון מצא עבודה?" שאלתי "בייביסיטר" ענו ביחד וכולנו צחקנו "בייביסיטר מתאים לו" וצחקנו שוב. טוב אמוש אני יוצאת עם מיכל יסמין אריאל ועוד כמה חברים לסרט, "אוקיי ממוש תהני! מצאת עבודה?" שאלה, "כן אני מיכל ויסמין עובדות ב"ארומה" לייד הבית ספר" "כל הכבוד מתוקה" אמרה, "טוב אמוש אני עולה להתארגן" אמרתי, "אוקיי" אמרה ועליתי לחדר.
התקלחתי התארגנתי לבשתי את אחת השמלות שקנינו בקניון אם מיכל ויסמין, שמלה מממת!, שמלה לבנה וצהובה ונעלי עקב צהובות, התבשמתי והתאפרתי קצת. ואז נשמע דפיקה בדלת פתחתי את הדלת וראיתי את אריאל…
"מה אתה עושה פה?" שאלתי, "באתי לקחת את המלכת יופי לסרט מוכנה?" שאל, "דיי אתה גורם לי להסמיק" עניתי ושנינו צחקנו, "רוצה לשתות משהו?" שאלתי "כן כוס מים" ענה, "אוקיי" מזגתי לו כוס מים הוא שתה, "שנצא?" שאל "בכיף" עניתי יצאנו וראיתי את האוטו המהמם שלו, הוא פתח לי את הדלת של האוטו, "אווו איזה ג'נטלמן" צחקתי, " ליפה כמוך צריך להתנהג בהתאם" אמר, הסמקתי ושנינו צחקנו.
התקשרתי למיכל ויסמין ושמתי על ספיקר (רמקול) "איפה אתן?" שאלתי "עכשיו יצאנו איפה את?" שאלה מיכל, "גם יצאנו עכשיו אריאל לוקח אותי" עניתי "אוווו אריאל לוקח אותך יפהה!!" וכולנו צחקנו, "טוב ניפגש שם" אמרתי "ביוש" אמו וניתקו. "מצחיקות חברות שלך" אמר אריאל, כן עניתי וצחקנו ביחד, הגענו לקולנוע התיישבנו בכיסאות אריאל ליידי יסמין ומיכל וגם עוד כמה חברים. פתאום קיבלתי הודעה מאריאל, לא הבנתי מה הוא רוצה הריי אנחנו בסרט עכשיו. פתחתי את ההודעה, הוא כתב:"פעם הבאה אני רוצה שנצא רק שנינו♥"

סליחה על העיקוב אוהבת♥
נ"ב- אם מישהי מכן יודעת איפה קוים את השמלות שיש בפרק הזה ובפרק 2 שתגיד לי מאיפה קונים חחח מקווה שאהבתן את הסיפור, אשמח לתגובות. :)


תגובות (1)

^^

איזה חמודה האריאל הזה ♥
חחח תמשיכייייייי

15/09/2013 10:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך