דנה גומז סוויפט
היי מקווה שאהבתם את הפרק אם תרצו יותר מאוחר אני יעלה פרק 8 .

בקשה תגיבו ❤️ :)

בדרך לתהילה פרק 7 (בבקשה תקראו!)

היי מקווה שאהבתם את הפרק אם תרצו יותר מאוחר אני יעלה פרק 8 .

בקשה תגיבו ❤️ :)

-מנקודת מבטו של לוק-

עברו כבר יומיים שאליסון לא מדברים איתי מאז שהלכתי להתקלח בחדר שלה , עוד יום אחד אנחנו יוצאים לסיבוב ההופעות זה הלילה האחרון שלנו בלוס אנגלס בגלל זה החלתנו ללכת למודעון בלילה , ראיתי את אמילי ואלי יוצאות מהמעלית אמילי לבשה שמלה כחולה ונעלי עקב אבל אלי לבשה בגדים שונים , סוג הבגדים שאני יותר אוהב אצל בנות , היא לבשה גינס קרעים גופיה שחורה ומעל הגופייה ג׳קט פוטבול סגול ונעלי אולסטאר באותו הצבע של הג׳קט , היא הייתה פשוט מהממת , אני מנסה לשכוח ממנה וכל פעם היא באה אליי עם הפתעה אחרת אני לא יכול ככה.

-מנקודת מבטה של אליסון-

יכולתי לראות איך לוק בוחן את כל גופי ומסתכל עליו כשיצאתי מהמעלית יחד עם אמילי , יכולתי להריח את ריח הבושם הטוב שלו, עלינו למונית והתחלנו לנסוע לכיוון המועדון .
״אלי״ מקסין נופפה לי לשלום שהיא הייתה במועדון כבר לפני זה , אני , אמ , לוק, ומאט היתקרבנו כיוונה ״ בואו נלך לרקוד ״ היא אמרה לכולם הלכנו כולנו לרחבת הריקודים , יכולתי לראות איך לוק נצמד לכל הבנות וכל הבנות נצמדות אליו , אבל מה זה מעניין אותי באתי להינות , הלכתי לבר שתיתי כמה כוסות עד שכבר הייתי טיפה שיכורה רציתי להינות זה היה הלילה האחרון שלנו בלוס אנגלס ״את שותה יותר מדי״ אמילי אמרה לי צוחקת שהיא ניגשת ויושבת לידי בבר , ״ לא נורא״ אמרתי לה וצחקתי גם ״תביא לי וודקה ״ שמעתי את הקול הגברי היפה הזה וראיתי את לוק ״ ותביאי גם להן משהו עליי״ הוא אמר לברמן והצביע עליי ועל אמילי , שתי י את הוודקה והרגשתי את השריפה בגרוני , ״תביא לי עוד אחד ״ אמרתי לברמן ״את לא חושבת ששתית יותר מדי״ אמר לי הברמן ״ לא , ותכפיל את זה ״ אמרתי לו ״ טוב אני הולכת לרקוד אלי״ אמילי אמרה לי , שתיתי את שתי הכוסות במהרה ואחרי זה עוד שתיים , הרגשתי כבר ממש שיכורה . הסתכלתי על לוק רוקד שם עם כל הבנות ואני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא מקנאה , אבל בכישלון , הרגשתי כאילו אני מקנאה בבנות שהיו לצידו אבל למה?!? למה אני מקנאה בהן ? אני שונאת אותו למה שאני יקנא ? אוף נמאס לי כבר הלכתי לשירותים לשטוף את הפנים .

-מנקודת מבטו של לוק-

הייתי צריך לשטוף את הפנים שלי כבר התפוצץ לי הראש , הלכתי לשירותים ופי תאום אני רואה את אליסון מקיאה ״ אלי?״ שאלתי אותה להיות בטוח שזאת היא ״ שתיתי יותר מדי ״ היא אמרה לי ״ בואי , ניקח אותך למלון ״ שמתי את ידי סביב כתפייה ונכנסנו למונית .

—-
הגענו למלון העלתי אותה אל חדרי והשכבתי אותה על הספה, כיסיתי אותה בשמיכה לקחתי נייר הרטבתי אותו במים קרים והעברתי על מצחה כשהיא נרדמה, הסתכלתי על פניה כמה יפות הם, העיניים הירוקות האלו שפתיה הורדרדות היפות שגם שהיא בלי אודם זה נראה כאילו יש לה אודם , אני מסתכל על פניה ומבין שכן יש לי רגשות אליה כן יש לי משהו אליה כמה שאני מנסה לשכוח אותה אני לא מצליח , היא שונה, ואני אוהב את זה כל כך , אני לא יכול יותר להעמיד פנים שאין לי כלום אליה , אבל אני בטוח שלה אין כלום אליי , נשקתי לראשה והלכתי לישון במיטתי .


״בוקר טוב״ אמרתי לה כשאני רואה את נפתחות והיא נוגעת במצחה ״ישנתי פה כל הלילה?״ היא אמרה בקול חלש ״כן״ עניתי לה ,היא התיישבה ואני הבאתי לה כוס מים ״תודה , על אתמול״ היא אמרה לי עם חיוך ״ שטויות, את היית עושה את אותו הדבר״ אמרתי לה והיא לגמה מכוס המים שהבאתי לה ״אני הולכת לחדר , מתפוצץ לי הראש , ואני צריכה לארגן את המזוודה לטיסה ״ היא אמרה לי וחזרה לחדרה.

-מנקודת מבטה של אליסון-

״היי שמעתי ממקס שהיית בחדר של לוק כל הלילה ״ היא אמרה וגיכחה .
״ הייתי שיכורה והקאתי אז הוא לקח אותי ונרדמתי אצלו ״ אמרתי לה בעייפות
״ או איזה ג׳לטלמן״ היא אמרה וצחקה , נתתי לה דחיפה קטנה ואז שתינו צחקנו
״ טוב צריך לארגן את המזוודות ״ אמרתי והלכתי לארגן אותם
-כעבור שלוש שעות-
לבשתי עלי את הבגדים והייתי מוכנה להופעה הראשונה שלי ( מה שהיא לבשה: http://www.polyvore.com/love_swag/set?id=98690817)
״בהצלחה בהופעה״ לוק אמר והחזיק לי את יד, אני מדמיינת או שפיתאום הוא נהייה נחמד .
עליתי על הבמה לא האמנתי כמה אנשים יש בקהל הייתי המומה וחייך ענק נמרח על פניי , התחלתי לרקוד ולשיר והרגשתי הכי נפלא שיש , בסוף אמרתי תודה לכולם ויצאתי מהבמה , ״הופעה מצוינת ״ ניק המנהל שלי שהוא גם אבא של לוק ניגש אליי ואמר , הייתי כל כך שמחה , חזרנו למלון לקחנו את המזוודות ונסענו לשדה התעופה .


תגובות (1)

תמשיכי וסורי שלא הגבתי על הקודם

30/09/2013 06:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך