Love11298
תקראו והערות יתקבלו בשימחה אבל במיוחד מחמאותת

התחלה חדשה-פרק ראשון❤️

Love11298 06/10/2013 690 צפיות 2 תגובות
תקראו והערות יתקבלו בשימחה אבל במיוחד מחמאותת

.
.
.
פרק ראשון-התחלה חדשה❤

אז איך היה היום הראשון שלי ללימודים? אתם שואלים?! יש כאלה שיגידו שהיום הראשון שלהם ללימודים היה כל כך נפלא, והם הכירו ילדים חדשים ובלה בלה בלה קיצר בולשיט !
הכל תלוי ביום הראשון ללימודים אם את לא מתחברת למישהו את נשארת לבד כל השנה.
ואם את מראה רושם לא טוב אף אחד לא מדבר אלייך, או פונה אלייך בקיצור נידוי חברתי.
אז תמיד ביום הראשון כולם אבל כ ו ל ם מנסים ומנסים.
אוי איזה חוסר נימוס, לא סיפרתי לכם על עצמי קוראים לי מאיה, מאיה כהן. עברתי לניו יורק בגיל ממש צעיר. עכשיו אני בכיתה י׳ ונרשמתי, יותר נכון א מ א שלי רשמה אותי לתיכון הכי נחשק בניו יורק ״בנסקי״, כן שם מעפן ומצחיק אבל מה לעשות מתמודדים. קוראים לי מאיה, מאיה כהן יש לי שיער חום ועיניים כחולות אני רזה ומצחיקה אבל יותר בקטע של מתבודדת אין לי חברות כולם חושבים שאני מאיימת. ומה שאני תמיד אומרת ׳לחשוב זה דבר טוב׳ .
גיחחתי למראה התלמידים, אחד רודף אחרי בת זוגו כנראה קרה משהו ביניהם או שהוא בגד בה או משו כזה, ברגיל שלהם! ואחד זרק כדור לשני בראש והוא מתחיל להסתובב והנה עכשיו הוא רודף אחריו טוב זה ממש מצחיק, נראה לי שאני הולכת להנות בתיכון הזה!!
״מה את צוחקת?״ שמעתי קול מאחורי גבי, הסתובבתי ,
״תראו תראו האגדה המהלכת, תפס ביצים אה, סתום סבבה לא נראלי שהמעריצות שלך ישמחו לראות אותך איתי״.
״זה לא מדאיג אותי״, אמר בביטחון תוך כדי זה שהוא מתקרב אליי.
״אה כן? ,סתכל מאחוריך״ הצבעתי על חבורה של בנות שמחפשות אותו, הם קלטו אותו מדבר איתי וכנראה הם ממש כועסות, והנה הם מתקרבות לפה! הוא הסתובב ואני כבר הלכתי משם.
״רגע זה לא כמו שזה נראה״ הוא אמר כשהוא מסתןבב אליי וקולט שאני לא שם, שמעתי אותו אבל המשכתי ללכת מתעלמת ומגחחת. הוא רצה לבוא אליי אבל ׳החברות שלו׳ עצרו אותו.


תגובות (2)

תמשיכי!

06/10/2013 06:49

מושלם תמשיכי

06/10/2013 07:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך