Love11298
החלטתי לחלק את הפרק אני אמשיך לכתוב אותו במהלך היום והוא כבר יעלה עד הערב:)

התחלה חדשה- פרק רביעי חלק א'

Love11298 28/10/2013 670 צפיות 4 תגובות
החלטתי לחלק את הפרק אני אמשיך לכתוב אותו במהלך היום והוא כבר יעלה עד הערב:)

מארועי הפרק הקודם:

משום מקום הגיעו הדמעות, יצאתי מהחדר וישר רצתי למאחורי הבצפר, וישבתי על אבן גדולה כזאת שמונחת שם. "את רצה ממש מהר", הסתובבתי וראיתי אותו עומד שם ממש מולי מתנשף ומתנשף חייכתי, "לפחות גרמתי לך לחייך", הוא חייך והתיישב לידי. "אז מה הקטע שלך עם אבא שלך?, ההורים שלך גרושים או משו?" ראיתי שבאמת אכפת לו, "אתה באמת רוצה לשמוע?" הוא הנהנן, "אז ככה"..

-פרק רביעי חלק א'-

"קודם כל אני לא נולדתי פה, נולדתי בישראל. ואני באתי עם ההורים שלי ללוס אנג'לס בגיל צעיר, אבא שלי היה הבנאדם הכי קרוב אליי, עד לפה הבנת?" שאלתי את ג'סטין "כן".
"בוקר אחד כמו כל בוקר אבא שלי הסיע אותי לבצפר ובדרך שאלתי אותו משהו הוא הסתובב אליי לשנייה ואז הסתובב חזרה לעבר עכביש אך הוא לא שם לב, לשמן שהיה על הכביש, סטינו מהכביש ופגענו באחת המכוניות, כולם ניצלו חוץ מאבא שלי" אמרתי כשדמעות נזלו על הפנים שלי. ג'סטין ניגב את הדמעת ושאל "ואיך את מכירה את המנהל?" חיוך קטן עלה על הפנים שלי "ג'וני (המנהל) הוא עזר לי לצאת מהמכונית בזמן התאונה הוא בעצם התקשר למשטרה ולאמבולנס והוא גם האחרון שדיבר עם אבא שלי, הוא הבטיח לו שישמור עליי ועל אמא שלי וככה אנחנו מכירים". אמרתי כששוב הדמעות יצעו, פלשבקים של מה שקרה עלו, הזיכרונות, איך הכל קרה כל כך מהר . "אני מצטער" ג'סטין מלמל את דבריו "זה בסדר, זה לא אשמתך" רציתי לקום וללכת אני לא מסוגלת יותר דבר ואני במיוחד לא רוצה לבכות לידו אני לא מסוגלת שהוא יראה איך כואב לי, קמתי "טוב אני הולכת, אה ואתה יכול לא לספר אף אחד מה שאמרתי לך?" אמרתי במהירות "אל תדאגי אני לא אספר", הוא אמר, "תודה".
באתי ללכת אבל אז הוא משך את היד שלי אליו וחיבק אותי, חיבוק חם ואוהב כמה זמן לא קיבלתי חיבוק כזה, הייתי זקוקה לחיבוק כזה כבר הרבה זמן. הרגשתי משונה, הרגשתי איך הלב שלי לא מפסיק לדפוק אני מקווה שהוא לא מרגיש את זה, צמרמורת עברה בכל גופי. והבושם איך לא הרחתי לפני כן את הבושם הזה הכל כך ממכר, לא רציתי להפסיק את החיבוק, שיט נהפכתי לאדומה אני בטוחה בזה! אני חייבת לחזור לצבע הקודם התחלתי להזדחל בתוך החיבוק לאט לאט חזרתי לצבע שלי, אוי נראה לי שהוא חושב שאני לא רוצה את החיבוק בגלל שהזדחלתי, הוא התחיל לשחרר מהחיבוק בבקשה לא, אני כל כך טיפשה!! אני אתגעגע לחיבוק הזה ולריח הממכר שלו:(
אבל הוא סתם ניסה לנחם אותי הוא עשה את זה מתוך נחמדות, אני חייבת לשכוח את מה שאני מרגישה כי הוא לא מרגיש כמוני אני חייבת לשכוח, בשביל זה אני צריכה להיות קרה אליו זה יכאב אבל אני חייבת לשכוח ממנו! השתחררנו מהחיבוק אמרתי תודה עוד פעם לא הסתכלתי לו על הפנים לא הייתי מסוגלת להסתכל עליו בפעם האחרונה כי מעכשיו אני צריכה לשים מסיכה של צבועה על הפנים, אני יתגעגע למגע גופך החם והנעים ג׳סטין! הלכתי מבלי להסתכל לאחור.


תגובות (4)

סיפור מושלם בבקשה תמשיכייייי

28/10/2013 07:33

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

28/10/2013 07:38

המשךךךךךךךךךך!
|♥♥♥לין

28/10/2013 09:21

תודהה רבבהההה❤️
אני כבר המשכתי זה יעלה כבר היום בערב או מחר בבוקר

28/10/2013 09:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך