שאני עושה את הסימן הזה- *** זה אומר מעבר של זמן ארוך
לא ידוע זאת דמות שבמהלך העונה תתבהר לאט לאט ותבינו בסוף מי היא.
גיא וסער הם מתל אביב שם הם נהיו חברים של אלירן

סיפורי אהבה על ערסים פרק 1 (כתבתי הקדמה)

29/10/2013 869 צפיות תגובה אחת
שאני עושה את הסימן הזה- *** זה אומר מעבר של זמן ארוך
לא ידוע זאת דמות שבמהלך העונה תתבהר לאט לאט ותבינו בסוף מי היא.
גיא וסער הם מתל אביב שם הם נהיו חברים של אלירן

קמתי בבוקר מהצעקות של אבא ואלירן. ירדתי למטה "שקט תנו לישון קצת!!" צעקתי עליהם "מה קרה? למה אתם רבים?" אמרתי להם "שום דבר הכל בסדר" אמר לי אבא "שום דבר לא בסדר ,אבא רוצה שנעבור לתל אביב " אמר לי אלירן "מה?!"צעקתי אבא השפיל ראש "אנחנו נדבר על זה שאתם תחזרו מבית הספר" אמר הסתכלתי עליו במבט כועס ויצאתי עם טריקת דלת.
***
חזרתי הביתה מהבצפר. כל היום הייתי מבואסת וחשבתי על זה שאנחנו עוברים…
חיכיתי לאבא שיחזור מהעבודה התקשרתי לטל החברה הכי טובה שלי יש לה שיער שחור ועיניים חומות "היי טל" אמרתי לה שהיא ענתה "את נשמעת מזה מבואסת מה קרה?" אמרה לי "כן אבא שלי סיפר לי שאנחנו עוברים בית" אמרתי לה "נו אז מה הביג דיל?" שאלה אותי "שהבית החדש הוא… בתל אביב" אמרתי לה "מה?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"היא צעקה לי "כן, איזה באסה אנחנו עוברים לתל אביב" אמרתי לה "רוצה אולי ללכת לשופינג?" שאלה אותי "כן בכיף עוד שעה?" שאלתי אותה "כן ביוש חיים" אמרה לי "ביי" אמרתי לה וניתקתי.אפילו בשופינג זה לא יצא לי מהראש שזה תמיד מה שמעודד אותי…
חזרתי הביתה היה כבר מאוחר בערך תשע וארבעים הרגשתי תחושה מוזרה כאילו משהו עוקב אחרי אבל זה בטח סתם תחושה… הרגשתי יד מושכת אותי ואז כבר לא הרגשתי כלום.
נקודת מבט לא ידוע
אני לא סובלת את הילדה הזאתי היא הרסה לי את החיים הבטחתי לעצמי שאני אתנקם בה באותו מטבע ועכשיו אף אחד לא יוכל לעצור אותי מחר בשעה הזאתי היא תהיה מתה.אני נשבעת.
נקודת מבט אור
פתחתי עיניים הייתי במחסן הכרתי את המקום הזה אלירן וחברים שלו תמיד עושים פה בתוך המחסן גרפיטי היסתכלתי סביב ראיתי דלת והיא…נפ..תחה וראיתי משהו נכנס "מי…מי אתה?"שאלתי בקול רועד ולחוץ מפחד היה לו סכין הוא היתקרב עליי והצמיד אותי לקיר הוא קירב את הסכין לביטני "הצילו!!"צעקתי בבכי והוא קירב את הסכין יותר ויותר קרוב "בבקשה לא אני מתחננת"אמרתי לו בבכי "לא" צעקתי אבל זה היה מאוחר מידי הוא תקע את הסכין בבטן שלי בחוזק הוא עזב אותי ונפחתי על הרצפה שמעתי במעורפל צעקות "אור" "אור" ראיתי את דלת המחסן ניפתחת בפתאומיות וראיתי את אלירן ושלושה מהחברים הכי טובים שלו הוא היסתכל עליי והיה בשוק פשוט בשוק….


תגובות (1)

תמשיכי

16/11/2013 11:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך