תקציר הסרט : העולם הבא (תקרא בבקשה זה חשוב לי :))

לילוש דרקשנית! 05/12/2013 859 צפיות 4 תגובות

סקרלוט נאבדת בתוך היער הלבן .
היא מנסה למצוא את דרכה אך נאבדת .
כשהיא מגיעה לאבן היערות (שזה בעצם המקור המגנטי שמשגיח על כל הארצות בעולם) היא נוגעת באבן בשל היסתקרנות , איך שהיא נוגעת באבן , משתגרת אלייה חללית משוגרת שאוספת אותה אל העולם הבא בו הכל מתוכנן על ידי טכנולוגיה מפותחת . בתוך החללית סקרלוט מתחילה להישתגע , היא צורחת ולא מבינה מה קורה לה , בגדייה מתחלפים לחליפה צמודה וארוכה בצבע שחור .
כשהחללית נוחתת באמצע בניין ענקי , שהוא בעצם המקור שמשדר תדרים לאבן הקסומה , והשלטים של הארצות נמצאים בה , היא פוגשת את שליט ארצה , סקרלוט מתחילה לצרוח ומתקרבת אל שליט ארצה אך ישר הטכנולוגיה המפותחת עוצרת את קירבתה בשליחת תדרים למוחה שגורמים לה ליפול לאדמה ולצרוח מכאבים .
סקרלוט מגלה שהיא המיועדת שנבחרה והיא צריכה להילחם כנגד אנשים רבים אחרים , שכמוה , לא חפצו בזה .
את אותם האנשים כמו סקרלוט איתרו דרך האבן המיוחדת שנמצאת בכל יער אחר במדינה שונה .
האחרון שישאר במשחק (קרב) ינצח ויחזור לחיו הנורמאלים , השאר , בוחרים במוות או שיגור לכוכב אחר (לא כדור הארץ) לבידוד ניצחי . סקרלוט מתאהבת בגייסון , היא צריכה לירות בו כיוון שהם שנייהם היחידים שנשארו חיים במשחק , אך היא בוחרת ללחוץ על כפתור יצאה מן המשחק .
סקרלוט חושבת שהמשחק נגמר , אך מה שלא אמרו לסקרלוט זה שהיא אף פעם לא תוכל לחזור לחייה הישנים והיא תקועה כאן , בעולם הבא לעד , כל שנה , עד שתנצח במשחק ותצטרף ללוחמים משנים קודמות שניצחו .
הם ירכיבו צבא ענק ויצאו להילחם ולהפיל יחד את העולם הבא .

אוקיי אז זה התקציר לסרט שמורכב מתוך השארה למשחקי הרעב , אני ישמח לחוות דעת :))
והכי חשוב לי , תגידו אם היית הולכים לסרט כזה


תגובות (4)

נחמד ^__^
הייתי שמחה מאוד ללכת לסרט כזה :)

05/12/2013 11:04

כעיקרון החלקים החשובים הם : 1 שהיא נאבדת ביער 2שהיא מגיעה לאבן היערות 3הנחיתה בבניין המחושב 4החיבור של סקרלוט עם האנשים (שהיא לא ממש מתחברת ,) 5הקרבות – שזה משו שממש צריך לעבוד עליו קשה ואמממ הקטע עם גייסון איך הם מתאהבים ובלעבלע והכפתור היציאה שלה מן ה שבקטע שהיא יוצאת ממשחק הסרט יגמר אבל יראו את הפרומו לסרט ה2 וקצת ההתחלה של הסרט השני בכדי שזה ישאיר טעם לעוד

05/12/2013 12:33

זה ממש יפה :)

17/12/2013 12:56

זה ממש יפה :)

17/12/2013 12:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך