סוואגית סלינטור
אילנה LOVE תקשיבי זה לא יהיה סיפור ערסים רגיל פשוט כמה בנות כותבות את הבנים כערסים כי הן אוהבות את הסוג בנים הזה אבל זה לא יהיה צפוי כמו שאת חושבת סמכי עליי ;)

ואתה … אתה לא אוהב.. פרק 1

סוואגית סלינטור 07/12/2013 1340 צפיות 6 תגובות
אילנה LOVE תקשיבי זה לא יהיה סיפור ערסים רגיל פשוט כמה בנות כותבות את הבנים כערסים כי הן אוהבות את הסוג בנים הזה אבל זה לא יהיה צפוי כמו שאת חושבת סמכי עליי ;)

"לקום בוקר טוב" שמעתי את הצעקות המוכרות שמסמלות שהבוקר הגיע.
קמתי מהמיטה היתמתחתי וישר הלכתי לשירותים לצחצח שיניים בדרך לשם פגשתי את החברה הכי טובה שלי מעיין "חיימי" צעקה לי וחיבקה אותי "בוקר טוב נשמה" אמרתי לה בחיוך שהתנצקנו.
הלכנו ביחד לשירותים וצחצחנו שיניים.
"נו מתרגשת?" שאלה אותי
"כן מאוד, את?" שאלתי ועניתי.
"לגמרי. אני לא מאמינה זה קורה היום" אמרה לי
"גם אני לא מילה" אמרתי לה, אז בואו אני יסביר לכם למה אנחנו מתרגשות. היום פעם ראשונה אנחנו הולכות לבצפר עד היום שתינו למדנו כאן בפנימייה בעזרת אם הבית שלנו.
הבנים למדו בבצפר כי הם מופרעים וקשה ללמד אותם. אבל האם בית שלנו סיגל ובעלה שהוא גם המנהל של המקום איתה אבי החליטו שהגיע הזמן שנלמד בבצפר ונכיר עוד חברות כי אנחנו לא נהיה ביחד לנצח ואנחנו צריכות עוד חברות. וגם זאת השנה האחרונה שלנו בחטיבה ושנה הבאה יהיו לנו בגרויות.
הבצפר שאנחנו הולכות ללמוד בו זה בצפר שיש בו חטיבה ותיכון ביחד ככה שאנחנו לומדות עם הבנים.
"יאללה בואי נדפוק הופעה אנחנו כל כך הולכות להוציא לבנים שמה את העיניים" אמרתי למעיין וצחקנו.
הלכנו דבר ראשון לחדר שלה לבחור לה בגדים ואז נתארגן אצלי ונבחר לי בגדים.
היא ואני בחרנו לה חולצת בצפר שחורה רגילה של בנים כי כשמסדרים אותה וקושרים היא הרבה יותר יפה. היא בחרה גם סקיני ג'ינס אפור וסווטשרד עור שחור מגניב, היא לקחה את הדברים והלכנו לחדר שלי. אני בחרתי חולצה רגילה של בנות לבנה וסקיני גינס גבוהה אפור עם קרעים וסווטשרד בייסבול .
התלבשנו מעיין עשתה מחליק כי יש לה שיער גלי אני לא צריכה יש לי שיער חלק.
ואני לקחתי שתי קצוות שיער אספתי אותם מאחור והשארתי את הפוני בחוץ שמנו אודם אני אדום והיא וורוד וזהו לא צריך להגזים צריך לדפוק הופעה אבל בכל זאת בצפר שמנתי נעלי תומס שחורות והיא נעלי טימרלנד וברוך השם אנחנו מוכנות ושוות ;)
ירדנו למטה אריאל ואביאל היו שם בתקדמו אליהם חיבקנו אותם ובאנו לצאת "עדן, סיגל ביקש שתחכי פה שהיא צריכה לדבר איתך" הוא אמר לי הינהנתי הוא חייך והם יצאו על מה לעזאזל יש להם לדבר איתי "עדן?" שמעתי מישהו קורא לי. היסתובבתי והייתי בשוק של החיים …


תגובות (6)

פליז תמשיכייייייייייייייייייייייייי!

07/12/2013 04:38

תמשיכיייייייייי ~קוראת חדשה~

07/12/2013 04:48

ואני… אני כן אוהבת .. D;
מי זהההה??? תמשיכיייי <3

07/12/2013 05:04

היושש סוואגית סלינטור שלחתי לך הודעה במייל אשמח עם תתעני ^_^

07/12/2013 05:05

מורן אני חולה עלייך וציפי ראיתי ועניתי

07/12/2013 06:28

תמשיכי

07/12/2013 08:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך