Justin♥
אני ממשיכה עוד פרק אחד עכשיו

זה שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה 15

Justin♥ 15/12/2013 1265 צפיות 3 תגובות
אני ממשיכה עוד פרק אחד עכשיו

שיניתי לז'אנר מפורסמים כי מישהי אמרה לי שאם זה יהיה בז'אנר מפורסמיפ יהיו יותר קראיות..ננסה (=
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

פרק קודם:
'אני אוהבת אותך..ותפסיק ג'סטין' אמרתי לו והוא אמר לי 'תגידי לי מה שאת מרגישה..אני מקבל הכל.. 'אני מרגישה שאתה מפגר כשאתה חושב שהזונה הזאת תפריד ביננו כי אתה יודע שהיא לא!! כלום לא יפריד ביננו ג'סטין!! אתה אידיוט כי זה מה שאתה ואין לי סיבה לכך..ואתה אגואיסט כי אתה צועק עליי,ואתה בעצמך אמרת שאני גורמת לך לחייך..אז למה אתה צועק עליי?' אמרתי לו ומחיתי את הדמעות שירדו לי מהעיניים.. 'אין לי מה להגיד חוץ מזה ' הוא אמר וטרף אותי בנשיקה..אותם פרפרים שחיממו את הבטן שלי בפעם הראשונה שהתנשקנו הגיעו שוב..והרגשתי כל כך טוב איתו..עלינו למיטה,כיוונו את השעות לשעה 18:00 כדי שנוכל להתארגן..והלכנו לנוח..

פרק 15:
'ביפפפפפביפפפפפביפפפפפבפיפפפביפפפפפביפפפפפפ' השעון המוערר *שלי* צלצל כדי שנקום להתארגן לטקס הפרסים..הפעם..אני שמתי שעון כדי אשני לא יצטרך לשמוע את השירים של ג'סטין,מספיק לי שהוא טוחן לי את המוח עם בייבי בבית עכשיו גם זה?לא.התעוררתי אחרי ג'סטין,הוא היה במקלחת..בנתיים ירדתי לנשנש משהו,פתחתי את הארון והממבחר..ענקק!! כאן ערגליות,פה במבה,צ'יפס,ממתקים,שוקולד..כל מיני שטויות..לקחתי לי שקית של צ'יפס אחת ושקית של ביסלי ועליתי חזרה לחדר,ראיתי את ג'סטין עם מגבת על החלק התחתון של הכוף,והאמת היא שזאת הפעם הראשונה שראיתי אותו במציאות בלי חולצה..בהיתי לו בקוביות היפות שלו עד שהוא הפריע לי 'שאנל בייב?' הוא קאל אותי..'ממ..מה?' שאלתי בחזרה.. 'חחחח בואי..' הוא אמר לי ונתן לי יד,השתתי את ידי והוא תפס בה והשיב אותי על המיטה,נשכבתי והוא לידי..'תפתחי י'דבה אני רעב' הוא אמר לי. 'בחיים שלך אל תקרא לי דבה זה ברור לך!!למרות שאני כן דבה' אמרתי לו עם פרצוץ עצוב..' חחח את לא דבה,אם כבר אני שמנמן.' הוא אמר וטפח על הבטן שלי עם יד אחת ועל הבטן שלו עם היד השנייה. 'טוב ביבר אני נכנסנת למקלחת..אל תגמור ליאת הכל גם אני רעבה' אמרתי לו והוא החזיר 'אויש תרגעי אחרי הטקס יש מין..אפטר פארטי כזאת לכל מי שרוצה..ואת יודעת שאנחנו באים נכון??' הוא שאל אותי..'כן' החזרתי ונכנסתי למקלחת..עשיתי מקלחת וכל הזמן שהמים שטפו אותי חשבתי על האפטר פרטי..זתומרת..ממש באלי לבוא אבל אני מפחדת שהוא ישתכר..מאוד ישתכר..ואז בטח הוא יתחיל להתמזמז עם מישהי וזה יגמר בזה שאני יצטרך לקחת אותו הביתה ולהרדים אותו,או שאנחנו ניפרד..לא באלי,אבל אני חייבת!! אני הבטחתי לו!! הקתחלתי,סיימתי ושמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=107115769 ויצאנו שנינו..'יש לך ריח ממכר' אמרתי לג'סטין כשנכנסנו לאוטו.. 'ולך עוד יותר' הוא החזיר ונתן לי נשיקה בלחי.. 'ג'סטין,אני רוצה שתבטיח לי שאתה לא תתחרפן באפטר פארטי,אני ממש לא רוצה את זה..כי אני יודעת שאת הערב הזה אני יסיים באכזבה.' אמרתי לו 'בחיים לא שאנל..אני ישתה,את יודעת שאני ישתה..אבל פחות כדי שאני לא יתחרפן ויעשה מעשים שאחרי זה..פשוט אין דרך חזרה מהם' הוא אמר לי ונשק לי בלחי.

~בטקס הפרסים~
ג'סטין זכה ב3 פרסים מתוך 4…באחד מהם וואן איכסה דיירקשן זכו..טוב לא נורא,גם לבנים עם הבלונד החמוד מגיע לזכות.

~אפטר פארטי~
הגענו לאפטר פארטי..היו שם המוןןןן זמרים..ברונו מארס,אוסטין מאהון,ליידי גאגא,ביונסה,מדונה,ג'סטין ימברלייק,לודקריס,דרייק,ועודדד..וכמובן..סלינה >=

נכנסנו לאולם ורוב העיניים היו עלינו.. 'קבלו את הזוג הכי חםםםם של השבוע בהוליוודדדדד' הדי 'גיי צעק והתחבאתי מאחורי ג'סטין מרוב ביוש,ג'סטין ציחקק וזז כדי שייראו אותי..בואו נגיד שלא כולם היו שמחים לראות אותי אל היו יותר שמחים מאשר מאוכזבים,איחלו לנו הרבה אנשים בהצלחה..הם ממש חמודים,תמיד חשבתי שכולם שחצנים כאלו אבל בסופו של דבר..אי אפשר להסיק מסקנות הרי .. ג'סטין ישב על הרב ואמר לי 'אני שותה כוס או שתיים..האמת' הוא אמר לי ונשק לי ללחי.. 'טוב' אמרתי וישבתי בצד,לרוב הייתי באייפון ולא בדיוק הייתי עם כולם,ג'סטין שתה כוס אחת והוא לא היה נראה בכלל שיכור,הוא לקח עוד כוס אחת..ועוד אחת,ועוד אחת,ועוד אחת,ועוד אחת ועוד אחת ועוד אחת..בקיצור,איבדתי את הספירה ב9. החזרתי את העיניים לשנייה על הפלאפון ששלחו לי הודעה והחזרתי את העיניים חזרה על ג'סטין אבל הוא כבר לא היה שם.אחרי שנייה ראיתי שהוא שלח לי הודעה "בייב אני בשירותים,אני בסדר..אל תבואי אחריי,חכי לי בחוץ אני כמה דקות מגיע.." והחזרתי "|טוב" עם לב..מסכן שלי בטח הוא מקיא,יצאתי החוצה כמו שהוא אמר לי ושיחקתי בקאנדי קראש..'יששששש' אמרתי כשעברתי את השלב 'מה יש?' מישהו שאל אותי.. 'סתם עברתי את הש..רגע מי זה?' אמרתי ובדקתי את השטח.. 'חחחחא ני כאן' שמעתי את אותו הקול וראיתי שאוסטין מאהון יושב ליידי.. 'חחח היי הלחצת אותי' אמרתי לו.. 'בחיים לא' הוא אמר ונשק לי ללחי..'נו מה שמעתי שלך ולביבר יש רומן' הוא אמר.. 'אממ..כן..יותר חיי זוגיות' אמרתי לו.. 'אה חשבתי שזה רומן חחח..' הוא אמר.. 'למה?' שאלתי.. 'לא יודע סתם,הוא נראה סטוציונר..חוץ מזה חשבתי אם את פנויה..' הוא אמר.. 'אויש אוסטין,אם אני יהיה פנויה אתה הראשון שאני יבוא אליו!!חחח..רגע..מזתומרת את פנויה?' שאלתי אותו.. 'זתומרת שביבר שלך דופק כל בחורה שנייה,במקרה הזה זאת החבורה הראשונה שהוא ראה..היא מתחילה סלינה,נגמר בגומז.' הוא אמר.. דמעות התחילו לעלות לי לעיניים..הרגשתי מעופפת,הרגשתי בגידה איומה!! 'תודה שאמרת לי' אמרתי לו מהר וחלש ונכנסתי מהר למבנה שבו המסיבה התרחשה,כמובן שניגבתי את הדמעות שלי שלא יראו..עברתי בין חדר לחדר,עד שהגעתי לחדר אחד שהוא בסוף המסדרון..הוא לא היה נעול אבל הוא גם לא היה סגור עד הסוף..שמעתי את סלינה מצחקקת ואת ג'סטין אומר לה 'נוו'.. פתחתי את הדלת בחוזקה..וראיתי אותם..אני אפילו לא יכולה לתאר את ההרגשה שהרגשתי באותו הרגע!!הוא פשוט בגד בי!! בעצם לא פשוט..הוא בגד בי!!
'שאנל חכי' ג'סטין אמר לי..אבל המשכתי לרוץ,ולרוץ.
בסופו של דבר הגעתי לאוטו עם העקבים שלי וניסיתי לפרוץ את הדלת עם הכוחות שנשארו לי.. 'תעצרי' הוא אמר לי..הוא היה נראה שיכור לגמרי.. 'נו אני מצטער היא נישקה אותי' הוא אמר לי.. 'שוב פעם התירוצים המפגרים האלו?' אמרתי ודרכתי לו עם העקב על האצבעות,הוא התקפל מכאבים על הכביש,הוא נמרח על הכביש והחזיק ברגל איפה שפגעתי בו,לא יכולו לשמוע אותו כי בכל זאת הייתה מוזיקה,רעדתי מקור,בכיתי. 'שאנל אני מצטער אבל..ואני לא שיכור מה את לא מבינה?? הייתי שיכור את שנתת לי את החרא עקב הזה באצבעות..היא נישקה אותי והיא הורידה מימני את הבגדים,היא ניסתה לעשות איתי את מה שהיה שם ולא נתתי לה!!' הוא אמר לי בוכה עם דמעות,הוא פתח את הדלת של האוטו,התניע ונסע..והשאיר אותי לבד במסיבה…לבד מחוץ למסיבה..לבד על הכביש..הוא השאיר אותי..לבד.


תגובות (3)

וואן איכסה דיירקשן חחחחח
הרגת אותי

15/12/2013 09:24

אוקעעעע ביצ'סססס החשבון שלי היה Justin♥ וכתבתי שםםם את..פאק שחכתי..קיצר שמעו,היה שם סיפור שהייתי בפרק ה15 שלו,רשמתי עד עכשיו שלושה סיפורים וזה השלישי..האתר המאוד נחמד עם השועל הכתום שאני קוראת לו לסי,נדפקקקקקק והוא פשוט כאילו מההתחלה כזה והוא מבקש מימני לרשום את הסיסמא שלי באתר..באטטט האו א פרובלםם! אני לא יודעת תסיסמאא שלייייי!! אז בקיצור כאן אני ימשיך את כל הסיפורים שלי כדי שלא תתלבלבווווו

15/12/2013 09:37

תמשיכיי

17/12/2013 10:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך