Lucy Koren
מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן, המתכונות האלה לוקחות לי את רוב הזמן, וכשיש לי סוף סוף זמן פנוי אני עייפה מדי ומעדיפה ללכת לישון...
עכשיו יש לי שבוע חופש, אז אני אנסה לסיים את הסיפור. (:
מקווה שתהנו גם בפרק הזה..

אגם הברבורים- פרק 3

Lucy Koren 12/05/2012 858 צפיות 11 תגובות
מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן, המתכונות האלה לוקחות לי את רוב הזמן, וכשיש לי סוף סוף זמן פנוי אני עייפה מדי ומעדיפה ללכת לישון...
עכשיו יש לי שבוע חופש, אז אני אנסה לסיים את הסיפור. (:
מקווה שתהנו גם בפרק הזה..

הלילה היה בהיר והכוכבים נצצו גבוה בשמיים. זיגפריד התהלך בתוך היער שליד ארמונו וחשב על הנשף. אודיל הייתה נחמדה. היא לא הייתה ביישנית, והסתכלה לו בעיניים למרות מעמדו. נראה כאילו היא לא מחכה שיבחר בה, אלא רק רוצה לבלות איתו, והוא אהב את זה.
הוא ראה את האגם מימינו ויצא מסבך העצים הגבוהים. המראה שנגלה לעיניו היה מרהיב. השמיים היו בהירים הרבה יותר והירח היה גדול מהרגיל ונשק למים שנעו באיטיות לכיוון החוף. גלים שקטים התנפצו על החול הלבן שהואר והקצף נעלם תוך זמן קצר.
באמצע האגם שחה ברבור לבן וצחור, כתמים שחורים סביב עיניו החרוזיות ומקור כתוב ובוהק. הוא שחה לאיטו וראשו היה שמוט מעט לכיוון המים, כאילו הוא מסתכל על בבואתו.
זיגפריד עמד נדהם למראה היצור. הוא מעולם לא ראה ברבורים בממלכה, הם עפו משם שנים רבות קודם לכן, כשאחד מאבותיו החליט שהחיה טעימה מאוד למאכל. זיגפריד התיישב ליד קו המים, את קשתו הוא הניח על החול לידו, והחצים עוד היו תלויים על גבו.

היא שחתה באגם בשקט, רגליה חותרות לאט במים הצלולים. היא הסתכלה בהשתקפותה, עדיין לא מבינה שזו היא, או לא רוצה להאמין בכך. היא חיכתה להשתנות. היא רצתה להיות שוב בת אדם.
מזווית עינה היא ראתה מישהו מתהלך על החוף ומתיישב ליד המים. הוא לא עניין אותה במיוחד.

"קדימה אודט, על מנת להשתנות את חייבת להתקדם אל המים הרדודים. לא תוכלי להשתנות במים העמוקים, את תטבעי." מלמל לעצמו פון רוטברט, כשהסתכל בכדור הבדולח שלו. הוא לא ראה את זיגפריד המביט באודט בהתפעלות.
אודט החלה לשחות לכיוון החוף לאט, עדיין מסתכלת על המים באגם כדי לראות את בבואתה. היא לא שמה לב שהיא מתקרבת למים הרדודים, ובכך לאדם שישב על החול הלבן במרחק מה ממנה. היא ניסתה להזיז את ידיה, ושמה לב שכנפיה זזות באותו הקצב. היא ידעה מה היא, היא ידעה שההשתקפות לא משקרת לעיניה, אבל היא לא רצתה להאמין שזה נכון. היא בסך הכל ניסתה לסיים את חייה, היא בסך הכל רצתה לנוח בתוך מימיו העמוקים והעוטפים של האגם הגדול. היא רק רצתה לפגוש שוב את אמה.

האגם זרח באור הירח המלא. המים היו שקטים, חוץ מאדוות שקטות שיצר הברבור בשחייתו האיטית. משהו בברבור הזה נראה לו מוזר, הוא היה מתוח, לא היה כל סימן לשלווה. על פי הסיפורים, הברבורים היו סמל השלווה, הטוהר והיופי, אבל הברבור הזה שידר לחץ וכאב עמוק.
המים החלו לזהור יותר ויותר, והזוהר התקבץ מסביב לברבור ואפף אותו במין בועת אור גדולה.
הבועה התקרבה יותר ויותר אל החוף. כל כך קרוב אליו עד שנאלץ לקום ולהתרחק אל חלק חשוך מתחת לצמרת עץ גדולה. הוא הוציא את אחד מחציו ודרך את קשתו. הוא לא רצה להרוג את הברבור, אבל הוא פחד יותר מהקסם מאשר מההרג. קסם הייתה מלאכתו של המכשף פון רוטברט הרשע, וזיגפריד לא רצה להסתבך.
הבועה לאט לאט התעוותה וקיבלה צורה מוזרה אך מוכרת. האור לאט לאט גווה ובמקום הברבור שהיה שם בהתחלה, נחתה על החול אישה מדהימה ביופייה. הירח הגדול והמלא היה בדיוק מאחוריה, שיערה הבלונדיני זהר ועיניה האפורות נצצו. היא הסתכלה בו, לא מבינה מה קורה, ואז היא ראתה את הקשת המכוונת אליה ורצה אל בין העצים.
זיגפריד רדף אחריה, משאיר מאחוריו את החץ והקשת כדי לא להפחידה.

היא רצה בין העצים עדיין מבולבלת ממה שקורה לה בכל פעם בליל ירח מלא. היא כבר לא ידעה אם להאמין בהיותה אישה, או בהיותה ברבור. היא פחדה לחזור לאגם, אבל ידעה שזה לא ישנה דבר.
למה היא בורחת מהאיש עם החץ והקשת? הרי זו הייתה כוונתה הראשונית.
קול קטן בראשה לחש את התשובה, היא רצתה שקט, היא רצתה שמשהו יעטוף אותה בחיבה, וחץ לא יעשה זאת.
היא המשיכה לברוח, אף על פי שידעה שהאיש יתפוס אותה במוקדם או במאוחר. היא נהנתה להרגיש שוב את רגליה בצורתם המקורית.
פון רוטברט הסתכל בכדור הבדולח וראה את אודט מחייכת חיוך קטן ומסתכלת על רגליה רצות.
"את מתחילה להעריך את רגליך. תמשיכי ככה אהובתי." הוא חייך לעצמו ושרק מנגינה שמחה.
הוא ראה את הנסיך רץ אחרי אודט, ועל פניו הבעה מודאגת. פון רוטברט לא אהב את הנסיך, הוא לא אהב את היהירות של בני משפחת המלוכה. הנסיך יכול היה להשיג כל אישה שרצה, למה עליו לרדוף אחרי אהבת חייו של המכשף?
אבל לא הייתה לו ברירה, היה עליו לקבל את העובדה שאודט יפה מכל אישה, ושכל בחור שהיה רואה אותה היה חושב כך. באופן טבעי כולם רוצים להיות בחברתה, בדיוק כמוהו.
האיש תפס אותה כשיצאה מהעצים אל החוף שמסביב לאגם הגדול, כדי שתוחל לרוץ ביתר קלות. אור הירח נצנץ בעיניו של האיש, ואז היא זיהתה אותו. זה היה הנסיך זיגפריד, חבר ילדות שהיה לה לפני מות אמה.
הנסיך לחש את שמה ומשך אותה אליו לחיבוק חזק.
היא הייתה מופתעת מעוצמת הרגשות שהציפו אותה באותו הרגע. היא גילתה שזה זמן רב חיכתה לחיבוק כזה, ולכן החזירה לו חיבוק.

דמעות זלגו על כתפו והרטיבו מעט את חולצתו, אבל לא היה לו אכפת, הוא מצא שוב את חברת ילדותו. הוא ראה שוב את אודט, והיה יכול לאמץ אותה אל חזהו. הוא גילה שהיה מאושר באותו הרגע יותר משהיה מאושר כל ימי חייו. רק החיבוק העלה חיוך גדול על פניו.
הוא תפס בכתפיה והעמיד אותה מולו כדי שיוכל לראות את פניה. הוא ניגב באגודלו את הדמעות שזלגו על לחייה הסמוקות וחייך אליה ברוך.
היא חייכה אליו בחזרה, ונראתה שמחה לראות אותו. הוא שמע מאביה, לפני שנים רבות, על דיכאונה לאחר מות אמה. הם פסקו מלהיפגש באותו היום, אבל הוא מעולם לא שכח אותה ותמיד קיווה לפגוש אותה שוב, אבל הוריו לא רצו שיצא מהארמון ויסתובב בחוץ.
עכשיו כשראה את פניה שוב ידע מה הוא רוצה לעשות, הוא ידע במי יבחר בנשף שיערך בעוד שלושה שבועות מהלילה.
"אודט, תבואי לארמוני בעוד שלושה שבועות."
"אני.. אני לא יכולה" אמרה לו בקול מיואש.
"למה לא? בבקשה אודט, אני רוצה שתהיי שם."
זיגפריד.." היא התייפחה, "אני לא יכולה לבוא בתור ברבור לארמון.
למה שתהיי ברבור? אני עכשיו ראיתי שאת יכולה להשתנות."
"זה קורה רק בלילות ירח מלא." היא אמרה בלחש והשפילה את עיניה.
"מי עשה לך את זה?"
"אני לא יודעת, אני רק רציתי לקפוץ למים, והדבר הבא שאני זוכרת הוא שיש לי כנפיים וקרומים בין אצבעות הרגליים."
"רק פון רוטברט יכול לעשות דבר מרושע שכזה. אני אלך אליו אודט, אני מבטיח שאני אגרום לו להחזיר אותך להיות בת אנוש."
"אתה יכול לעשות את זה?" היא הרימה שוב את עיניה והסתכלה אל תוך עיניו, כמו שעשתה תמיד כשהיו ילדים. התחושה שהמבט שלה מגלה לה הכל אודותיו לא השתנתה מאז.
"בשבילך הכל אודט, אני אוהב אותך. אני רוצה שתתחתני איתי."
"להתחתן? איתך? אבל אתה נסיך ואני.."
"את האישה המושלמת בשבילי, אני לא מוותר עליך." הוא חייך אליה חיוך מנחם.


תגובות (11)

סוףסוף ישלי מזל טובב ואת מעלה אתמול היה סיוט וגם היום אבל עכשיו אני שמחה תעלי מהר :]

12/05/2012 10:22

לוסילוסילוסילוסילוסי (:
פרק מדהים! מפחלץ! מהמם! (:
אני פשוט קוראת ותוך כדי נדהמת מיוכולות הכתיבה שלך, באמת לכי להוציא ספר או משהו חחחח (:
אני ממש אוהבת את סיפורייך, ואני מצפה להמשך! (:
(קטע גם לי יש מן שבוע חופש – חוץ ממתכונת אחת, אבל זה עדיין הכי פנוי שהיה לי חחח)

12/05/2012 11:15

חחחחחח תודה vampire angel
ועדידי, יש לי בגרות באנגלית השבוע ומתכונת במתמטיקה.. אבל זה שני נושאים שאין לי סיבה להתכונן אליהם, אז יש לי חופש! D:
בהצלחה במתכונת שלך :)
וממש ממש תודה, את באמת חושבת שאני יכולה להוציא ספר?! אף פעם לא חשבתי שאני טובה מספיק חחחח

12/05/2012 11:22

עאעאאעאעאעאעאעא תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/05/2012 11:26

כמה יופי יש בסיפור אחד?!
כל כך נוגע ללב…
כתיבתך משגעת ומשובחת מוסיפה לתאר את הסיפור בצורה המושלמת.
קראתי אץ הסיפור עם מוזיקה…וזאת חוויה כל כך יפה, מנגינה בתוספת הכתיבה המרהיבה שלך.
הסיפור שלך מרתק אותי וגורם לי להתרגש ולפחד בשביל הזוג הזה.
כל הכבוד לך!!!
באמת לקח לך הרבה זמן…אבל אני מבינה אותך :/
בהצלחה בכל המתכונות!!!
והכי חשוב…
תמשיכי לכתוב את היצירה הזו :)

12/05/2012 13:53

אין לך סיבה ללמוד? חחח מצחיקה XD
אני ממש חושבת שאת יכולה לכתוב ספר ואת יודעת מה? אני הראשונה שאקנה ואקרא אותו בעז"ה (:
אני באמת-באמת חושבת שאת יכולה להוציא ספר.. D:
לי יש מתכונת בביולוגיה אבל אני דיי טובה בזה.. D:

12/05/2012 13:57

וואי איזה כיף לקרוא את התגובות האלה!!!!!!!
אין עליכן בנות! הכי טובות בעולם!! D:
עדידי בהצלחה (: המתכונת שלי תהיה עוד שלושה שבועות בביולוגיה P:

12/05/2012 14:03

יש לי מבחן מחר בביולוגיה :/
בהצלחה לשתיכן!!!!

נ.ב. את באמת יכולה להוציא ספר :)

12/05/2012 14:09

חולמניתוש – בהצלחה! (:
נ.ב שתיכן יכולות להוציא ספר חחחחחח D: (רציני אני מאמינה בכן!)

12/05/2012 14:21
Gal Gal

האעעאעאע לוסייי *-*
בדיוק עכשיו קראתי את כל שלושת הפרקים שהעלית (בתקווה לרביעי שיעלה כבר !!)
ואני פשוט….. אין מילים באמת !
שכחתי כמה מעולה את כותבת.. ועכשיו אני שמה לב איך את יכולה לשלב כמה סגנונות כתיבה בבת אחת ! זה פשוט מקסים (;
פרק באמת מעולה ! מרגש !
הפצצת, באמת (;
גלי ♥

16/05/2012 23:54

אין לי כל כך מה להוסיף מעבר לכל מה שאמרו פה <3 את כותבת מדהימה , באמת , יש לך אוצר מילים גבוה ואת משתמשת בו בדיוק כמו שצריך ! את ממש יודעת לפתח את העלילה בקצב מעולה , לא מהיר מדי וגם לא איטי ומעיק מדי , בקיצור הכל פשוט מושלם… הולכת מיד לקרוא את הפרק הבא

03/06/2012 12:05
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך