אין עדין שם- הקדמה (עלילת הסיפור)

שני10 01/07/2014 668 צפיות 4 תגובות

אני גילי בת 14 וחצי ואני גרה בתל אביב.
אני לא ילדה מקובלת ובגלל זה אמא שלי הכריחה אותי!
היא חושבת שבגלל שהמצב החברתי שלי לא טוב היומן אולי יתן לי הרגשה שאני לא לבד.
אז עם כבר אז…
יש לי שיער שטני ועינים חומות בהירות אני מלאה במקומות הנכונים ולא שמנה.
אבל בכל זאת דוחים אותי ולא רוצים לשחק איתי גם אלו שמענין אותם רק היופי למרות שאני נחמדה.
אצלנו למלך הכיתה קוראים נדב שיש לו שיער חום בהיר ועינים חומות כמו שלי! ויש לו שפוטים שהם גיא שיש לו שיער שחור ועינים חומות קהות ועידו שיש לו שיער שטני כמו שלי ועינים חומות קהות.
ויש את שירן מלכת הכיתה שיש לה שיער בלונדיני חלק ומבריק שמגיע עד המתניים ועינים כחולות בהירות.
יש לה שפוטות והם סיגל שיש לה שיער חום עד לברכיים ועינים חומות ורונית שיש לה שיער שטני ועינים חומות בהירות.
שירן מאוד נחמדה אלי. אנחנו החברות הכי טובות ונפגשות אחרי בית הספר אבל בתוך בית הספר היא מתנהגת אלי ככה ככה.
טוב אז המשפחה אומרת שאני מצחיקה ויפה.
לאמא שלי קוראים סתיו ולאבא שלי טל.
יש לי אחות קטנה שקוראים לה טלי והיא בת 11 וחצי.
אחותי הגדולה בת 16 וקוראים לה דנה והיא בתקופת הבגרויות.\\
אחי הגדול רון בן 17 וחצי והוא עוד חצי שנה מתגייס איזה באסה.
טוב אז בואו נתחיל בסיפור!


תגובות (4)

נשמע טוב

01/07/2014 09:02

שלום שני,
ברצוני להעיר את עיניך לדברים שכתבת הנ"ל.
אני חוששת שלא היית אמורה לכתוב על ההתחלה "אני לא ממש מקובלת." אני מסכימה איתך שזהו פרט רלוונטי לסיפור, אך הוא מופיע מוקדם מידי. הוא רמז.
——
כאשר מציגים דמויות [אגב, זה לא נכון בכלל, אני יסביר לך במידה ותרצי]מתארים עוד פרטים ותארים מלבד המראה שלהם. או בפרט, מלבד צבע העיניים והשיער.
אני לעולם לא אדע ואבין מדוע מציגים לרוב דמויות כאלו. אני אתן לך דוגמא להמחשת ההבדל:
'אני ענת, בת 16. יש לי שיער ג'ינג'ית ועיניים בצבע ירוק.'
או…
'אני ענת, בת 16. גופי חטוב ואני גבוהה. יש לי אף סולד במקצת ומבנה פנים עגלגל. צבע עיניי הוא ירוק ואילו צבע שיערי הוא ג'ינג'י חלק וארוך. אני רזה יחסית ומלאה מעט בברכיי […]'
ההבדל מובן? זה נראה לי הרבה יותר טוב כך.
——-
אני אישית חושבת שלא היית זקוקה כאן כלל וכלל להקדמה, זהו סיפור עם מלך השכבה ומלכת השכבה שממרים חיים למישהי. אני לא יורדת על הסיפור אך העלילות בסיפורים כאלה אינן דורשות עלילה להקדמתם.
—-

מקווה שהבנת ולקחת לתשומת ליבך♥ זכרי שהכל לטובתך :)
-מילים [או אלין]

01/07/2014 09:14

זה לא הכל זה אבל תודה אל ההערה

01/07/2014 13:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך