noam^^
מקווה שתאהבו ^. ^ וכרגיל אני אשמח לביקורת

עיניים באפלה -פרק 5 ( פרק פלשבק – זיכרון בעבר )

noam^^ 23/12/2014 512 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו ^. ^ וכרגיל אני אשמח לביקורת

התעוררתי לאט משנתי עקב הנשיקות הרכות שהונחו על פניי." אתה מוכן להפסיק ? שבע בבוקר ג'ספר, אני רוצה לישון. " עניי עדיין היו סגורות אבל ידעתי שהוא מחייך.
" תשני אחר כך . "
" לא רוצה , אני רוצה לישון עכשיו."
" נוו מה אכפת לך ? קומי משעמם לי. "
"אתה כזה מרושע. " אך למרות כל ההתנגדויות שלי קמתי מהמיטה באטיות רק בשביל לגלות שהוא מתכוון למשוך אותי בחזרה פנימה ."ג'ספר תפסיק." רטנתי ,
" תבדרי אותי. " חיוך ציני השתלט לו על הפרצוף , "למה את כל כך חסרת מצב רוח הבוקר ? מה קרה ? "
" כלום."
"אלכסנדרה , אל תשקרי לי "
" אל תקרא לי ככה. " קולי נשמע קצת יותר מדיי תוקפני ממה שתכננתי
" מצטער …" אמר, עצר לרגע, הדביק נשיקה עדינה על מצחי והמשיך. " עצבנתי אותך ? זה העניין? מה עשיתי ? " הוא נשמע פגוע
" לא לא ברור שלא , לא עשית כלום " ניסיתי להרגיע אותו, " אני לא יודעת מה עובר עליי , פשוט קמתי עם מין הרגשה רעה כזאת "
" מזאת אומרת ? מה את מרגישה ? "
" כלום, זה באמת שום דבר, תשכח מזה. " הוא ציית .
" אני נכנסת להתקלח " . " בסדר " נישקתי אותו קלות בלחי והתכוונתי ללכת, אך הוא תפס אותי ונישק אותי נשיקה עזה ורכושנית . בסופה של הנשיקה הוא שיחרר אותי ונתן לי ללכת בזמן שלשנינו היה מרוח חיוך דבילי על הפרצוף .
אחרי שהתקלחתי, החלפתי בגדים ואיפרתי את עיניי בשחור כהרגלי, יצאתי מחדר האמבטיה רק כדיי לגלות שג'ספר כבר לא שם , אז יצאתי מהחדר ובמקום לרדת במדרגות לקומה התחתונה החלטתי פשוט לקפוץ מלמעלה למטה ונחתתי בקלילות יציבה לגמרי על רגליי .
" שחצנית ! " שמעתי קריאה מהמטבח .
הלכתי אליו ואמרתי ,
" בוקר טוב לאח השיכור שלי, מה שלומך היום ? " אמרתי בעודי מחבקת אותו .
" מעולה ואיתך ? "
" בסדר גמור , שתית כל הלילה ? "
" מה את חושבת ? " שנינו צחקנו כשחטפתי את בקבוק הוודקה מידו ולקחתי לגימה ארוכה , חמימות התפשטה בכל גופי. " היי איפה ג'ספר?" שאלתי את אדם, כי בלי כוונה רק עכשיו שמתי לב שהוא עדיין איננו.
" יצא לא מזמן ,אמר שיש לו כמה סידורים לעשות ."
בשעתיים הבאות ישבנו אני ואדם בסלון וצפינו בסרט אבל, בעיקר מצאנו את עצמנו צוחקים יותר מאשר מסתכלים על המסך.
הכל היה רגוע לשנייה לא חשבתי שמה שקרה אחר כך באמת יכול לקרות .

הדלת נפתחה הרבה יותר מדיי חזק כשג'ספר רץ פנימה על פניו סימני דם .


תגובות (2)

omg חסר לך אם את לא מעלה עוד פרקים,עכשיו ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!^-^
נהייתי בגללך תולעת סיפורים!6-6

23/12/2014 12:10

חחחחחח ווזה ממש ממש נחמד מצידך תודה 3: אני כנראה יעלה פרק היום או מחר

23/12/2014 23:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך