דניאלה סטיילס
אני ימשיך בהמשך השבוע... תגובות >_

הארי&רוז – פרק 5

דניאלה סטיילס 20/04/2014 827 צפיות 3 תגובות
אני ימשיך בהמשך השבוע... תגובות >_

-נקודת מבט רוז:
״הארי, אני הולכת לקנות בגד ים. אתה רוצה לבוא איתי או ללכת לתפוס מקום בחוף?״ שאלתי את הארי. היה לי ברור שהוא יענה שהוא רוצה ללכת איתי, ות׳אמת לא רציתי שהוא יבוא, אבל לא היה לי נעים להשאיר אותו לבד. ״איתך!״ הוא ענה וחייך חיוך שלא הצלחתי להבין מה הוא מביע. נסענו לחוף האהוב עלי ובחוף הזה יש את חנות בגדי הים האהובה עלי בכל לונדון וסביבותיה! היא פשוט ענקית!
כשנכנסנו הסתכלתי על הארי במבט מרחם, כי ידעתי שאני הולכת למדוד חצי מהחנות הזאת! הארי כנראה ניחש את זה ונאנח כשנכנסנו. ״אתה ביקשת את זה״ אמרי לו והתחלתי להסתובב ברחבי החנות. לבסוף, אחרי שעתיים של חיפושים, מדידות, נסיונות הצצה של הארי לתא מדידה שהסתיימו בשבילו בכאפה לפרצוף, בחרתי 3 סטים בגדי ים.
סט 1: http://m.aliexpress.com/item/1376467955.html?tracelog=storedetail2mobilesitedetail

סט 2:
http://www.swimwear4u.co.il/בגד-ים-שלם-מעוצב.html

סט 3:
http://www.swimwear4u.co.il/בגד_ים_סטרפלס_שחורלבן.htm

״הארי לא, אתה לא משלם עלי!!״ אמרתי לו/ צעקתי עליו. ״אבל אני רוצה!״ ״רצון זה טוב, אבל לא תמיד מקבלים מה שרוצים!״ ״אבל יש לי אפשרות לקבל מה שאני רוצה, למה לא לנצל את זה?!?״ ״אין לך אפשרות, נקודה״ אמרתי לו והלכתי לשלם על בגדי הים. לפני שהספקתי להוציא את הארנק הארי כבר נתן את הכרטיס אשראי שלו לקופאית. רטנתי אבל כבר היה לי מה לעשות. יצאנו מהחנות, כל השקיות בידיים של הארי. ״הארי אני הולכת להחליף לבגד ים, תביא לי את המחובר״ ביקשתי ממנו. ״לא רוצה, בא לי שתלבשי את של ארצות הברית!״ אמר לי. ״הארי!!״ התעצבנתי כבר. הוא מעלה לי היום את העצבים! ״לא רוצה ולא רוצה״ הוא אמר והושיט לי את הבגד עם של ארצות הברית. ״טוב, לך תמצא מקום נורמלי בחוף״ אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון המלתחות והארי התחיל ללכת למצוא מקום. שנייה אחרי זה נזכרתי. ״הארי!״ צעקתי עליו מקווה שהוא ישמע. ״מה?״ ״אכפת לך לקנות לי שמן שיזוף?״ שאלתי אותו. ״כן, ברור!״ ״תודה האז״ ״בתנאי שאני מורח לך אותו!״. לא היה לי כוח להתווכח איתו אז פשוט עניתי שבסדר. הוא חייך חיוך פלרטטני והלך
לחנות. אני בינתיים הלכתי להחליף לבגד הים החדש שלי!
התלבשתי והלכתי לחפש את הארי, מסתבר שהוא חיכה לי מחוץ למקלחות, אוווו איזה חמוד! רגע מה חמוד?! זה הארי! הוא לא חמוד, הוא בכלל לא חמוד. תוציאי את זה מהראש של רוז! עכשיו!
״טוב, בוא נלך למצוא מקום?״ שאלתי אותו. ״כן, ודרך אגב את מאוד יפה בבגד ים״ אמר תוך כדי שהוא בוחן את הגוף שלי. ״טוב מספיק להסתכל עלי!״ אמרתי והסמקתי. הוא קרץ לי והתחיל ללכת על החול. לבסוף מצאנו מקום מושלם! היה שם מטריה, ושתי מיטות שיזוף. כנראה מישהו שכח להחזיר, נו טוב אנחנו נשתמש בזה. נשכבתי על מיטת השיזוף, רציתי לשכב כמה דקות בשקט! ״רוז! רוז! בואי כבר למים״ שמעתי את הארי קורא לי. ״הארי עוד מעט עניתי לו והמשכתי לשכב. פתאום הרגשתי שתי ידיים חסונות מרימות אותי מהמיטת שיזוף. ״הארי! הארי! תוריד אותי! אני יכנס למים, רק תוריד אותי!״ התחלתי לצרוח עליו. הוא הוריד אותי ממש לפני שנכנסים למים. ״בשלוש רצים לתוך המים?״ שאל אותי הארי. הנהנתי מפחדת מהקור. הוא לקח את ידי בידו, לא התנגדתי. ״1…״ הוא התחיל לספור. ״2…….״ אומייגאד עוד שנייה נכנסים למים. ״3!!!!!!!״ הוא צעק בכל הכוח, והתחלנו לרוץ ביחד אל תוך המים.


תגובות (3)

תמשיכייי

21/04/2014 16:48

תמשיכייי

21/04/2014 19:06

תמשיכייייייי

21/04/2014 19:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך