האח הגדול (1D) פרק 22

מנחים:
"והינה היום נכנסים לבית חמישה דיירים חדשים אבל ראו הינה הפתע…….הדייר שיודח היום מהבית,לא באמת יודח אלא יכנס כדייר חדש ואיתו משימה…
אז בואו נסגור את קווי ההצבעה ונקרא למודח שלנו."
"ערב טוב דיירי האח הגדול אתם בשידור חי בערוץ__ נא להתנהג בהתאם" קראו המנחים והקהל שמסביב.
"היום מישהו מכם עוזב את הבית, הינה הקולות האחרונים נספרו ואנחנו יכולים להגיד לכם מי שלא עוזב את הבית הוא: נייל אתה נשאר……אביגיל גם את נשארת, מורן את נשארת בבית לעוד שבוע, הארי אתה נשאר….. לואי אתה נשאר בבית, ליאם גם אתה יכול לחלוק את שימחתך, קת'רין את גם נשארת זה אומר שרות וזאין הם המועמדים האחרונים ורות היא זאת שבאה אלינו!!!" הכריזו הנחים.
רות קמה מהספא וחיבקה את כל חבריה: "אני יתגעגע לכולם!" היא אמרה וניגשה ללואי שעמד בוכה בצד.
"חתיך שלי, אני מבטיחה לך שאני יחכה לך בחוץ, אני יראה את כל התוכניות, אני יחכה לך עם אחותך הקטנה ואני מבטיחה שהעשה הכל כדי שתיזכה!" אמרה רות והביאה ללואי נשיקה ארוכה.
רות עלתה במדרגות בבכי וללא ידיע שהיום היא חוזרת שוב לבית אבל בתור דיירת חדשה.
"ערב טוב רות!" אמר אחד המנחים אחרי שהצליח סוף סוף לשחרר אותה מזרועותיה של אחותו הקטנה של לואי.
"וואו איך אני מתרגשת, ערב טוב" אמרה רות.
"טוב, אז את רוצה לראות איך ההית בבית מהצד?" שאל המנחה.
"ברור!" ענתה רות.
"אוקי את זה תיראי בפעם הבאה כשתצאי מהבית.
"מה זאת אומרת?" לא הבינה רות.
"זאת אומרת שאת תחזרי לבית עם כל הדיירים החדשים שנכנסים היום ובגלל שאת חלק מהם יהיו לך כמה דקות להכיר אותם עד שאנחנו רואים את התעודת זהות המצולמת שלהם" ענה המנחה.
"וואו, אני לא מאימינה" אמרה רות בהתפעלות.
ובואו נעבור לדיירת הראשונה שלנו להיום וניא שירה:
"היי קוראים לי שירה אני בת 19.
באתי לתוכנית כי אני רוצה להראות לעולם את השירה האמיתית לא את זאת שתמיד שיחקתי כדי להגן על עצמי.
ההורים שלי נפטרו מתאונת דרכים כשההיתי בת 10 ואני ושתי האחיות הקטנות שלי ההינו צריכות לגור בבית של דודה שלי ששנאה אותנו.
אני בגיל 17 החלטתי שמספיק לי שמיציתי הכל ואני יכולה לעבור לגור עצמאית ולקחת איתי את האחיות שלי, אבל הסתבר שהחיים לא כאלו פשוטים וההיתי צריכה להתמודד עם הקושי שלי.
אני ממש רזה ובגלל זה אנשים חושבים שאני קטנה מסכנה ולא יכולה לעשות עם עצמי כלום אבל אני כבר מהפגישה הראשונה שלי עם הבנאדם מראה לו את הצד הקשוח שלי ככה שהוא לא יקבל רושם שאני מישהי חלשה.
אהבה בבית? אני לא מאמינה מהאבה במבט ראשון ובגלל זה אני לא חושבת שאני ישר התאהב בבחור מסוים שאני יפגוש בבית"
"קבלו את שירה!!!!" צעק המנחה ושירה החלה לעלות במדרגות.
כשנכנסה שירה לבית אף אחד מהדיירים לא חשב על אפשרות שהדלתות יפתחו ככה שכולם היו עסוקים בשלהם ורק אחרי כמה שניות מורן ראתנ אותה ורצה להביא לה חיבוק.


תגובות (3)

האעאעאאע מושלםםם וסורי שלא הגבתי אני בלימודים ואין לי זמן להיכנס לאתר… תמשיכי!!!!!

03/09/2013 08:57
^^

תמשיכוווווווו

03/09/2013 09:03

תמשיכו!!! ותודה שצירפתם אותי :)

03/09/2013 09:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך