ספינת "מסע"- הקדמה

VNKL 06/03/2015 1547 צפיות 10 תגובות

הקפטן ג'ורג' יוצא להפלגה בספינה ישנה, שקנה מסוחר עני שהיה זקוק לכסף הזה.
הוא לא הכיר את הסוחר הזה, אבל המסע הזה הופיע בהתראה קצרה, וג'ורג' פגש את הסוחר הזה במחסן וקנה ממנו את הספינה.
לספינה, כך הסוחר אמר לג'ורג' בזמן הקנייה, קוראים "מסע" בשל המסעות של הסוחר שקיים בה.
ג'ורג' קנה את הספינה ויצא עם צוות ההפלגה שלו להפלגה כדי למצוא אי אבוד.
אבל, אז ג'ורג' מגלה שהספינה מקוללת, ושהוא תקוע במעמקי האוקיינוס האטלנטי בתוך ספינה מקוללת יחד עם הצוות שלך.
יש רק דבר אחד לעשות: לעצור את הספינה, כדי שהקללה לא תעשה משהו רע, ולמצוא את מקור הקללה, ואז, להשמיד אותו.


תגובות (10)

לא!
ארבע או 5 סיפורים שאני קראתי, אתה פשוט עזבת אחרי הפרק הראשון.
אתה לא ראוי לכתוב פה לפי דעתי, אתה ספאמר.

06/03/2015 23:57

אין לי תגובה על התגובה הזאת, פשוט אין לי תגובה…

06/03/2015 23:59

    אז אל תגיב, אם אין לך מה להגיב אז אל תגיב. אבל בכל זאת הגבת. מה אתה חושב שזה אומר עליך לפי דעתך?

    07/03/2015 00:01

שגם אתה הגבת..

07/03/2015 00:03

    להתחמק מהשאלה זה חמוד. אבל לפחות תענה עליה בציניות טובה ואיכותית ולא במשהו זול שמראה על בורות. אתה איש פתטי.
    אתה רוצה לכתוב פה? תכתוב סיפורים אמיתיים. כמו שיוטה כותב, כמו שאורפז כותבת, כמו שכל מי שמשתתף באתגר המגוחך שלך כותב. אני מסוגל לכתוב פה הרבה שמות של כותבים, כאלה שבאמת כותבים. אתה כנראה אף פעם לא תיהיה חלק מהם. אני ניסיתי להעביר לך ביקורת קודם, ברצון כדי שתלמד ותתקדם(ולא נתתי את זה ככותב, אלא כקורא). כנראה שזה לא עזר.
    ככה הבנתי שאתה רק ספאמר פתטי וילדותי בלי יכולות כתיבה. אני מהמר שגם את הסיפור הזה לא תמשיך

    07/03/2015 00:15

אתה לא נורמלי. אתה לא יודעה מה זה "התמדה"? אין פלא שיש לך מעל 100 סיפורים. חצי מהסיפורים שלך זה הקדמות והרשמות. תמצא רעיון טוב, שאתה אוהב וכיף לך לכתוב אותו ותתמיד בו. תמצא קורה נאמן ותכתוב את הסיפור 9, 10 11 פרקים. רק ככה אתה תשתפר ותהנה מהכתיבה.

07/03/2015 13:50

    ורק שתעדה כתבתי את זה לפני שקראתי את התגובה של Detective. לא באתי לחזק אותו. כתבתי לפני שידעת מנה הוא כתב. באמת!

    07/03/2015 13:52

הם צודקים… אתה עושה יותר מידי סיפורים, תתמקד באחד וזהו!
אבל לא בשביל זה באתי, באתי כדיי לשאול מתי ממשיכה התחרות שהייתה צריכה להימשך אתמול?

09/03/2015 19:33

אתם מגזימים-,- אתה באמת צריך להתמקד בסיפור אחד, אבל חבר'ה, זו לא סיבה לדבר ככה!
תנסה לכתוב כמה פרקים בוורד או בכתבן, ובטלפון אפשר בפתקים ואז להעלות את זה לכאן אחד-אחד בלי לנטוש.. תנסה..

10/03/2015 19:07

    תראה, אני רוצה להגיד לך משהו אבל לא נעים לי כאן אז אני אכתוב לך את זה באחד הסיפורים הישנים שלך.

    10/03/2015 21:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך