די לאלימות

bjaui6 21/11/2014 2061 צפיות 5 תגובות

יש לי ילד בכיתה שמנגן בגיטרה, אבל במקום להפוך את המוסיקה שהוא מנגן לדבר קסום הוא פוגע באנשים ומעליב אותם בכך שהוא שר על העדות שלהם ועל ארצות המקור שלך.
לי אישית המוסיקה עזרה מאוד בחיים, וכעסתי עליו שהוא הורס אותה. החיים שלנו הם כמו קו, לפעמים עולה ולפעמים יורד.
וכשאתם מרביצים או פוגעים בבן אדם אתם גורמים לחיים שלו, ללב שלו, לקו שלו לרדת יותר נמוך וקשה לו לעלות שוב מהמקום הזה. כשאתם פוגעים בבן אדם אתם שוברים לו את הלב אתם גורמים לו להרגיש רע עם עצמו. היה לי זמן שאני רציתי להתאבד בגלל אנשים שפגעו בי, רק שתבינו כמה נורא זה שזה אפילו גורם לבן אדם לרצות להתאבד. כמה נורא זה ששזה גורם לבן אדם לקוות שהוא יפגע בתאונה ולא יגיע לבית ספר. כשאתם פוגעים בו אתם פוגעים בתקווה שלו, התקווה שמישהו יבוא ויבין אותו ויקשיב לו. "אדם יכול לחיות כארבעים ימים ללא מזון , כשלושה ימים ללא מים , כשמונה דקות בלי אוויר … אבל רק לשנייה אחת ללא תקווה".
החיים שלנו הם כמו קו עולה ויורד ויש כאלה שרק יורדים, מחכים שמישהו יציל אותם שלמעשה הם יכולים להציל את עצמם רק אם הם היו רוצים. החיים שלנו הם כמו ערפל, לא רואים כלום כשאתה מחוץ לערפל אבל כשאתה נכנס אתה רואה הכול, אתה רואה איך הבן אדם באמת.
אז בבקשה אל תפגעו בקו, תעלו אותו ותנסו לחזק אותו עד שכשהוא יפול הוא יעלה אפילו גבוה יותר.


תגובות (5)

אתה צודק כ"כ.
האמת, גם כשיש אנשים שעוזרים (כמו אופק מהאתר, למשל) הקו יורד..

21/11/2014 15:35

לא ראיתי משהו ספרותי כל כך בקטע הזה.
הוא הרגיש לי, ואולי כי זה מה שהוא, הטפת מוסר.
ואני לא יכולה לסבול הטפות מוסר.
מה גם..שהשם לא ממש מתאים לקטע לפי דעתי.
ואני דווקא בעד אלימות לפעמים, אבל נגד כל מה שתיארת לטבע..אולי בגלל זה.
בכל מקרה, לא הצלחתי להתחבר בכלל..וכמו שאמרתי פעמים רבות ואף רבות מדי, גם התוקף וגם הקורבן, נמצאים במצב מצוקה וצריכים עזרה. עזרה, לא הטפות מוסר.

21/11/2014 15:52

צצטער לא התכוונתי שזה ישמע ככה יתכוונתי לנסות להסביר כמה שזה נורא אבל אני אף פעם לא בעד אלימות

21/11/2014 15:54

    יש אנשים שפשוט צריכים את זה.
    כמוני.
    אבל זה כבר בסטייה מטורפת מן הנושא.
    זה נורא..אבל זו בעיניי גישה שגויה לבוא לזה.

    21/11/2014 15:59

נראה לי שהוא עושה את זה בצחוק.
את בחרת להעלב. להגיד לך מי באמת הורס את המוזיקה? חברות תקליטים שרוצות רק עוד ועוד כסף וככה גורמות לאנשים להתמסחר וליצור מוזיקה עלובה רק בשביל להכניס עוד כסף. הוא עושה את זה בשביל הכיף שלו את לא יכולה להגיד לו לא ולהתבכיין על זה לא יעזור לך. את יכולה להגיד לו מה שאת חושבת בפרצוף, חוץ מזה שום דבר לא יעזור לך. שום דבר לא יכול להפסיק אלימות חוץ משליטה מוחית או משהו כזה! מתי תבינו? לא כולם באותו ראש כמוכם ולא כולם רוצים עולם של יפי נפש מעצבנים ששומרים את כל מה שהם רוצים להגיד בלב רק כדי שמישהו לא יפגע בטעות.
הפתרונות הדפוקים האלה של לעצור את האלימות רק מנסים לשנות את הטבע האנושי ולשנות בני אדם? מה יותר מגעיל מהתגובה שלי? זה!
תכלס אם את בוחרת להפגע.

21/11/2014 17:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך