רכילות

30/08/2014 1565 צפיות 12 תגובות

נועם נועה ורוני היו שלוש חברות אפשר לומר הכי טובות.
הן עשו הכל ביחד… הן למדו באותה כתה ,גלשו באותם האתרים ,הלכו לאותם חוגים ,ראו אותם סרטים ובקיצור עשו כמעט הכל ביחד.
אבל יום אחד נועה הלכה לסרט עם ליהיא (חברה אחרת מהכיתה) והן לא הזמינו את נועם ורוני.
לאחר כמה ימים נועה וליהיא שלחו לוואצאפ הכיתתי את התמונות שהן צילמו בסרט…
נועם ורוני גילו את זה והן התעצבנו מאוד ושנאו אותה בסתר וריכלו עליה בוואצאפ ובפייסבוק על כמה שהיא חצופה,מגעילה ובוגדנית. יום אחד הייתה מסיבת כתה אמא של נועה הייתה בעבודה אז אמא של רוני החזירה אותה.
כשהן הגיעו לבית של רוני ,רוני אמרה "אני צריכה ללכת לבדוק דואר 10 דקות ואני כאן"
בינתיים נועה ישבה והמחשב היה פתוח על הפייסבוק של רוני בטעות ולחצה על הצאט
עם נועם.
היא ראתה שהן מתכתבות עליה שהיא מגעילה, בוגדנית…
נועה נעלבה נורא וכשרוני חזרה נועה סיפרה לה מה שקרה כשהיא לא הייתה.
רוני התקשרה לנועם שתבוא.
נועם באה והן הסבירו לנועה שמה שהיא עשתה העליב אותן אז נועה שאלה: "מה עשיתי?!"
אז הן הסבירו לה שהן נעלבו שהיא הלכה עם ליהיא לסרט.
הן השלימו וכפיצוי הן הלכו שלושתן לסרט.


תגובות (12)

דבר ראשון- העלת את הסיפור הזה מיליון פעם. דבר שני- אני חושבת שאם היית בת 5 הסיפור הזה היה מתאים לרמה ולגיל. לא שאני יודעת בת כמה את אבל אני משערת שמעל 5.

30/08/2014 17:16

מממ אוקי. בואי נתחיל ככה, הסיפור הזה באמת לא נחשב לסיפור. מצטערת. אבל אני בכל זאת אדבר עליו ואעבור על נקודות מבחינת העלילה.
לא הבנתי ממש למה נועם ורוני כל כך רכושניות. זה שהן שלישייה בלתי נפרדת לא אומר שנועה, החברה השלישית, לא יכולה ללכת לסרט עם חברה אחרת שהיא לא אחת מהן. הן מגבילות אותה בכוונה? היא לא חייבת להן פאקינג שום דבר!
זה שהן הלכו וריכלו עליה, גם ברשתות חברתיות, הוסיף על כמה שהן רעות כלפיה. זאת אומרת, מי נתן להן את הזכות לקבוע בשביל נועה עם מי היא תצא? מה שמאוד לא הגיוני [או בכלל בסדר מצידן] בעלילה.

ולגבי איך שהסיפור כתוב או בכלל- הפואנטה שלו… אין לי כל כך דרך לתת לזה ביקורת לשיפור. מצטערת אם נפגעת.
וכן, העלת את זה המון פעמים- תמחקי את השאר.

30/08/2014 17:29

ואני בת שמונה!!!

30/08/2014 17:44

    זאת בדיחה? מישהו יושב מאחורי המסך וצוחק עליי עכשיו? 0-0

    30/08/2014 17:55

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחXD
    טוב לפחות לא היו לך שגיאות כתיב :)

    30/08/2014 17:56

מילים ונועה מה זאת ההתנשאות הזאת? יש דרך להעביר ביקורת, אם אתן לא יודעות לעשות את זה אז אל.

30/08/2014 17:58

    אני כתבתי שאני מצטערת אם היא נפגעה. אמרתי משהו לא במקום? בסך הכל נתתי את הדעה שלי לגבי העלילה.
    ותאמין לי שכתבתי הרבה ביקורות באתר, זו לא הפעם הראשונה.

    30/08/2014 18:09

    לדעתי זאת הייתה ביקורת עדינה.

    30/08/2014 20:37

    זה לא קשור לאופי של הביקורת, צריך גם טאקט מסוים כשמבקרים.
    דבר ראשון זה מאוד ברור שהיא ילדה יחסית קטנה, מהכתיבה ומהעלילה, זה לא קשה להבין את זה. את לא יכולה לבקר ילדה קטנה כמו שאת מבקרת מישהי בוגרת יותר ולהגיד לה שזה לא נחשב לסיפור, זה כמו שתלכי לתלמיד בכיתה ב' ותבקרי אותו על זה שהוא לא יודע את לוח הכפל, אין כאן קישור בין הדברים. אז במיוחד מה שנועה כתבה זה תת רמה.
    בקשר למילים, הביקורת שלך הייתה בסדר חוץ מהעבודה שלא התחשבת בגיל שלה (אני לא מבקר פה את כולם כי זה ברור במקומות מסוימים שביקורת טובה לא תעזור, כמו שאמרתי לבקר ילד קטן על זה שהוא לא יודע את לוח הכפל זה עושה ההפך מלעזור), אבל יכול להיות שפשוט לא הבנת את זה אז זה בסדר. מה שמפריע לי זאת התגובה המזלזלת שכתבת לה כשהיא כתבה את הגיל שלה.
    וזה לא קרה רק בסיפור הזה… היו עוד שכתבו תגובות מזלזלות, פשוט לפני שאתן מגיבות תחשבו אם זה הגיוני בכלל לתת ביקורות כאלה.

    30/08/2014 20:43

אין לי הרבה לומר חוץ מלהסכים עם אלין [מילים]
בנוסף לבעיות העלילה, זה גם כתוב בצורה מאוד שטחית ודי משעממת. היית יכולה להוסיף תיאורים ודברים כאלה, משהו שישפר את הכתיבה של הסיפור והכל…

30/08/2014 18:14

לא כול כך אהבתי

23/12/2014 09:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך