sapir13
*לא מבטיחה המשך, לא מבטיחה עקביות, אבל יכול להיות* (השראה- קרקס החלומות, אחד הספרים המושלמים שקראתי *^* )

שחור לבן

sapir13 20/09/2014 852 צפיות 4 תגובות
*לא מבטיחה המשך, לא מבטיחה עקביות, אבל יכול להיות* (השראה- קרקס החלומות, אחד הספרים המושלמים שקראתי *^* )

הם היו במרחק נשימה, נוגעים לא נוגעים, מסתחררים בשתיקה. תשוקה טהורה בוערת היא שמניעה את שניהם, מונעת מהם לקרוס ולהתנפץ למיליון רסיסים.
שמלתה השחורה לבנה הבליטה את קימורי גופה העליון. שרווליה דמו יותר לסרטים שחורים לבנים שנכרכו סביב כתפיה וידיה בצורה שהלמה אותה ואותם. חלקה התחתון של השמלה השתפל מטה בתפיחה אך נראה שגם הוא קפא על מקמו.
הגבר שמולה לבש מיקטורון שחור תחת חולצה לבנה ומכנסיים שחורים תואמים. כובע פסים היה לראשו וידיו היו במרחק תואם מידיה של האישה. נתונים בתנוחת הריקוד בקיפאון נצחי.
למרות שנראה שהשניים לא מסוגלים לדבר, הבעת פניהם גורמת לחשוב פעמיים.
עיניו מביעות לעברה ערגה שקטה אך ברורה, רצון עז לשוב ולחוש את עורה הצח והטהור שוב על עורו, להרגיש אחד ושלם איתה.
והיא מצדה בעיניים עצומות אך שפתיה מראות על כך שלא הספיקה לסיים את דבריה. יש כאלה האומרים שהיא סיפרה לו שהיא אוהבת אותו, ויש שיגידו שהיא שרה לו שירים על אגדות ומלכים; אפילו התבדחו על כך שהיא וודאי רק הזמינה אותו לארוחה, אך הכל מרחמים על השניים, הכפותים ביגון מתמיד.
רק אדם אחד מכיר באמת את השניים , את מצבם, את הגורם.
רק אדם אחד נותר מנוכחי אותו ערב, ומאז הוא השביע את עצמו לדאוג ולהגן, ואם אפשר אז גם אולי לנסות להציל אותם.
עכשיו הוא כאן כדי להעביר את סיפורם.


תגובות (4)

זה באמת נדיר שאני שומע שיר וקורא כאן משהו קצר בו זמנית ונאלץ לעצור את השיר כדי להתרכז רק בטקסט. כתיבה מעולה, משאיר טעם של עוד.

20/09/2014 20:51

קודם כל: את כותבת ברמה ממש גבוהה. דבר שני, התאהבתי בקטע 'אך הכל מרחמים על השניים, כפותים ביגון מתמיד' הם כאילו קפואים, לא מתקרבים ולא מממשים את האהבה שלהם- תקועים לנצח ב'רגע לפני'…. אני ביגון רק מלדמיין את זה חח

20/09/2014 23:30

כמו תמיד את כותבת נפלא.אני ממש אהבתי את הקטע עצמו ואני דווקא אשמח אם יהיה המשך ^^
מדרג 5 :)

29/09/2014 19:31

קרקס החלומות!

אחד הספרים האהובים עלי. רואים את הקשר של הקטע אליו. האמת שיכולתי ממש לדמיין את השניים, על משטח מוגבה באמצע המתחם, מסתובבים לאיטם ולא נוגעים.

בהחלט משאיר טעם של עוד. כמה נחמד לי שגם יש עוד~ ^^

19/01/2022 17:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך