התחלה חדשה- פרק 18

24/05/2018 716 צפיות אין תגובות

"בוקר טוב אדיר בוקר טוב מאי יאללה קומו יום קצר היום" העירה אותנו אמי.
"קמים אמא" השבתי לה.
מאי התחילה להתפשט ומיד עצרתי אותה.
אדיר:"מאי אולי לא כדאי שתתלבשי מולי?"
מאי:"מה? מה זה משנה? זו לא פעם ראשונה שאני מתלבשת לידך"-אמרה מופתעת.
אדיר:"פשוט אני ונועה בקטע עכשיו וזה הולך למקום רציני אז אני מעדיף לא לפגוע בה"-אמרתי בלחש, כאילו שזה באמת יעזור לי כדי לא לפגוע במאי.
מאי:"אוקיי.. אני מקווה שאתה לא מתכוון להתרחק ממני בגלל שאתה עם מישהי כמו שהיה עם רותם"
אדיר:"נראה לך באמת? מאי את החברה הכי טובה שלי את כמו אחותי אני בחיים לא אתן יותר לשום דבר להרחיק בינינו"
מאי:"מבטיח?"
אדיר:"מבטיח"-קמתי לעברה וחיבקתי אותה. התארגנו לבית הספר ויצאנו לדרכנו. בדרך פגשנו את הילה, נועה ועילאי.
אדיר:"היי חכו!"-צעקתי להם מהצד השני של הכביש והתקדמנו לעברם.
מאי:"בוקר טוב מה קורה?"
עילאי:"בסדר מה איתך?"
מאי:"מעולה"
אדיר:"תגידו אנחנו יכולים לגנוב לכם לרגע את נועה?"
נועה:"מה שאתם אומרים לי אתם יכולים להגיד גם להם אני לא מסתירה מהם כלום"
אדיר:"מאי.. החלטה שלך"
מאי:"אני מעדיפה להשאיר את זה בינינו אדיר.."
אדיר:"אוקיי"
הגענו לבית הספר והגענו לכיתות. כל הדרך שמתי לב שנועה מתנהגת מוזר. אני מקווה שהיא לא כועסת עליי או משהו כזה. הגיעה ההפסקה וישר הסתובבתי אל נועה שישבה מאחוריי כדי לדבר איתה והיא אפילו לא שמה לב אליי והמשיכה לפתור את התרגיל.
אדיר:"נועה?"
נועה:"מה"-אמרה ביובש.
אדיר:"תגידי, הכול בסדר בינינו? אני מרגיש שאת כועסת עליי או משהו כזה"-אמרתי בניסיון להבין למה היא מתנהגת ככה.
נועה:"הכול בסדר אדיר, אני הולכת לקנות שתייה"
אדיר:"חכי אני אבוא איתך"-אמרתי ובאתי לקום מהכיסא.
נועה:"לא לא צריך אני יכולה ללכת לבד"-אמרה ומיד נעלמה מהכיתה. נשארתי במקומי מתוסכל ולא מבין מה עשיתי לא בסדר.
נוגה:"היי אדיר מה קורה" אמרה וחיבקה אותי.
אדיר:"בסדר מה איתך איך את מרגישה?"-השבתי.
נוגה:"בזכותך מעולה"
אדיר:"שמח לשמוע. סורי שאני ככה הולך באמצע השיחה אבל אני חייב ללכת לשירותים נדבר אחר כך?"-אמרתי כדי לרוץ לקפיטרייה.
נוגה:"אוקיי"
אדיר:"ביי נדבר אחר כך"-אמרתי ומיד הלכתי במהירות לכיוון הקפיטריה כד לחפש את נועה. נועה ישבה באחד השולחנות ומאי ישבה לידה ודיברה איתה.
אדיר:"מרכלות עליי?"-אמרתי תוך כדי צחקוק.
מאי:"לא כל העולם סובב סביב התחת שלך"-אמרה בעקצנות.
אדיר:"אוקיי.. אני מפריע?"
מאי:"האמת שכן אנחנו כמה דקות מסיימות"-בהחלט לא ציפיתי לתשובה הזאת אבל שיהיה.
אדיר:"אתן מוזרות היום אבל שיהיה"-אמרתי והלכתי לכיוון המוכר כדי לקנות לי זירו. ראיתי את עמית באחד השולחנות והלכתי לשבת איתו וצחקנו קצת יחד. אחרי עשר דקות נועה באה לדבר איתי.
נועה:"אפשר לדבר?"
אדיר:"דברי"
נועה:"התכוונתי לבד.. סורי עמית לא אישי"-אמרה לו תוך כדי צחקוק.
עמית:"זה בסדר זה בסדר"-קם והלך לכיוון מאי.
אדיר:"נו אז מה רצית להגיד לי?"
נועה:"תקשיב אדיר לא הייתה לי בעיה עם זה שמאי ישנה אצלך. אמרתי לך שאני סומכת עליך במאה אחוז והתכוונתי לזה אבל בבוקר לראות אתכם מגיעים יחד מאותו בית אחרי שאני יודעת שהייתם יחד בלילה זה עשה לי איזשהו קווץ' בלב.. אחר כך הקטע עם הסוד הזה שלכם. לא התכוונתי לצאת איזו קנאית והיסטרית ולעשות לך סצנות פשוט זה באמת קצת ביאס אותי. אז אני מצטערת שהייתי מגעילה במשך היום"
אדיר:"קווץ'?"-אמרתי בניסיון להבין וגם קצת להצחיק.
נועה:"נו אוף איתך נאום שלם אני אומרת לך פה ואתה נתקע לי על מילה אחת?"-אמרה תוך כדי צחקוק.
אדיר:"טוב נו בגלל שאת כזו חמודה ויפה אני אסלח לך רק הפעם על המילה הזאת"-אמרתי בצחוק.
נועה:"חצוף"
אדיר:"אה כן וגם על זה שהתנהגת מוזר"-אמרתי וצחקנו שנינו.
אדיר:"לא עכשיו ברצינות.. אני כן מבין אותך באיזשהו מקום אבל נראה לי שאת פשוט צריכה ללמוד להכיר את מאי ואז תביני שאין לך בכלל מה לדאוג"
נועה:"כן כבר יצא לי להחליף איתה קודם מילה או שתיים"
אדיר:"כן שמתי לב ועוד בלעדיי"
נועה:"למה אני חייבת לך משהו"-אמרה וחיוך שכובש אותי כל פעם מחדש עלה לה על הפנים.
אדיר:"בטח שכן"
נועה:"טוב היא סיפרה לי על מה שקרה עם חבר של אמא שלה ואני רוצה לעזור לכם"
אדיר:"טוב היום אחרי בצפר אנחנו ניפגש אצלי ונתכנן הכול"
נועה:"סגור"
אדיר:"טוב נשארו עוד כמה דקות עד הצלצול אני יכול אולי לקבל איזו נשיקה קטנה?"-אמרתי בערמומיות. היא התקרבה לאט לאט ואני עצמתי את העיניים וקירבתי את הראש כדי להרגיש שוב את השפתיים שלה שאני כל כך מכור אליהם ופתאום הרגשתי נשיקה קטנה בלחי.
אדיר:"את מתגרה בי? מי החצופה עכשיו?"-אמרתי וצחקנו.
נועה:"נו טוב בוא"-אמרה והתקדמה עם הראש לעברי והפעם עיניי נשארו פקוחות. אך פתאום הצלצול עצר אותנו מלהתנשק והיא התרחקה.
נועה:"אופס השיעור קורא לנו, גורל"-אמרה כדי לעצבן ואני התפלאתי איך הדברים האלה קורים רק לי.
חלף לו היום הקצר בבית הספר מחר לא לומדים כי שבת והגיע הזמן לתכנן את מבצע להפיל את אביגדור (אביגדור הוא החבר של אמא של מאי).
הגענו אליי הביתה אני, מאי ונועה.
אדיר:"אני בבית"-קראתי כהרגלי וציפיתי לשמוע את קולה של אימי בחזרה כיוון שלפי מה שזכרתי היום היא עובדת לילה ולא צהריים.
אדיר:"מה היא לא פה?"
נועה:"מי?"
אדיר:"אמא שלי. שנייה אני אתקשר אלייה"- לקחתי את הטלפון שלי וחייגתי אל אמא שלי.
אמא:"אה דורדור אתה בבית?"
אדיר:"כן אמא איפה את את לא עובדת ערב ולא צהריים?"
אמא:"אני לא בעבודה אני הלכתי לקניות"
אדיר:"אבל עשינו כבר קניות השבוע אמא"
אמא:"לא קניות של אוכל הלכתי לקניון עם רחל ותמר"
אדיר:"מה? הן בארץ??"-שאלתי מופתע. טוב אולי אני מופתע אבל אתם בטח לא מבינים אז אסביר לכם. רחל היא דודה שלי אחות של אבא שלי זכרונו לברכה ותמר היא בת דודה שלי והיא משהו מיוחד.
אמא:"כן הן יבואו אלינו בערב נעשה קידוש יחד"
אדיר:"טוב אמא תמסרי להן ד"ש"-אמרתי מופתי אך מאושר שהן כאן.
מאי:"תמר?"
אדיר:"כן היא ואמא שלה בארץ וואי לא ראיתי אותן שנה אם לא יותר"
נועה:"מי אלה?"
אדיר:"דודה שלי ובת דודה שלי, הן גרות בניו יורק"-מיד כשאמרתי את זה נפל לי האסימון שגם רותם שם והתחלתי להזכר בה וקצת להתבאס. טוב אין לי זמן להתבאס צריך להכין את מבצע אביגדור. היא המשיכה הלאה וגם אני.. אוף אבל היא לא יוצאת לי מהראש.. יותר נכון מהלב.. טוב די לדבר לעצמי יש דברים חשובים יותר עכשיו.
נועה:"יפה שהן באו לבקר"
אדיר:"כן האמת התגעגעתי טוב אבל כרגע יש משהו חשוב יותר לעשות אתן רעבות או שנתחיל?"
נועה:"אני לא"
מאי:"תביא חטיפים משהו קליל ושתייה אני בטוחה שגם נועה לא תתנגד"-אמרה מגחחת. הלכתי להביא את החטיפים והשתייה מהמטבח ויכלתי לשמוע קצת בחלקים את השיחה של נועה ומאי.
נועה אמרה לה משהו כמו אם היא בטוחה שהיא רוצה לעשות את זה ומיד הבנתי שהן כבר מתחילות לדבר על מבצע אביגדור. איך אני אוהב את השם הזה מרגיש אקשן. טוב צריך להתחיל לראות איך אנחנו עושים את המבצע הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך