כשעזבת, האם שכחתי? פרק 57

bl_bar 24/06/2017 961 צפיות אין תגובות

לא משנה כמה הוא הגביר מהירות, הנסיעה לקחה לו כמו נצח, בדרך כלל זה לוקח לו 8 דקות לנסוע מהבית ספר לבית שלו, אבל הפעם זה הרגיש כמו 8 שנים.

חריקת האופנוע נישמעה למרחקים, הצליל הצורם הזה של הגלגלים שמשתפשפים על הכביש גרם לכמה עוברי אורח לכווץ את גבותיהם בכאב.

מייק התנשם, כאילו רץ עכשיו מרתון.
הוא ירד מהאופנוע, רואה ניידת מול הבית שלו, היו שם שני שוטרים וגבר שצורח ומתפתל, הוא היה פצוע.

"הארי" הרקדן צעק, לחוץ מהמראה של כנראה וויליאם, והוא עם ההרגשה המפחידה הזאת התחיל לרוץ לכיוון הדירה.

"אז אתם רוצים להגיד לי שאתם לא יודעים מה קורה פה ובכל זאת הזמנתם משטרה והרבצתם לו?" מייק היה יכול לשמוע את הקול הכועס של הארי, הוא נאנח בהקלה, נכנס אל תוך הדירה.

"הארי" הוא מלמל, מנסה להסדיר את הנשימות שלו, מסתכל על השטני.

"מייק, מה קורה פה?" הזמר התקדם לארוס שלו, עוזב את שני האחרים שהגנו עליו מהגבר המוזר שהתחרפן ושרט את צד שפתיו תוך כדי שהוא קורא לו בעלו.

הוא הסתכל על מייק במבט שואל, הוא עדיין כעס עליו, "הוא פירסם את הקלטת" הגבוה היה צריך להגיד רק את זה בשביל לגרום להארי להבין מעט, "הוא אובססיבי אלייך ריי" חום העיניים הניח את ידיו על כתפיו של הקטן, מבחין בשריטה הקטנה שפגעה בשלמות עורו של ארוסו, ביד רועדת הוא נגע בה, מאוכזב מעצמו שלא הגיע לפני הבנים והיה מראה לזין שפגע בהארי מה זה לנסות להתעסק איתו.

"על מה אתה מדבר?" מקס שאל, יודע את הסיפור של הקלטת אבל לא מבין את הסיטואציה, "הזבל הזה, הוא אובססיבי להארי, כל כך אובססיבי אליו שהוא מאמין שהארי בעלו, הוא מאמין שהארי איתי רק בשביל לגרום לו לקנא, הוא גרם להארי לחשוב שאני בוגד בו", הארי הסתכל על מייק בבהלה, הרקדן גילה שהוא יודע על מה שקרה בינו לבין ההיא שלא הכיר.

"אני בחיים לא אבגוד בך, אתה הבן אדם היחידי שהייתי רוצה לחיות איתו" מייק הסתכל לתוך עיניו הירוקות של האחר, הוא היה חייב להגיד את זה, הוא חייב לגרום להארי להאמין במאה אחוז שמייק שלו ורק שלו.

"נישקת אותה" הארי פלט לבסוף, לא רואה כבר סיבה להסתיר את מה שהוא יודע, "היא נישקה אותי" מייק התחנן בטונו שהארי יבין "אבל היא לא אשמה" הוא נאנח, לא רוצה להאשים את רוז במה שקרה "גם היא קורבן, היא נפלה לקסמיו והאמינה בו, הוא איים עליה, לא היה לה מה לעשות חוץ מלהקשיב לו", "שיקרת לי, היית צריך לספר לי שהיא נישקה אותך כשזה קרה" מייק נאנח, יודע שהארי צודק, אחריו גם הקטן נאנח.

"מצטער להפריע, אבל הייתי שמח אם כולכם תבואו אחרינו לתחנת המשטרה" אחד מהשוטרים הפריע לשיחה, "אנחנו באים אדוני השוטר" דן דיבר לבסוף, אחראי על כולם.

הנסיעה הייתה שקטה ומוזרה, מקס ודן ישבו מקדימה, בעוד שמייק והארי ישבו מאחור, הם נסעו אחרי הניידת שלא השמיעה צלילי סירנות.

מייק פזל עשרות פעמים לכיוונו של הארי, חושב מה לעשות בשביל לקבל את ליבו הכעוס של הארי בחזרה, הוא ניסה כמה פעמים את מזלו והניח מעט את ידו על כף ידו של הארי, אבל הקטן התרחק כשהמגע התרחש.

הארי היה פגוע, עם זאת מייק ידוע כאחד שלא מוותר בקלות, הוא זז קרוב להארי, רואה את המבטים הסקרניים שדן ומקס שולחים לו מהמראה הקידמית, עם עיניו הוא הזהיר אותם והם ציחקקו, מחליטים להתרכז בכביש.

מייק כיחכך בגרונו כשהיה צמוד לקטן, והארי שהעדיף להסתכל מחוץ לחלון ולהירגע, הזיז את הראש לכיוונו של מייק, שם הרקדן ראה את ההזדמנות ורכן במהירות, מרחרח את צווארו של הקטן, כאילו הוא כלבלב שזקוק ליחס, "די מייק" הזמר הרחיק את ארוסו ממנו.

הרקדן נשם עמוק, לא מוכן להניח לאווירה הקרירה הזאת להתקיים.

כשהארי לבסוף הפסיק לנעוץ בו מבט כעוס והתכוון לחזור להסתכל על האופק, מייק תפס את פניו הקטנות של הארי עם כפות ידיו החמימות, מנקר את שפתיו של הקטן מספר רב של פעמים, "אתה יודע שאני אוהב אותך ורק אותך, נכון?" החשוד בבגידה אמר בזמן שליטף את פניו הסמוקות של האחר, "אני כבר לא יודע" הארי עקץ, מסתיר חיוך שאיים להימרח על פניו, "אל תהיה כזה" מייק התבכיין.

"אני לא רוצה לדבר עכשיו" הארי אמר בכנות, הוא צריך לחשוב קצת עם עצמו, האחר התרחק מעט והסתכל בעיניו הירוקות של הארי, הן דיברו אמת, הוא התנשף והנהן, "הבנתי" בזמן שהתרחק מהארי, אבל הוא לא מנע מעצמו להחזיק לאחר את היד במשך כל הנסיעה, הארי ויתר על לנסות להתרחק ממנו ונתן למייק להחזיק בו.

תחנת המשטרה לא הייתה כזאת גדולה, לעומת בית הספר היא ממש פיצית, הזמר חשב לעצמו, מסתכל על המבנה המשטרתי.

"מכאן" אחד מהשוטרים הצביע על הכניסה, נותן להם להבין לאן צריך ללכת, שני השוטרים האחרים כבר הכניסו את המתפרע אל תוך התחנה, ככה שהם כבר ידעו לאן להיכנס, אבל כשהשוטר הראה להם את הדרך זה נתן להם דחיפה קטנה לזוז לתוך התחנה.


הוא לא רצה שזה יקרה, אבל שירבוב שפתיים קנאי יצא משפתיו והוא רקע מעט ברגליו, "אתה בסדר?" החוקר שאל, רואה איך התנהגותו של הארי משתנה בפתאומיות.

"אה?" השטני חזר להסתכל על החוקר שלו, "הכל בסדר?" הוא שאל שוב, "כ-כן כן למה שאני לא אהיה, אהאהאה" הארי ניסה לצחוק בכוח, גורם לנוכחים להסתכל עליו באופן מוזר.

הדבר היחידי שהארי עשה בזמן הזה הוא להסתכל על מייק המבולבל ולשלוח לו מבטי איום.
הוא מלמל משהו לא ברור, כנראה קללה כלשהי, אומנם מייק לא הבין מה הוא אומר, אבל הוא לחלוטין הבין שהארי לא מרוצה ממשהו וכנראה הוא אשם בזה, הוא רק חייך בתמימות והרכין את ראשו, מצטער על מה שזה לא יהיה.

"שנחזור לעיניין?" הארי היה נחוש פתאום לסיים עם זה כמה שיותר מהר, "אוקיי, אז איפה היינו?", "מה קרה אחרי שקיבלתי את הסרטונים?!", "נכון, אז, מה קרה?"

ירוק העיניים נאנח, שעתיים של חקירה עייפו אותו, וזה כנראה לא יהיה הסוף, מייק והבנים עדיין נחקרים, וויליאם עדיין מסרב לשתף פעולה, רוז נשלחה עם כמה שוטרים אחרים להראות להם את הצריף של וויליאם, הכל הסתבך ברגע.


"בייב שלי" צווחת בכי נישמעה מהמסדרון, הארי גיחך, ג'ון לעולם לא ישתנה, הוא אפילו גרם לכמה שוטרים לחשוב שקרה משהו נוראי.

"זה בסדר, אני מכיר אותו" הארי צעק לעבר כמה שוטרים שניסו לעצור את הבלונדיני הבוכה מלרוץ לעברו של ירוק העיניים.

"תינוק שלי" ג'ון מחץ את האחר כשלבסוף הגיע אליו, בוכה. "ששש…הכל בסדר", "מה אם היה קורה לך משהו?" ג'ון נהיה עוד יותר דרמטי שחשב על דברים מרושעים שוויליאם היה יכול לעשות להארי שלו.

"לא היה קורה לי כלום, בכל מקרה חבר שלך הגיע והציל אותי ממה שהיה יכול לקרות לי", "יותר נכון מייק הציל אותך" הבוכה התרחק לבסוף "בלעדיו הם לא היו באים", הארי נאנח, "אתה כועס עליו?", "קצת" הזמר ניגב את פניו של הבלונדיני, "אתה יכול לספר לי מה קרה?" ג'ון ביקש בכנות והארי הושיב אותו באחד מהספסלים שהיו בתחנה ומתיישב לידו.

"אתה יודע שאני לעולם לא אסכים עם מייק יותר משאני אסכים איתך, נכון?" הארי ציחקק והנהן, "אבל, אני חושב שאתה לא צריך לכעוס עליו, אני בטוח שהייתה סיבה, אני חושב שהוא דאג לך, הוא בטח לא רצה שתדאג ותילחץ", "אני כבר לא יודע" הקטן לא רצה להיכנס לשיחה הזאת, "מגי יודעת?" הוא ניסה להעביר נושא, "כן ואמרתי לה שאני אגיד לה מה קורה, היא כמעט ועזבה את העבודה אבל מקס ואני התעקשנו איתה שתישאר", "יופי" הארי שמח, מסתכל מטה אל אצבעותיו ומשחק איתם, חושב על מייק.

"בכל מקרה, אתה לא תצליח להתחמק" ג'ון הבחין במייק שיצא מחדר החקירות, הוא נראה מעט מותש, אבל זה לא מנע ממנו לחפש במרץ עם עיניו את הארי.

כשעיניו של הרקדן נפגשו עם עיניו של הבלונדיני ג'ון סימן לו עם גבותיו שיסתתר איפושהו, האחר לרגע לא הבין מה הוא מנסה לסמן לו, אבל כשהתנועות נעשו חדות יותר, מייק הבין שכדאי לו להסתתר כי ג'ון לא ירחם עליו אם לא.

"להתחמק ממה?" הארי הרים את עיניו לאחר וג'ון חזר להסתכל עליו, מחייך בטבעיות כאילו כלום לא קרה, "תן לי לשאול אותך משהו", "אוקיי", "אתה יכול לדמיין את עצמך עם מישהו אחר חוץ ממייק?", "מה? מה זאת השאלה הזאת פתאום?" השטני הופתע, לא יודע מה עובר לאחר בראש, גם מייק ששמע את השאלה מאחור לא הבין, אבל הוא היה סקרן לשמוע את התשובה של הארי.

"סתם, אתה כועס עליו ורציתי לדעת, אם עכשיו מישהו אחר יציע את עצמו אליך, תסרב?", "ברור" הארי ענה מבלי להסס, גורם למייק לחייך, "אתה חושב שגם מייק חושב כמוך", "כן" הזמר ענה שוב מבלי להסס, אבל אחרי כמה שניות של שקט הוא מלמל "אני לא יודע" ונאנח.

"תקשיב הארי, הזין היחידי שמייק אי פעם ירצה, זה הזין שלך", "ג'ון מה אתה פאקינג אומר בתחנת משטרה?" הקטן נלחץ, מובך כולו ונוגס בשפתו התחתונה.

"ברצינות הארי, אני יכול להגיד לך את זה בוודאות, היחידי שמייק מעוניין בו זה אתה, אף אחת לא שווה אלייך וכמובן שגם אף אחד" הערמומי הניח את ידו על רגלו של הארי, מנסה לשכנע אותו "הגוף היחידי שהוא יכול לגעת בו ולהרגיש פרפרים בבטן הוא שלך, אם זה לא היה נכון הייתי כבר ממזמן חותך לו את הידיים"

"אתה חושב?" הארי למעשה ידע את זה, אבל הוא כרגע היה צריך שמישהו יגיד לו את זה, "אני לא חושב, אני יודע. ועכשיו אתה, הזין היחידי שאתה יכול להכיל זה הזין שלו, נכון?, "ג'-ג'ון", "זה רק אנחנו כאן, אל תפחד", "רק אנחנו ועוד עשרות שוטרים אחרים" הארי מיהר לתקן את חברו, "הם לא שומעים" הבלונדיני זרק מבט למייק, רואה איך שגם מייק מובך מהשאלה, "אז הארי, אתה יכול לדמיין זין אחר נכנס לתוכך?" הוא שוב הפתיע, "מה פתאום, האיבר של מייק הוא היחידי שיכול אי פעם לגרום לי להרגיש את מה שאני מרגיש, א-אני אוהב רק את של מייק" הארי הסתיר את פניו עם כפות ידיו, מובך כל כך.

"יופי. מייק אתה יכול לצאת עכשיו".

"מה אמרת?" השטני הרים את פניו מידיו.

ליבו של הארי החסיר פעימה, אין מצב שג'ון טמן לו מלכודת ועוד בשביל מייק?

השטני הסתובב, רואה את מייק עומד מאחוריו, עיניו החומות מקובעות בתשוקה על עיניו הירוקות שלו.

"מ-מייק" הארי מלמל, לא יודע מה להגיד ואיך בדיוק להתייחס אליו, הוא אמור להראות לו דאגה? מבוכה? כעס? הוא לא ידע והוא רק הסתכל עליו, לא משנה מה יקרה להם, הוא יכול להסתכל עליו לנצח.

"דן!" הצווחני חזר לפעולה כשבן זוגו מקס יצאו גם הם מחדר החקירות, גורם לזוג המובך להישאר תקועים במבטים אין סופיים אחד עם השני בזמן שרץ לחבק את אהובו בדאגה.

"אתם בסדר?" מקס הפריע ל'משחק מבטים' הקטן שהלך בין הארי למייק, "כן" מייק ענה, עדיין מסתכל על הארי, לא יודע איך לעכל את הכנות של הארי בשיחה עם ג'ון. הוא אוהב רק את הזין שלו.

"מקס!" הארי אמר לפתע, הראשון לנתק את קשר העין עם מייק, "כן?", "אממ…אממ
מ..מגי!", "מה קרה לה?" אדום השיער נלחץ לרגע, הארי נראה דרמטי, "לא קרה לה כלום, פ-פשוט תודיעה לה שאתה בסדר ותגיד לה שהיא לא צריכה לדאוג", "או, אתה צודק" מקס חייך, מתקשר למגי ומספר לה בפרטי פרטים מה קרה ומרגיע אותה שהארי בסדר.

"ואו" היה הדבר היחידי שדן אמר כשכולם נכנסו לצריף, רוז וכמה שוטרים כבר היו שם, חלקם לוקחים עדות, חלקם טביעות אצבעות, חלקם בדיקות די אן איי, חלקם מצלמים וחלקם מסתכלים בקלטות שהיו מסודרות במדף לפי תאריכים.

כל הקירות היו מלאים בתמונות של הארי, המקום היה מצמרר ומפחיד.

מייק הרגיש איך עצביו מבעבעים, איך מישהו מעז לצלם ככה את הארי? איך מישהו יכול להיות אובססיבי ברמה כזאת לבעלו לעתיד? איך מישהו שהוא לא הוא, חושב שהארי שייך לו? איך כל השנים האלו הוא הצליח להסתתר ולתכנן תוכניות על הארי?

הנשיפה הכבדה שיצאה ממנו גרמה להארי להסתכל עליו, משום מה להארי היה אכפת יותר ממייק מאשר למה שקורה שם, כן, הוא הזדעזע, כן, הוא פחד, אבל לעזאזל, למייק בטוח לא קל עם כל זה.

הוא החליט לעשות את הצעד הראשון והוא התקרב למייק, לוקח את כף ידו המאוגרפת של מייק ואוחז בה, הוא ראה מזווית עיניו שמייק מסתכל עליו, אבל הוא עדיין הביט מטה על ידיהם. הוא חייך מעט כשאגרופו של האחר נרגעה ומייק שילב את אצבעותיהם.

הארי הנהן לעצמו והרים את ראשו, חוזר להסתכל על החלל הסגור, רואה את עצמו בכל מקום, הוא יכל גם לשמוע את הקול שלו והוא הבחין בטלוויזיה ששידרה סרטון כלשהו שלו, מבין שהשוטרים מסתכלים על התוכן ובודקים מה יש בקלטות, הוא העדיף לא ללכת לשם.

"הוא משוגע" ג'ון אמר בזעזוע, "לפי מה שהבנתי מהשוטרים פה, הוא התחיל להיות אובססיבי אליך מאז המסיבה שבה הופעת עם הבנות, הוא כנראה שיתף פעולה אחרי שהם אמרו לו שאתה ביקשת לדעת, אתה זוכר במקרה מישהו שהשתפשפת בו במקרה ביום הזה?".

הארי ניסה להיזכר, אחרי הכל זה קרה לפני הרבה זמן, הוא בא להגיד שלא, אבל אז הוא נזכר, "אז זה הוא" הוא מלמל, "אתה יודע על מה מדובר?" מייק שאל בסקרנות והארי הסתכל עליו, מהנהן בשקט.

*חלק מפרק 18*

הוא התרומם באיטיות שלפתע ישבנו השתפשף ברגל של אחד מהנערים, הארי הסתובב במהירות. "אוי אני מצטער" הקטן אמר, מחייך מעט.

אותו נער החזיק את פיו ביד אחד בזמן שהיד השנייה שלו מכסה את מפשעתו, הוא הסתכל לרגע על הארי וברח משם בבכי. "מה קרה כרגע?", "אני חושב שחירמנ…" הארי במהירות שם יד על פיו של בנג'מין "שקט! מגודל!" השרירי ציחקק

*בחזרה להווה*

"אתה לא מתכוון לחזור לבית ספר?" הארי אמר בקרירות כשהוא ומייק סוף סוף הגיעו לדירה, מייק לא ענה ונעל אחריהם את הדלת, "אני מניח לעצמי שלא" הקטן הוסיף, לא יודע באיזה סערת רגשות מייק נמצא.


הכל היה מהיר, הארי מצא את עצמו מחוץ בין המיטה לגופו של מייק. "אני יודע שאתה רוצה להעיף אותי ממך, אבל בבקשה, רק עוד 5 דקות" הרקדן אמר בזמן שהידק את החיבוק, ירוק העיניים הסתכל על ראשו של האחר שהתחפר בצד צווארו, הוא נאנח לעצמו, מהסס לרגע אבל בסוף הוא הרים את זרועותיו וחיבק את גבו של מייק, מאפשר למייק לעשות כרצונו.

"אל תכעס עליי, אני לא יכול לסבול את זה" מייק דיבר כמו ילד קטן שדואג שההורים שלו לא אוהבים אותו כי הם כועסים עליו בגלל שעשה משהו לא בסדר, "אני כבר לא כועס, אני מאמין שהסתרת את זה לטובתי", "באמת?" הגדול הרים את ראשו, מופתע מהתשובה, "מממ" הארי חייך והנהן " אתה חמודי" הזמר צבט את לחייו של האחר, מסמן לו שהכל בסדר איתם, "אבל אני לא רוצה שתסתיר ממני יותר כלום, אני אצליח להתמודד עם זה, אני לא רוצה שאתה תתמודד עם הכל לבד" ירוק העיניים הפציר והרקדן הנהן במרץ.

מייק היסס לרגע ואחרי שתיקה קצרה בניהם הוא רכן באיטיות לשפתיו של הארי, הוא ראה איך שעיניו של הקטן נעצמות, מבין שיש לו אישור והוא נשק לשפתיו של אהובו, מלטף את זרועו השמאלית של הארי בזמן שידו השנייה נחה מאחורי עורפו של הקטן, מרימה מעט את ראשו של הזמר מעלה.

"מייקי" הארי פלט לנשיקה כשמייק החליט לגעת בו באיזור האירוטי, הרקדן ניתק מעט את שפתיו, משועשע כשניזכר בשיחה של ג'ון ושל הארי, "אז אתה אוהב רק את שלי, אה?!" מייק גיחך, לא מחכה לתשובה ורוכן קדימה, מנשק את צווארו של הארי, רוצה להשאיר כמה שיותר סימנים, מחר יהיה המשפט של וויליאם והוא רוצה שהזבל הזה יראה למי באמת הארי שייך.

"מ-מייקי, לא" הארי ניסה לשלוט בעצמו, זה היה קשה.

"אני אוהב רק את הזין שלך, אני רוצה רק אותו" מייק אמר ישירות, מסתכל על הארי המובך.
"אידיוט" ירוק העיניים ציחקק, "גם אני, אוהב רק את הזין שלך" מייק שתק, אבל במהרה החדר התמלא בציחקוקים שלהם.

מייק שוב חיבק את הארי, "זה הדבר הכי רומנטי שיכולתי לשמוע כרגע" הארי המשיך לצחקק, מבין את מייק, "אני אוהב את שלך יותר"חהגדול התרומם שוב, מנשק את הארי ומוכיח לו במשך זמן מה עד כמה הוא אוהב את האיבר שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך