מכונת הזמן -פרק 56

time machine123 05/06/2018 489 צפיות אין תגובות

גבריאל כבר התחיל לדמיין איך יישמע השיר החדש שאם הוא יצליח הוא יצא גם לרדיו.

זאת הייתה ההזדמנות של החיים שלו להראות לקהל את מה שהוא יודע לעשות.

אחרת הקריירה שלו באמת סכנה , והוא חייב להציל את הקריירה שלו ככוכב פופ מדובר.

הוא לא ידע למה , אבל אביטל לא יצאה מראשו והוא הבין באותו הרגע עד כמה הוא אהב אותה.

בעצם , ממה הוא מנסה לברוח? הוא מנסה לשכנע את עצמו שהוא אכן שכח את אביטל.

והוא בכלל לא הצליח לשכוח אותה. כל הזמן שהוא כעס עליה על כך שהיא הסתירה ממנו את העובדה שבעוד שלושה חודשים הוא עומד למות.

הוא שכח את כל הכעס שלו עליה והחליט שעליו להחזיר אותה אליו , בכל דרך אפשרית.

לא משנה מה היה ביניהם עד עכשיו. הוא היה חייב לעשות משבו כדי שאביטל והוא יחזרו להיות זוג.

היום בוא יעשה הכול כדי שההופעה שלו תצליח. גבריאל ירד למטה וחיכה שיחיאל יבוא לאסוף אותו מהנקודה שבה הוא חיכה לו.

מכונית לבנה גדולה התקרבה אליו ומן החלון יחיאל נופף לעברו שיתקרב לקראתם.

" היי , יחיאל לגבי ההצעה שנתת לי , חשבתי עליה די הרבה והגעתי למסקנה שאתה צודק. הגיע הזמן שאני אקח אחריות על הקריירה של ואדפוק הופעה שם. גבריאל דמתי חייב לחזור בכל מקרה. ואנחנו נפוצץ את הרחבה בדיוק כמו שרק אנחנו יכולים." הוסיף גבריאל בחיוב.

" יופי , בן אדם. סוף סוף לקחת החלטה נכונה ונבונה! כך גבריאל דמתי מדבר. אני שמח מאוד שחזרת לעצמך ושאתה רוצה להציל את הקריירה האישית שלך." אמר יחיאל בשמחה. " בעזרת השם נעשה ונצליח." קרא יחיאל בנימה אופטימית.

" יחיאל , תבטיח לי כשתוכל תדבר עם אביטל שתבוא לשמוע אותי ברדיו, הבנתי כל הזמן הזה שאני לא יכול בלעדיה. אני מוכרח לדעת איפה היא כדי שאוכל להחזיר אותה אליי." אמר גבריאל בטון מקווה.

" אני אדאג לכך אישית. בינתיים יותר טוב שתדאג לקריירה שלך, כי בקצב הזה אם אנחנו לא נציל את הקריירה שלך ככוכב פופ מפורסם. אז כל העבודה שאני עושה איתך זה לחינם. אז כדאי שתעשהו משהו למען המעריצות שלך. " קרא יחיאל בטון מעשי.

אביטל כעסה על חננאל כי הוא רצה לנסות לשנות את הגורל בכל מצב. תובל ושובל היו מאוכזבות מכך שאין להן דרך לחזור לשנת 2017.

" אתה לא מבין שאי אפשר לשחק עם הגורל?" התעצבנה אביטל.

" אני מבין . מה שלא ברור לי . זה איך אנחנו יושבים כאן בחוסר מעש בזמן שהחיים של כולנו מתפרקים לרסיסים. ואת יודעת טוב מאוד מי אשם בכך? את!!" אמר חננאל בהתפרצות זעם.

" למה אתה תמיד מאשים אותי בכל דבר?" לא הבינה אביטל והביטה בו בפליאה.

" החיים שלי מתפרקים וזה הכול בגללך, אנחנו לא יכולים לחזור הביתה. אז מה נעשה?" שאל חננאל שהיה אובד עצות.

" אין לי מושג איך. רק אל תנסה לשנות את הגורל כי אנחנו משחקים באש , זה עלול להיות מסוכן אם ידעו שאנחנו לא משנת 1991 ." הוסיפה אביטל בייאוש.

" כן , עכשיו שאני חושבת על זה לעומק, אז זה באמת יכול להיות מסוכן." חשבה שובל בקול.

תובל וחננאל החליפו ביניהם מבטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך