פרק 5:)

SHIR 06/10/2015 574 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט של ניב:
התחלתי לשנוא את נעמה כל כך אתם לא מבינים כמה ועוד את ערן שהיה החבר הכי טוב שלי מגן על המפלצת שלו נכנסתי הביתה ובחדרי אני רואה את ערן.
"אחי מה אתה עושה פה?" שאלתי.
"באתי להתנצל הייתי כל כך עיוור ומטומטם שלא ראיתי מה נעמה עושה זה הגעיל אותי ההתנהגות האגואיסטית שלה" אמר בהתנצלות.
"לי לא מגיע ההתנצלות שלך ללין מגיע" אמרתי ולפתע פתאום צילצל לי הפאלפון הסתכלתי מי זה וראיתי שזה מהבית חולים של לין.
"הלו" אמרתי בלחץ.
"שלום אני מדברת עם ניב?" אחות רוסייה שאלה.
"כן קרה משהו ללין?" שאלתי.
"האמת שכן בגלל זה התקשרתי לפני כשעה היא נחנקה" אמר ונכנסתי ללחץ.
"אני בדרך" אמרתי ניתקתי ויצאתי החוצה לכיוון הרכב שלי.
"אחי מה קרה?" ערן שאל.
"לין נחנקה" אמרתי.
"מה איך?" שאל.
"לא יודע" אמרתי נכנסתי למכונית וערן אחריי נסעתי כמו מטורף לא ראיתי בעיינים עם קורה לנסיכה שלי משהו אני ימות ורק נעמה תשלם על זה אני בחיים לא יסלח לה עם יקרה ללינוש שלי משהו, הגענו לבית חולים.
"איפה לין מיוחס?" שאלתי את המזכירה.
"טיפול נמרץ חדר 666" אמרה וטסתי לשם שערן אחריי מנסה להרגיע אותי.
נקודת מבט של נעמה:
"ליאלוש את לא מבינה כמה אני מאושרת" אמרתי לליאל היא הייתה אצלי.
"נעמונת את לא חושבת שטיפה הגזמנו" אמרה ליאל.
"סליחה מה זאת אומרת הגזמנו את משתפנת עכשיו?" שאלתי בכעס את ליאל.
"לא אבל את יודעת יכולנו לנקום בדרך שהיא פחות מסוכנת" אמרה ליאל.
"אי אי ליאלי את לא מבינה אני רוצה לנקום בלין אני רוצה שהיא תמות!!!!" אמרתי בחיוך גדול.
"מה היא עשתה לך שאת נוקמת בה?" שאלה.
"קודם היא לא עשתה מה שאמרתי לה דבר שני היא גרמה לזה שאני וערן נפרד" אמרתי לה בכעס שהיא הזכירה לי את ערנוש שלי מה שמזכיר לי אני צריכה להחזיר אותו עליי, אם שאלתם אם אני אוהבת את ערן אז אני לא אני איתו כי מה זה מלכת כיתה בלי חבר זה כמו חנון בלי ספרים.
נקודת מבט של הרופא מזרחי:
"אני לא מצליחה להחזיר לה את הנשימה משהו מוזר קורה פה זה בחיים לא קרה" אמרתי אני לא מבין מה הולך פה מקרה נדיר שאני בחיים לא גיליתי.
"דוקטור תסתכל על האינפוזיה היא בצבע ממתי לאינפוזיה יש צבעים" אמרה האחות מירנדה.
"יש פה ניסיון לרצח תחליפן את האינפוזיה אני יחזור להחזיר לה את הדופק".
נקודת מבט של ניב:
כעבור כמה שעות בלי ידיעה של דבר הדוקטור יצא.
"דוקטור מה קורה עם לין?"שאלתי בבכי אני כבר לא יכולתי להחזיק את הדמעות.
"שב קודם כל תשתה מים" אמר הרופא ונתן לי מים לגמתי ממנו אבל לא יכולתי יותר הייתי חייב לדעת מה עם הנסיכה שלי.
"אז ככה גילינו באינפוזיה שלה רעל מישהו ניסה להרוג אותה בנתיים היא נכנסה למצב של קומה אני לא יודע מתי היא תתעורר" אמר הרופא קם והלך לאאאאאאאאא אני לא מאמין האישה שלי אהבה שלי אני לא מאמין בגלל נעמה הכל בגללה אני שונא אותה!!!!!!!


תגובות (1)

אנחנו בעלות אותו שם חחחח :9

06/10/2015 21:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך