Kokochan
פרק ראשון והוהוהוו!!
מקווה שתהנו 3:

Love mafia – פרק 1

Kokochan 07/12/2013 1112 צפיות 2 תגובות
פרק ראשון והוהוהוו!!
מקווה שתהנו 3:

פין הרגיש יד חמה עוטפת את גופו הקר והחיוור, הוא התכרבל בשמיכה הגדולה כדי להתחמם עוד קצת. הוא הרגיש כובד וחום על גבו, 'היד הזו, היא כמו היד של…' פין פקח מעט את עיניו "סוקה.." הוא אמר בקול רם. "זה לא מנומס להגיד שם של גבר אחר, במיוחד לא אם הוא האח הקטן של מי ששוכב איתך" סם גיחך, מודע לאהבה הבלתי פוסקת של פין אל סוקה, אחיו הקטן שמת לפני שנתיים על ידי דייסון. "ס-סם!" פין הסתובב אל עבר סם במהירות, כשהבין מה הוא אמר. "בוקר טוב פין" סם חייך ונישק את מצחו של פין. "בו-בוקר טוב, מה השעה?" פין מלמל, מביט בסם בעיניים שחורות וגדולות. "עשר בבוקר, איחרת כבר לבית ספר" סם גיחך, "ישנתי יותר מדי" פין חשב בעצב, "זו לא אשמתך, אתמול עשינו את זה עד מאוחר, ברור שתהיה עייף" סם נישק את לחיו של פין. "ר-רגע, מה?!" עיניו של פין נפערו בתדהמה, הוא הביט מתחת לשמיכה והבין ששניהם חסרי בגדים, הוא הביט לרצפה וראה את בגדיו מפוזרים. פין התרומם מהמיטה בכאבים, שם את הבוקסר ומיהר לרוץ לעבר המראה בשירותים. 'סימני נשיקות, מסם' פין הסמיק בחוזקה, נזכר במאורעות הלילה הקודם. סם חיבק אותו מאחורה, "מה אתה רוצה לארוחת בוקר?" הוא חייך, "חביתה" פין חייך, הוא אהב שסם חיבק אותו ונישק אותו, המגע הזה היה חסר לו הרבה זמן, הוא חשב שכבר לא ידע על המגע הזה שוב. "היה לי כיף אתמול" סם לחש לפין, עיניו של פין התרחבו, הוא נזכר ביום ההוא, היום בו סוקה מת. 'היה לי כיף אתמול' לחש לו סוקה באותו טון דיבור, ואז בלי הודעה מוקדמת הוא מת. "פין, הכל בסדר?" סם ליטף את שערו השחור של פין, "כ-כן, אני רק נזכרתי במשהו" פין השפיל מבט בעצב, "זה שוב על סוקה נכון? פין, תשכח ממנו! אני כאן!" סם סובב את פין אליו, עיניו הזוהובות היו מלאות כעס וקנאה, הוא נישק את פין במהירות למשך כמה דקות. "ס-סם א-אני.." פין נשם במהירות, "זה בסדר, אני מצטער, אני הולך להכין ארוחת בוקר" סם נישק למצחו של פין, הוא הלך לעבר המטבח במהירות. פין הבין שסם מעוצבן, הוא מקנא. 'למה שיתאהב בי, כשנפגשנו רק לפני כמה ימים?' חשב פין בעצב, מביט על עצמו במראה, הוא נגע בשפתיו האדומות ונאנח. 'סם' הוא התלבש במהירות והלך לעבר המטבח, הוא הביט בתמונה קטנה וממוסגרת, הוא זיהה מיד את האנשים בה. "סם, התמונה הזו, היא שלך ושל סוקה נכון? אתם דומים" פין צחקק, "יש לכם את אותם עיניים" סם ליטף את שערו של פין, "כן, אומרים לי את זה הרבה, חבל שאני לא כמוהו בדיוק" סם נאנח בעצב, "למה אתה רוצה להיות כמוהו?" פין הביט בו במבט מודאג, לא מבין למה שסם ירצה להיות כמו סוקה. "כי אם הייתי הוא, היית אוהב אותי" סם חייך חיוך עצוב והגיש אוכל לשולחן. פין שתק, לא יודע איך להגיב לסיטואציה החדשה שנפתחה בפניו.

פין לבש את הקימונו הסגול עם הדפסי הפרחים הורודים שמריה נתנה לו עבור הפסטיבל. "אם הייתי סטרייט והייתי חושב שאתה בחורה, הייתי מתחיל איתך" סם צחקק, מביט על פניו הנשיות של פין, "גם עכשיו אתה מנסה להתחיל איתי" פין נאנח, סם נד לשלילה. "כאן אתה טועה, אני לא מנסה להתחיל איתך, כי אתה כבר שלי" סם חיבק את פין וחייך אליו חיוך גדול ותמים, "בוא נלך לפסטיבל, שמעתי שכולם יהיו שם, לא פגשתי את אבא הרבה זמן" פין צחקק, הוא החזיק את היד של סם וגרר אותו לעבר הפסטיבל 'פין בימים האחרונים התפתח אליי יותר, הוא כנראה הבין שאני רוצה רק לטובתו' סם חשב לעצמו בדרך לפסטיבל. "סם, בפסטיבל הבא, גם אתה תלבש קימונו, אני אקנה לך אחד" פין צחקק, "אני אלבש אותו בשמחה, רק אל תבחר לי קימונו בצבע ורוד" סם חייך, "חבל, תיכננתי, אבל כנראה שכבר לא" פין גיחך. "סם, אני שמח שאנחנו יוצאים לבלות יחד" פין הביט בסם, עיניו השחורות והגדולות זהרו לאור אורות הרחוב. סם שתק ונישק את פין נשיקה קטנה בלחי.
פין וסם התרחקו מקלייר מיקוטו וקיי ונכנסו עמוק לפסטיבל. "סם, מה היה העניין עם קלייר? אתה מכיר אותה?" פין תהה, הוא הרגיש שסם מסתיר ממנו המון דברים, אך לא ידע מה, עצם העובדה הזו רק סיקרן אותו יותר. "פעם אחת הייתי בכפר לפגוש את סוקה, פגשתי אותה אבל זו הייתה רק פעם אחת" סם חייך, פין ידע שסם מסתיר עוד סודות, שזה יותר מעבר לכפר, אך הוא העדיף לשתוק ולהיראות פני תמים. סם ניסה לזכות בבובת ארנב גדולה שפין רצה בזמן שפין אכל גלידה והביט בסם. "ס-סם אתה לא חייב לנצח, זה בסדר אם גם לא תהיה לי בו-" פין מלמל אך סם השתיק אותה במהרה, "פין, אני אזכה בזה עבורך" סם גיחך, הוא הצליח להפיל את כל הבקבוקים ולקח את הבובת ארנב הגדולה. "רואה? אמרתי לך שאני אזכה בזה" סם גיחך ונישק את פין נשיקה חפוזה בפה, "טעם תות" סם ליקק את פיו מטעם הגלידה. "סם! תתרחק מפין!" דייסון אמר בכעס, הוא התקרב אליהם במהירות בזמן שרן מדלג בחיוך. "אבא! תראה! סם זכה בבובת ארנב עבורי!" פין החזיק בבובה בחיוך. "העיקר שאתה מרוצה" דייסון חייך אל פין, אך במהירות הביט בכעס על סם. "סם, אני צריך לדבר איתך" דייסון נאנח, סם הנהן והם הלכו אל מחוץ לפסטיבל. "אתה חושב שסם יהיה בסדר?" פין דאג לסם וחיבק את הבובה קרוב אליו. "דייסון רק דואג לך, מכיוון שסם היה פעם בן מאפיה לדייסון יש טראומה קלה מזה. הוא לא רוצה שסם יפגע בך. אם סם לא היה בן מאפיה הכל היה בסדר, אני מניח" רן חייך מבלגן את שערו של פין. "אני בטוח שהכל יהיה בדר, הם לא יתחילו להכות אחד את השני עד מוות" רן גיחך. 'אני מקווה…' הוא נאנח בייאוש.
בין דייסון לסם השתררה שתיקה מביכה. "סם, אני לא אפגע בך, אני רק רוצה לשאול, האם אתה ופין כבר, אתה יודע, עשיתם מה שעשיתם?" דייסון נאנח, הוא היה נמוך בכמה סנטימטרים מסם. "כן" סם חייך, מביט בציפורניו שצובעו בלק שחור. "סם, אל תפגע בפין, אתה הדבר היחידי שיכול להשכיח ממנו את סוקה" דייסון השפיל מבט בעצב, "אני לא יכול דייסון, סוקה תמיד ישאר בלב של פין יותר מאשר אני אשאר, אבל אני אעשה הכל כדי שליבו לא ישבר שוב, אני אעשה הכל עבורו" סם איגרף את ידיו, "סם, למה אתה כל כך דואג לפין? ממתי אתה מכיר אותו?" דייסון הסתקרן, "עדיף שתשאל את מריה, היא יודעת את הסיפור עליי יותר מרוב האנשים" סם גיחך. "דייסון, תבטח בי, אני לא אפגע בבן שלך, אני מבטיח" סם חייך. "אני סומך עלייך סם, אבל אם פין יפגע! וזה יהיה באשמתך! אני אהרוג אותך בלי להסס פעמיים!" דייסון אמר בכעס, "אני מסכים" סם חייך. הם התקרבו לעבר רן ופין. "סם! עוד מעט זיקוקים!" פין רץ לעבר סם בחיוך. "יש נקודת תצפית טובה, בוא נלך" סם חייך, פין הנהן. הם נפרדו מרן ודייסון והלכו לעבר נקודת התצפית. "דייסון, הגיע הזמן שתרפה מפין" רן חייך כשראה דמעות מעיניו של דייסון. "אני רק שמח, שהוא מחייך שוב" דייסון חייך. פין וסם הביטו בזיקוקים, לפתע היה זיקוק בצורת לב, "סם תראה! הנה לב!" פין אמר בהתרגשות, סם חייך, ונישק את פין נשיקה עמוקה בזמן הזיקוקים. 'פין, אל תשכח אף פעם שאתה שלי' סם חשב 'אני לא אתן לאף אחד לקחת אותך ממני' הוא חיבק את פין חזק.


תגובות (2)

כזה מתוק ^^ הדמיון שלי יצר תמונה כזו של הפסטיבלים באנימות חחח הפרק היה מושלם! ממש נהניתי לקרוא אותו! המשיכי כך :)

07/12/2013 09:32

תודה ^^ רציתי שהדמיון שלך יצור תמונה כזו 3: כדי לדעת מה קרה לפני שהם פגשו את דייסון ורן. תעברי לפרק 37 של לאב טווינס, יש שמה עוד פין וסם ^^

07/12/2013 10:30
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך