The show must go on פרק 1

19/06/2018 432 צפיות אין תגובות

"את תמיד היית כל כך קנאית" אמר בזלזול.
"צא מפה" עצמתי את עיניי לא יכולתי להסתכל עליו .
"בדיוק מה שהתכוונתי לעשות" הוא קם מהמיטה הסתכל עליי כמה שניות וטרק את הדלת .
"לך לעזעזל" צעקתי בתקווה שהוא שמע ,קמתי מהמיטה הרמתי את ארגז המצעים הוצאתי ממנו את היומן עבה הכרס והתחלתי לכתוב .
"אני שונאת אותו אני שונאת אותו אני שונאת אותו אני כל כך שונאת אותו ,הוא הדבר הכי שנוא עליי בעולם למה הייתי איתו בכלל?למה ?אני שונאת את עצמי שהייתי איתו שימות שימות עכשיו שיפול עליו פסנתר ברחוב ושהוא ימות.
טוב אולי שלא ימות אולי שרק יהיה במצב קשה .
טוב שרק יהיה מאושפז כמה ימים וישתחרר אבל הלוואי שירגיש רע עם עצמו "
סגרתי את היומן ,החזרתי אותו למקום ומשום מקום הדמעות החלו לעלות בעיניי.
שיילי:
מאמי שלי יש מסיבה היום את באה?או שרועיקי לא מרשה?

דניאל:
אין יותר אני ורועי ,אני באה .

שיילי:
תשע אני אצלך .

מזלי שאימא ואבא לא היו בבית בזמן הריב הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו זה חפירות של אימא על כך שהכול בסדר .
אימא שלי היא מדריכת יוגה מה שאומר שהכול אצלה ברוגע ובשלווה ,אני לעומת זאת הבן אדם הכי לא רגוע בעולם ,לא משנה כמה שיחות היא מנסה לעשות לי על זה שאני צריכה לדעת לשלוט בעצבים שלי היא רק מעצבנת אותי יותר .
נכנסתי למקלחת בשביל להרגע קצת תמיד מקלחת עם מים רותחים הייתה קצת מרגיעה אותי .
השעה הייתה שבע וחצי ,המים הרותחים זרמו על גופי שנהיה אדום מרוב חום המים ,אני יודעת שרועי ידע על כך שהייתי במסיבה יש לו חברים בכל מקום ומישהו בטוח "ידווח" לו .
אני שונאת לשחק את משחקי הקנאה האלה שנפרדנו עכשיו אז אני אלבש משהו חשוף .
זאת לא אני ,והמשחקים האלה?הם לילדות קטנות.
יצאתי מהמקלחת כשמגבת כרוכה מסביב לגופי,נכנסתי לחדר שלי וסגרתי את הדלת .
השעה הייתה שמונה ,ניגשתי לשידה שלי לקחתי את קרם הגוף הקבוע שלי ,ועינגתי את הגוף שלי במריחות לאורך כל הגוף .
רועי תמיד משתגע מריח הגוף שלי ,הוא פעם השתגע וקנה לי ארגז שלם של הקרם הזה .
סירקתי את שיערי הרטוב לבשתי חזייה ותחתונים תואמים ,אני שונאת שזה לא תואם.
התיישבתי מול שידת האיפור שלי ,רציתי כמה שיותר איפור ,כמה שיותר ככה יותר טוב ,רועי שונא כשאני מתאפרת יותר מדי .
מרחתי מייקאפ ותפחתי קונסילר על הפצעים שהחליטו לצוץ .
קצת ברומזר וסומק שיתנו מעט גוון לפניי.
תחמתי את עיניי הירוקות בעיפרון שחור ומרחתי מסקרה על הריסים שלי.
מרחתי אודם אדום על שפתיי מה שהגדיל אותן עוד יותר.
אני מרגישה שאני נראית טוב ,השעה הייתה שמונה וחצי ,שיילי אף פעם לא מאחרת,והיא שונאת כשמאחרים לה.
הוצאתי מהארון שלי שורט ג'ינס פשוט וחולצה לבנה פשוטה ,רועי קנה לי אותה .
נעלתי נעלי סניקרס לבנות  ,אני שונאת תיקים אז החלטתי לוותר על תיק הפעם .
נשמע צלצול הפאלפון ,שיילי.
ריססתי דאודורנט ובושם לקחתי מפתח ויצאתי מהבית.
"מאמי" שיילי חיכתה לי מחוץ לרכב .
"היי" אמרתי בחיוך שאני יודעת שהיא יודעת שהוא מזויף .
"תביא חיבוק" אמרה בפינוק .
נתתי לה חיבוק מנחם,היא יודעת כמה קשה לי אבל גם היא יודעת כמה אני לא רוצה להראות את זה כלפי חוץ.
"הוא סתם מטומטם" היא אמרה .
"לא אני מטומטמת" אמרתי בשקט והיא ליטפה לי את הגב.
"כנסי לאוטו יש לנו מסיבה להגיע אליה" חייכתי היא הבן אדם שהכי מכיר אותי בעולם.

                           רועי
נסעתי כבר במשך שעה ,לא רציתי לחזור הביתה ולא רציתי ללכת למישהו אז החלטתי פשוט להמשיך לנסוע .
אני לא יכול לסבול אותה שהיא מתנהגת ככה היא חושבת שכל בת שאני מדבר איתה יש לי איתה משהו .
היא לא סומכת עליי בשיט וזה משגע אותי ,לא יודע אם נפרדנו ,אני חושב שנפרדנו,שתלמד לסמוך עליי קודם ואז ניהיה ביחד.
הפאלפון שוב צלצל , אימא,היא משתגעת היא בטח רוצה לדעת איפה אני בטח אבא שלי יושב בבית על המחשב שלו וצוחק עליה שהיא דואגת ,היא תמיד דואגת .
"מה" עניתי בקרות.
"אתה נורמלי?!איפה אתה ?!" היא צעקה.
"באוטו" עניתי באדישות.
"בוא הביתה,דאגתי"היא נרגעה קצת.
"אני הולך ליוסי" שיקרתי.
"אל תחזור מאוחר" ביקשה וניתקתי.
לא רציתי לחזור הביתה ,אני סתם מתעצבן שם .
הפאלפון שוב צלצל ,איתן,חבר מבית ספר.
"הא אחי"עניתי עוד פעם באדישות.
"אתה ודני נפרדתם?" שאל בחשש .
"למה?" שאלתי ,מה היא כבר הספיקה לעשות.
"סתם אני במסיבה בקולומבוס והיא פה קצת הרבה שתויה נגיד" גיחך.
"אני בא עד שאני מגיע תרחיק כל אחד ממנה" אמרתי וניתקתי .
למזלי לא הייתי רחוק מהמועדון,לא הופתעתי,רוב הפעמים שאנחנו רבים היא הולכת למועדון או למסיבה,אבל היא אף פעם לא עושה כלום,היא מרחיקה מעצמה את כולם ,היא יודעת לשמור על עצמה ,ואני יודע שהיא אוהבת אותי והיא יודעת שאם הייתה הייתה נותנת לאנשים לגעת בה לא הייתי מתקרב אליה.
החניתי את האוטו ויצאתי ממנו ,איתן עמד בחוץ עם דני ,אני משער ששיליי גם פה אבל שיילי בטח כבר בשירותים עם מישהו .
"תודה אחי" אמרתי לאיתן והוא חייך ונכנס בחזרה.
דני הסתכלה עליי בכעס,אני לא התאפקתי וחייכתי.
היא רצה הצידה והחלה להקיא את כל תכולת האלכוהול שבטח שתתה.
החזקתי את שערה והיא כרגיל הקיאה הרבה יותר ממה ששתתה.
"את בסדר" אמרתי לה ברוגע והיא הזדקפה.
החולצה שלה הייתה מלאה בקיא ,הורדתי את החולצה שלי והבאתי לה .
"תודה" היא חייכה חיוך קטן והלכה לעבר האוטו שלי בודקת שאף אחד לא מסתכל והחליפה במהירות .
אני גם הסתכלתי שאף אחד לא מסתכל עליה .
היא זרקה את החולצה הלבנה לפח וניגשה אליי.
"בואי כנסי לאוטו נקנה לך מים" החזקתי לה את היד ופתחתי לה את דלת האוטו ,אני יודע בדיוק איך היא מרגישה הרגשתי ככה מספיק פעמים בחיים.
ה

יא הניחה את ראשה בעייפות על משענת הראש של הכיסא שליד הנהג ,היא הייתה נראית רע אבל היא תמיד היא יפה ,היא דני שלי לא משנה איזה חתול שחור יעבור בינינו.
נכנסתי לאוטו והתנעתי את האוטו התחלתי לנסוע לאט אני יודע שיש לה בחילות במהירות ,דני עצמה את עיניה אבל היא לא ישנה עצרתי את האוטו ליד תחנת הדלק הקרובה בשביל לקנות לה מים .
"את לא יוצאת מהאוטו אני הולך לקנות לך מים " אמרתי לה בקשיחות והיא הנהנה בעייפות .
קניתי את המים בזמן שמבטי כל הזמן על הרכב שאף אחד לא מתקרב אליו ,שלא יקרה משהו לדני.
"קחי" הושטתי לה את בקבוק המים ,היא פקחה את עיניה ולקחה מידי את בקבוק המים שהיה פתוח היא שתתה לגימה גדולה והסתכלה עליי "תודה" מלמלה ואני לא הגבתי .
"סליחה על היום אני מטומטמת,אני סומכת עלייך אני פשוט אוהבת אותך כל כך שאני מפחדת שלא תיהיה שלי" הודתה באמת .
"את יודעת שאני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בחיים שלי ,שמאז שהכרתי אותך אני בן אדם אחר וטוב שכך,את יודעת איזה בן אדם הייתי " השפלתי את ראשי כלפי מטה .
"ילד חסר תקנה" חיקתה את קול אבי ,גיחכתי למשמע הגיחוך.
"אני מחזיר אותך הביתה" קבעתי והיא הנהנה .

אז זה הסיפור הראשון שאני מפרסמת ממש אשמח לדירוגים ולתגובות בשביל הצעות מה אפשר לספר .
הסיפור הוא לא צפוי כמו שהוא נראה.
אוהבת המון 😘


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך