מה אתם חושבים? כל הזכויות שמורות©ישי שראל

אנשים חושבים שהתאבדות זה הכי גרוע. שקר. זה, לטעמי הכי גרוע

15/08/2017 582 צפיות 4 תגובות
מה אתם חושבים? כל הזכויות שמורות©ישי שראל

מטייל בין אנשים, חצי הוזה חצי שיכור. ברחוב מרוחק מהלב, מרוחק מהבית. לפעמים עצבני, לפעמים שמח לשתי שניות וחצי. מסתובב, מחייך לאנשים, מציג את הצגתי, והם קונים אותה מייד.
כי כולם אוהבים את מה שטוב להם ולא את האמת. וגם אני. אך משהו בי לא נותן לי מנוחה. גם לא בתוך שתיים וחצי שניות השמחה שלי. הולך לקצה אחד, ומשם לשני. שונא ואוהב, ולבסוף נזרק.
אני רוצה שכל זה ייפסק ייגמר כבר. ואני לא מדבר על המוות. כי גם שם מחכה לי משהו, אם זה גיהינום או משהו אחר. אני רק רוצה שייפסק. אך זה לא קורה וכנראה גם לא יקרה. אם כך, אני ממשיך בלית ברירה, סוחב את עצמי, בסבל בל יתואר.


תגובות (4)

אני חושבת שאתה צודק עם כל מילה שלך, זה הרצון הזה שלא יהיה כלום פשוט, לא מוות וגם לא חיים. אבל זה פרדוקס רציני וחסר היגיון (איך זה עולה בכלל בראש הגיוני ושכלי כל כך?! התחברתי לכתיבה החותכת והזורקת את האמת בצורה כנה כל כך וגם את התוכן כמובן

15/08/2017 21:31

תודה וזה ממש משמח אותי לראות מישהי שמזדהה עם התחושות שלי. ולשאלה איך זה בכלל עולה בראש שכלי והגיוני כ"כ אין לי תשובה אבל יש לי מחשבה. זה הטרגדיה שלנו. כלאו אותנו עם תודעה ייחודית ששואפת לכל מיני מקומות לא הגיוניים, ואת כל זה כלאו בעולם שלנו שאין מפלט ממנו, הרי גם המוות, אם יש משהו, אתה נשאר כלוא עם עצמך.

15/08/2017 23:15

אני מזדהה עם חלק מהתחושות, כולנו מתמודדים עם המון בחיים. אני חושבת שהקטע צריך לישוט רציני, לחדד דברים,להפחית מילים מיותרות ולשמור על הקצב. יש פוטנציאל

15/08/2017 23:35

כתבתי את זה כמעט אוטומטי לא חשבתי על איך זה ייראה מסכים איתך שזה יכל להיראות הרבה יותר טוב אבל לא פרסמתי בשביל זה, פרסמתי כדי לשתף בתחושות שלי.

15/08/2017 23:40
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך