הלוחשת לרוחות פרק 2 (בבקשה תגיבו!)

דנה גומז סוויפט 12/10/2013 675 צפיות 4 תגובות

״נו תתחילי להתארגן אשלי , זה היום הראשון ללימודים אנחנו לא רוצות להחמיץ את המסיבה״ בלה אמרה לי
״נו , למה חייבים ללכת אין לי כוח ״ אמרתי לה בקול מצחיק ״יאללה אפ על הרגלים ״ היא גיחכה והרימה אותי מהמיטה , לבשתי עלי את הבגדים למסיבה (מה שהא לבשה : http://www.polyvore.com/love/set?id=100175426)ויצאנו.


״היי״ שמעתי מרחוק את הקול של ג׳ייק הסתובבתי וראיתי אותו , וואי הוא היה ממש חתיך , אבל רציתי אותו יותר בתור ידיד ולא חבר , התקדמתי אליו ראיתי איך הוא הסתכל עליי בהה בי, בכל הגוף שלי זה היה טיפה מוזר אבל אני לא מבינה מה יש לו ממני למה מכל הבנות דווקא אליי הוא נצמד , התחלנו לרקוד והיה ממש כיף לא האמנתי שכבר על היום הראשון אני יכיר חברים ״אשלי״ שמעתי את בלה קוראת לי והלכתי לכיוונה ראיתי מישהי לידה היא הייתה בלונדינית עם עיניים בצבע דבש יפות ״אני רוצה שתכירי מישהי , זאת דני״ היא אמרה והצביעה לכיוון זאת שעמדה לידה ״היי אני אשלי״ אמרתי לה והתחלנו לדבר היא ממש חמודה ומסתבר שגם מאוד דומה לי באופי , ואז הלכתי לרקוד.

~ג׳ייק~
ראיתי אותה רוקדת וואי היא הייתה נראית פשוט מושלם , עם העיניים הכחולות היפות האלה והשיער הגלי , והיא הוזיזה את גופה בהתאם למוזיקה , ״ בא לי לשיר״ היא אמרה בהתלהבות ולקחה את המיקרופון
״איזה שיר את רוצה?״ שאלתי אותה וחייכתי חיוך גדול I already misses you -selena Gomez
שרנו ביחד את השיר והיא שרה ממש יפה ממש נהנתי ואז היא נתנה לי חיבוק הרגשתי את כל גופה על גופי הרחתי את ריח הווניל של הבושם המושלם שלה אני יודע שזה רק חיבוק אבל זה הרגיש כל כך טוב , אני לא מבין הכרתי אותה רק היום מה עובר עליי , בדרך כלל אני צריך להגיד לבנות לעזוב אותי ועכשיו עכשיו אני רק רוצה להיות כמה שיותר קרוב אליה , אני יודע שאני לא אמור להיות איתה כי אני אמור להגן עליה מכל העיניין הזה אבל אני , אני לא בטוח אבל אני חושב שיש לי משהו אליה , אבל בחיים לא יהיה בנינו משהו.

-למחרת בבוקר- -אשלי-

״אשלי קומי״ המורה אמרה לי בטון יותר גבוה מהרגיל , ״תעברי לשבת ליד ג׳ייק״ היא אמרה לי לא רציתי אבל לא התווכחתי יותר מדי והלכתי לשבת לידו , יש לי תחושה רעה לגביו אבל מצד שני אני ממש נהנית איתו ,
דיברנו טיפה ואז הוא שאל אותי משהו ״מתי היום הולדת שלך ?״ לא הבנתי למה הוא שאל אותי אבל עניתי לו
״ ב13.11 עוד חודשיים ״ אמרתי לו נגמר השיעור והלכנו כל אחד לחדר שלו.

-ג׳ייק-
מה?! היום הולדת שלה רק עוד חודשיים , וואי יש לי זמן , אני חייב להודיע על זה לאבא שלי אני ישלח לו הודעה .

-אני:
׳יש טעות היום הולדת של אשלי רק בעוד חודשיים׳

-אבא:
׳יופי זה נותן לנו עוד זמן׳

אני לא מודע למה אבל הרגשתי ממש רע להסתיר את זה ממנה בכל זאת , אני מסתיר ממנה את הזהות שלה את מי שהיא , אבל אני עושה את זה לטובתה , ביום הולדת שלה היא תתחיל לראות אותם והיא לא תוכל לשלוט על זה אבל אחרי זה היא תוכל לשלוט על זה והיא בטח תשכח מכל זה , פשוט אסור שהיא תגלה .


תגובות (4)

או.. מעניין ^^

12/10/2013 06:03

שני דברים
א. תשני את הזאנר רק לפרק הזה לזאנר סיפורי מתח
ב. תמשיכי את הסיפור לכל הרוחות!!!!

14/10/2013 08:03

איזה קטע זה התאריך מחר!!
מחר ה 13/11

12/11/2013 05:58

מחר יש לאשלי יום הולדת

12/11/2013 05:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך