Daisy
ממחברת היסטוריה

רזה

Daisy 22/09/2014 874 צפיות 9 תגובות
ממחברת היסטוריה

אני רוצה פשוט להפסיק לאכול
עד שיראו את עצמותיי
כדי להיות יפה בעיניי

אבל אחר כך אולי זה יהיה מאוחר מידי
אז אולי פשוט לא כדאי
לפגוע כך בעצמי

יש כאלה אומרים שאוכל להיות יפה
ויש כאלה שמייעצים לי מה לדחוף לגרוני
ואני פשוט אומרת שילכו לעזאזל מצידי


תגובות (9)

מתערבת שאת יפה. אני מכירה את זה כי אני רזה כביכול אבל מהסוג הפחות רזה. אני יכולה להיות רזה אם אני רק אפסיק את ההתמכרות שלי לאהבה; השוקולד. ואין בי כוח אני אוהבת שוקולד, אז אחר כך בקניון אני צריכה לברור בגדים… מה שמרגיש די נורא. ועצוב לי כי אני לא רוצה להיות שמנה אבל גם לא רוצה לוותר על 'היי' השוקולד שלי שגורם לי לחייך בצורה ממש מצחיקה. אבל כל עוד אני יודעת שיש לי דרך להרזות אני בסדר.
בכל אופן תמיד יש איפה להשתפר. יש מלא עצות באינטרנט ויש אפליקציה בשם noom שעוזרת למלא אנשים כי היא ממש עובדת על הקטע הפסיכולוגי. אם משתמשים בה, מה שממש קל, יורדים נקודה.
בהצלחה

23/09/2014 01:26

    אני גם לא שמנה, אני נחשבת לדי רזה אבל יש לי כמה מקומות מלאים.
    רק שניסיתי לרדת ושום דבר לא עוזר לי. אני תקועה על משקל אחד כבר שנים.

    23/09/2014 06:46

    תגידי תודה, אני רק עולה ועולה במשקל עם השנים -.-"
    אני לא אבין אף פעם בנות רזות שרוצות להיות רזות עוד יותר.
    יש לי חברה כזו, וכל מה שאני רוצה זה פשוט להשתיק אותה.
    היא יותר רזה ממני לעאזאזל, ואין לה אפילו צמיגים!

    22/11/2014 18:01

גם אני רוצה לרזות אבל לא שווה להיות רזה אם את לא נהנת מהחיים, חיים רק פעם אחת וצריך לנצל אותה עד הסוף!

23/09/2014 19:07

האמת היא שאני רזה — מהסוג האנורקסי, אבל זה לא בגלל משהו שאני עושה, זה בגלל מחלה מולדת שיש לי.. ואני הפוך ממך, אני הייתי רוצה להשמין קצת , לא להרזות.. רזה מדי לדעתי זה מכוער.. רואים לי את העצמות ובאמת שזה לא יפה. לא צריך להיות רזה ולא שמנה.. צריך להיות באמצע. קצת שומן לא עשה רע לאפחד.. אבל בלי קשר- ממש אהבתי את הכתיבה שלך :)

21/11/2014 23:25

אני רזה, אני בולמית וזה נוראי, להסתכל במראה ולראות את העצמות, להבין שאין לך בשר, עור ועצמות- זה מה שאת.
אני לא בולמית מבחירה, אם הייתה לי את האפשרות לבחור הייתי בוחרת להיות שמנה.

22/11/2014 18:14

ירדני, את יכולה לנסות להעלות במשקל!! את גם עושה את זה כמו שצריך- אוכלת לאט לאט, וגם אם זה ממש קשה את ממשיכה לנסות.

אני אישית מרגישה דיי שמנה… :( אולי באמת יש בי מקומות רזים אבל באמת שהייתי מעדיפה להיות יותר רזה… אוף, אבל מנסים להרזות איך שאפשר.
סיפור יפה (האמת, זה בכלל שיר… אבל עדיין^^)

22/11/2014 18:22

    האמת שלא, כשבולמיים (?) אז מקיאים כל מה שנכנס לפה..
    ואני ממשיכה לנסות כי מכריחים אותי אחרת לא הייתי מתחילה בכלל..

    22/11/2014 18:24

אני רוצה להיות רזה כי אני ספציפית אראה יותר טוב. כמובן אני לא רוצה שזה יהפוך להיות מחלה אצלי.
ולמי שיש מחלה, אני מקווה שתקבלו עזרה ושתצאו מזה, כי באמת באמת שמגיע לכן יותר טוב.

14/12/2014 15:56
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך